Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 2 april 2016 om 16:56
quote:simbalabimba schreef op 02 april 2016 @ 14:22:
[...]
Maar dit is Napraat, daar worden enigszins soortgelijke opmerkingen wel vaker gepost.
Btw een waarschuwing kan best zijn uitgedeeld, maar die wordt niet gemeld.Mijn twee bannen kreeg ik op napraat, voor een redelijk simpele opmerking.
[...]
Maar dit is Napraat, daar worden enigszins soortgelijke opmerkingen wel vaker gepost.
Btw een waarschuwing kan best zijn uitgedeeld, maar die wordt niet gemeld.Mijn twee bannen kreeg ik op napraat, voor een redelijk simpele opmerking.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 2 april 2016 om 17:47
quote:missie_m schreef op 02 april 2016 @ 14:10:
[...]
Inderdaad.
Ik ben stomverbaasd dat er geen waarschuwing is uitgedeeld. Te bedenken dat ik om veel minder een ban kreeg, en een andere forumster een permaban kreeg voor op-de-man vanwege een heel simpele opmerking.Missie please, waarom steeds benoemen dat je een ban gehad hebt van een dag? Let iT go. Ik heb ook vaak zat een ban gehad. Lekker belangrijk hoor.
[...]
Inderdaad.
Ik ben stomverbaasd dat er geen waarschuwing is uitgedeeld. Te bedenken dat ik om veel minder een ban kreeg, en een andere forumster een permaban kreeg voor op-de-man vanwege een heel simpele opmerking.Missie please, waarom steeds benoemen dat je een ban gehad hebt van een dag? Let iT go. Ik heb ook vaak zat een ban gehad. Lekker belangrijk hoor.
zaterdag 2 april 2016 om 18:06
quote:missie_m schreef op 02 april 2016 @ 14:10:
[...]
Inderdaad.
Ik ben stomverbaasd dat er geen waarschuwing is uitgedeeld. Te bedenken dat ik om veel minder een ban kreeg, en een andere forumster een permaban kreeg voor op-de-man vanwege een heel simpele opmerking.
Je weet toch helemaal niet of er een waarschuwing is gegeven? Die worden nergens vermeld. Wolder schrijft dat ze wel een waarschuwing heeft gehad.
En een ban krijg je als je al eerder een waarschuwing hebt gehad, heeft niets te maken met de 'zwaarte' van het 'vergrijp'.
[...]
Inderdaad.
Ik ben stomverbaasd dat er geen waarschuwing is uitgedeeld. Te bedenken dat ik om veel minder een ban kreeg, en een andere forumster een permaban kreeg voor op-de-man vanwege een heel simpele opmerking.
Je weet toch helemaal niet of er een waarschuwing is gegeven? Die worden nergens vermeld. Wolder schrijft dat ze wel een waarschuwing heeft gehad.
En een ban krijg je als je al eerder een waarschuwing hebt gehad, heeft niets te maken met de 'zwaarte' van het 'vergrijp'.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 2 april 2016 om 18:12
zaterdag 2 april 2016 om 18:47