Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hier komt wel elke keer de zon even door. Maar je ruikt al wel echt de lente buiten, super!
Gaat posten ook zo traag bij jullie?
quote:WaaromPorque schreef op 02 april 2016 @ 16:16:

Gaat posten ook zo traag bij jullie?Jaa even een melding doen in de bugtopic.
quote:Ttass28 schreef op 02 april 2016 @ 16:18:

[...]

Jaa even een melding doen in de bugtopic.

Dankjewel.

Doen ze dan iets wat alleen voor mij van toepassing is? (Geen ervaring hiermee)
quote:WaaromPorque schreef op 02 april 2016 @ 16:20:

[...]

Dankjewel.

Doen ze dan iets wat alleen voor mij van toepassing is? (Geen ervaring hiermee)

Verwacht maar niks.
quote:WaaromPorque schreef op 02 april 2016 @ 16:20:

[...]

Dankjewel.

Doen ze dan iets wat alleen voor mij van toepassing is? (Geen ervaring hiermee)Niet specifiek maar hoe meer mensen het melden, hoe sneller het opgelost wordt. Athans dat denk ik.
quote:Ikhierhuh schreef op 02 april 2016 @ 16:12:

Ik heb geen zon gezien vandaag. DammmmJe moet ook niet knipperen
quote:simbalabimba schreef op 02 april 2016 @ 14:22:

[...]

Maar dit is Napraat, daar worden enigszins soortgelijke opmerkingen wel vaker gepost.

Btw een waarschuwing kan best zijn uitgedeeld, maar die wordt niet gemeld.Mijn twee bannen kreeg ik op napraat, voor een redelijk simpele opmerking.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 02 april 2016 @ 16:56:

[...]

Mijn twee bannen kreeg ik op napraat, voor een redelijk simpele opmerking.Dan zal dit, hoe bizar ook, pas Wolders eerste overtreding zijn. Toch?
quote:Ttass28 schreef op 02 april 2016 @ 16:25:

[...]

Niet specifiek maar hoe meer mensen het melden, hoe sneller het opgelost wordt. Athans dat denk ik.Duidelijk!
quote:missie_m schreef op 02 april 2016 @ 14:10:

[...]

Inderdaad.

Ik ben stomverbaasd dat er geen waarschuwing is uitgedeeld. Te bedenken dat ik om veel minder een ban kreeg, en een andere forumster een permaban kreeg voor op-de-man vanwege een heel simpele opmerking.Missie please, waarom steeds benoemen dat je een ban gehad hebt van een dag? Let iT go. Ik heb ook vaak zat een ban gehad. Lekker belangrijk hoor.
Het mag blijkbaar gewoon, kutopmerkingen maken tegen iemand die aangeeft niet goed te zijn in spellen. Ze staan er nl nog steeds.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:missie_m schreef op 02 april 2016 @ 14:10:

[...]

Inderdaad.

Ik ben stomverbaasd dat er geen waarschuwing is uitgedeeld. Te bedenken dat ik om veel minder een ban kreeg, en een andere forumster een permaban kreeg voor op-de-man vanwege een heel simpele opmerking.

Je weet toch helemaal niet of er een waarschuwing is gegeven? Die worden nergens vermeld. Wolder schrijft dat ze wel een waarschuwing heeft gehad.

En een ban krijg je als je al eerder een waarschuwing hebt gehad, heeft niets te maken met de 'zwaarte' van het 'vergrijp'.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Dadel_ schreef op 02 april 2016 @ 17:47:

[...]

Missie please, waarom steeds benoemen dat je een ban gehad hebt van een dag? Let iT go. Ik heb ook vaak zat een ban gehad. Lekker belangrijk hoor.Hoe meer, hoe beter....
quote:hatsetats schreef op 02 april 2016 @ 18:04:

Het mag blijkbaar gewoon, kutopmerkingen maken tegen iemand die aangeeft niet goed te zijn in spellen. Ze staan er nl nog steeds.Ik zeg het niet graag, maar je hebt helemaal gelijk. Duidelijk niet één van mijn beste forumdagen, gisteren .
quote:ThunderassMan schreef op 02 april 2016 @ 18:12:

[...]

Hoe meer, hoe beter....Helemaal eens
quote:ThunderassMan schreef op 02 april 2016 @ 18:12:

[...]

Hoe meer, hoe beter....Soms is 1 permaban ook genoeg
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 april 2016 @ 18:12:

[...]

Ik zeg het niet graag, maar je hebt helemaal gelijk. Duidelijk niet één van mijn beste forumdagen, gisteren .Die melk nog, zeker?
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 april 2016 @ 18:12:

[...]

Ik zeg het niet graag, maar je hebt helemaal gelijk. Duidelijk niet één van mijn beste forumdagen, gisteren .Dan haal je de post toch zelf weg?
quote:laverne schreef op 02 april 2016 @ 18:15:

[...]

Dan haal je de post toch zelf weg? Heb ik al gedaan . En mijn excuses aangeboden ook. Ik weet niet wat er gisteren in mij voer maar ik mag hopen dat het de rest van mijn leven weg blijft.
Wat grappig, eerst stond er nog berichten van ..... tonen maar dat staat er nu ook niet meer. Alleen de quotes niet meer tonen en dan is het helemaal goed.
quote:Dadel_ schreef op 02 april 2016 @ 18:18:

Wat grappig, eerst stond er nog berichten van..... tonen maar dat staat er nu ook niet meer. Alleen de quotes niet meer tonen en dan is het helemaal goed.

I kwooten.

Is het een kwis? Qua stipjes?

Ik raad 1 keer: TAM
Ik zou het ook kunnen zijn hoor .
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 april 2016 @ 18:16:

[...]

Heb ik al gedaan . En mijn excuses aangeboden ook. Ik weet niet wat er gisteren in mij voer maar ik mag hopen dat het de rest van mijn leven weg blijft.

Iedereen heeft wel eens van die dagen. De één wat meer dan de ander.
quote:Lady_Voldemort schreef op 02 april 2016 @ 18:46:

Ik zou het ook kunnen zijn hoor .

Oh ja, das waar ook.

Jij ligt ook niet zo lekker bij dinges.

Maar toch hoop gok ik dat ik het ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven