* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Jane wat goed dat je gebeld hebt. Spannend he? Als die afspraak er eenmaal staat wordt het wel wat "echter" vind ik. Balen dat je nogsteeds ziek bent, zorg maar dat je helemaal uitgeziekt bent want je hebt je energie hard nodig voor het zwangerzijn!

mvYara: super dat jouw echo goed was. Hoop dat je door dig goede bericht nog meer van je zwangerschap gaat genieten.

Panos: Succes vandaag met je echo. Kan me voorstellen dat het voor jou extra stressen is na het slechte bericht van Sadie. Ik hoop dat het bij jou wél allemaal goed is.

Voor de rest:

Nog een vraagje voor de wat meer-ervaren-forummers: ik wil ook mijn tekst in een kleurtje! Weet wel waar ik dan kan doen, maar kan je het ook ergens instellen zodat je het niet elke keer hoeft te doen? (want dat vergeet ik toch...) dank je wel voor jullie antwoord!
Jane: nog even geduld dus voordat je een echo krijgt. Spannend hoor! Je bent 1 week na mij, ik mag de 20e.

Jojon: 'k heb geen verstand van kleurtjes!
Hey allemaal,

Sadie: ik heb veel aan je gedacht. Kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen. Nogmaals

South en Copie: Gefelicteerd! en welkom hier.

Jane; goed dat je toch gebeld hebt. Die weken vliegen vast om en dan is de echo zo.

Kleurtjes heb ik geen verstand van Jojon. Kan je dus niet helpen.

Ga nog even liggen, ben zo ontzettend moe en kleine man vond het vanmorgen al vroeg dag.
Sadie, wat ontzettend ellendig zeg. Ik hoop voor jou dat je dit goed kan verwerken met je partner en dat er zeker een keer een dag komt waarop het wel goed zal gaan. Ik denk aan je.

South en Coppie welkom hier en gefeliciteerd. Niet gelijk schrikken van alle heftige dingen hier hoor. En ik kan het ook beamen... Zwanger zijn is nog vele malen spannender dan zwanger worden.

MvYara, wat fijn dat de echo goed was. Zo'n dooierzak zegt toch dat er een vruchtje aanwezig is wat daarvan groeit, of niet? Ik had ook een mooie dooierzak de vorige keer, bijzonder om te zien hoor. (Al dachten sommige mensen dat de dooierzak het kindje was...)

Jane, wat spannend dat je nu een afspraak hebt staan!

Ik weet wel hoe je kleurtjes moet maken! Selecteer eerst de tekst die je gekleurd wil. Bovenin het reageervenster staat een T met een gekleurd blokje ernaast. Als je die aanklikt, kan je een kleur kiezen voor je tekst.

In het reageervenster komt dan voor èn na de tekst een code te staan, tussen haakjes. Bijvoorbeeld, voor de tekst... [ fgcolor=#FF00C8 ] ... en na de tekst [ /fgcolor ] !
Panos, succes morgen...
Hey meiden,

Hier helaas ook weer een minder bericht. Bij de echo was wederom slechts een lege vruchtzak te zien. Geen goed nieuws dus. Moet over een week terugkomen, dus dan weten we het zeker. Tot die tijd weer onzekerheid. Bericht vandaag was toch wel een klap, want we hadden beiden een positief gevoel over deze zwangerschap. Helaas. Uiteraard is er nog een kleine kans dat, maar hier durven we niet op te rekenen. Ook ik ga moet me dus helaas afmelden voor dit topic. Meiden, ik lees de komende tijd vast nog wel mee en zal ook af en toe nog wel posten. Dus ik hou jullie in de gaten :-). Hopelijk hebben jullie allemaal een top zwangerschap! Geniet ervan!
Gatver wat een narigheid zeg!!! Een hele dikke knuffel van mij.
Panos, wat een ellende zeg. Heel veel sterkte en ik duim ondanks de kleine kans heel erg hard voor je....
Och Panos, wat ontzettend verdrietig en wat word het dan toch nog een spannende week voor jullie. Sterkte en
Panos, kippevel. Wat triest dat deze zwangerschap het helaas weer niet is geworden. Ondanks de minimale kans dat het toch wel goed is, kan ik me voorstellen dat jij en je man deze klap nu al moeten verwerken. Zou je graag even een dikke knuffel komen brengen, maar in plaats daarvan een hele dikke virtuele knuffel voor je. Veel sterkte de komende week, ik hoop natuurlijk enorm dat het toch een goede zwangerschap zal blijken te zijn. Ik hoop dat je ons daarvan op de hoogte wilt houden.
Ring hoe gaat het met jou? Bloed verder weggebleven? Wanneer mag jij ook al weer naar de vk? Hoop voor je dat het lekker vlot is en dat je meer zekerheid krijgt. Helemaal als je de verhalen van Sadie en Panos hoort kan ik me voorstellen dat voor jou de spanning alleen maar extra toeneemt. Kun je het wel een beetje handelen allemaal? Succes!
Hè neeee Panos !

Niet wéér.... Oh, dat mag niet.

Wat een verschrikkelijke teleurstelling voor jullie.

Heel veel sterkte de komende week. Ik begrijp dat jullie bijna geen hoop meer hebben.

Ik zal je alvast uit het schema halen en ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat jullie ooit een kindje mogen krijgen !

Mocht het toch nog goed blijken volgende week, kom je gezellig terug.

voor Panos. Bah! Ik krijg het er koud van. De rillingen lopen over mijn rug. :( Héééél veel sterkte!
Hallo dames!

ik wil me graag bij jullie aanmelden! ik heb gisteren positief getest. Ik was bezig met de tweede ronde clomid! ik ben nu 24, volgende week 25, en ik en ongeveer 12 juli uitgerekend denk ik... 1e echo heb ik op 24 november...

ik zal even jullie verhalen bijlezen. Voor Panos en Sadie heel veel sterkte!!!

ik vind het ook erg spannend en onwerkelijk. Kan het moeilijk geloven allemaal, en ben ook bang dat het nog mis kan gaan...
Welkom Ellen en van harte gefeliciteerd! Heb je alleen Clomid gebruikt of was dat ook in combinatie met IUI?
dankje blogbabe, alleen clomid... jij ook gefeliciteerd natuurlijk!!!
Wauw! Dat heb je dan snel gedaan, meid! De 2e ronde met Clomid... dat hoor je niet vaak! Super!!!!!
Arme arme panos, wat een verdriet!

Heel veel sterkte!!

Hopelijk niet nog meer nare verhalen.

Ellen, welkom!
Hoi Ellen, gefeliciteerd !!!! Welkom hier.

De volgende keer dat ik het schema aanpas, neem ik je gegevens mee. Ben er net vanavond een tijd mee bezig geweest en ben 't nu effe zat, hihi.
Ellen, gefeliciteerd!

Het klinkt gek, maar ik word echt niet extra gestrest door dit soort verhalen hoor. Het wachten is nu al een stuk makkelijker aan het worden dan in het begin. En het duurt nog maar 11 dagen! Verder geen bloed meer gezien en ik voel me echt zwanger. Dat is alvast weer een begin, toch?

Nou maar afwachten. Dan merken we het vanzelf wel. Ik vind het hoe dan ook prettig dat het chromosomenonderzoek goed was, dat geeft toch een 'fijner' gevoel. Dat hebben we kunnen uitsluiten.

Maar ja, het kan natuurlijk bij mij net zo goed weer mis gaan. Of bij iemand anders. Je hoopt dat het niet gebeurt, maar daar heb je helaas zelf geen hand in.

voor iedereen.
Panos héél veel sterkte, ik schrik ervan hoe vaak het toch allemaal fout loopt...

Jane, ben je weer een beetje opgeknapt? We hebben het 1,5 maand geleden over zwanger worden gehad toen ik mijn spiraal liet verwijderen. We besloten dat ik toch nog aan de pil ging (waar ik dus ook weer aan begonnen was) en we er volgend voorjaar voor zouden gaan. Dit werd dus wat eerder. Ik begin steeds meer aan het idee te wennen en moet me enorm inhouden het niet tegen sommige mensen alvast te vertellen! Nu ik hier de berichten van Sadie en Panos lees lijkt het me ook beter om het nog even voor me te houden. Ik ben trouwens 35, het word ons 1e kindje en ben ongeveer 7 juli uitgerekend volgens een internettest. 25 november een afspraak met de vk en pas!! half december voor de 1e echo. Dan ben ik al 10 weken zwanger! Ik lees dat jullie allemaal veel eerder mogen. Ik ben blij dat ik met jullie ervaringen mee kan lezen in ieder geval.

Jojon bedankt voor je geruststellende woorden, dat soort dingen weet ik dus niet..

Vandaag had ik een etentje van mijn werk en kreeg ik carpaccio voorgeschoteld, erg lekker, pas toen ik het bijna ophad bedacht ik me opeens, HELP dit mag ik natuurlijk ook niet!

Allemaal weltrusten voor straks! Hebben jullie dat ook? Als je s'morgens wakker word en dan opeens denkt: OJA!
Dankjewel dames!! jullie ook gefeliciteerd natuurlijk!! We gaan hier lekker no ongeveer 8 maanden genieten met zijn allen!!

Jane, doe maar op je gemak met het schema aanpassen hoor!

Hebben jullie eigenlijk al vervelende bijwerkingen van de zwangerschap?? Ik heb eigenlijk alleen maar ontzettend zere (.)(.) en ze zijn ook gegroeid. Verder voel ik wel dat er vanalles in mijn buik gebeurd!

En hebben jullie het al tegen familie, vrienden verteld? Wij al wel tegen beide ouders en tegen mijn beste vriendin, want dit vertrekt morgen voor lange tijd op vakantie. Ik moet zeggen dat ik het ook moeilijk vind om niet te vertellen. Eigenlijk wil ik het met iedereen delen, maar aan de andere kant is het nog zo onwerkelijk dat ik het nog niet goed durf te zeggen.... hoe is dat bij jullie?
Wij hebben het aan mijn ouders verteld en inmiddels weten ook wat andere mensen het in mijn buurt. Ik hang het nog zeker niet aan de grote klok, maar soms is het toch wel handig om te vertellen. I
Bij mij is alleen directe familie op de hoogte. Dus ouders, schoonouders, broers, zussen. That's it! De rest vertel ik het wel na de echo.
ik kan eigenlijk ook niet wachten om het mijn ouders te gaan vertellen, maar het lijkt me zo leuk om het te vertellen als we een echo hebben. Dan is het allemaal wat echter en dan hoef ik niet dagelijks verantwoordelijkheid af te leggen over hoe het met me gaat. Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel heel fijn als mensen met je meeleven. Pfff... ik ben er nog niet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven