Kan ik nog over?
zondag 3 april 2016 om 17:15
Ik zit in 3 vwo en sta alleen onvoldoende voor Engels(5.3).
Voor Nederlands sta ik een (6.0) en voor wiskunde (5.5), dus nog voldoende
Ik twijfel alleen erg over m'n overgang. Ik moet nu 5.2 halen voor alle wiskunde toetsen halen om dit te blijven staan.
Voor Engels een 5.8 deze nieuwe periode.
Ik mag 3 onvoldoendes staan, één daarvan mag een kernvak zijn
Gaat dit me lukken? Ik ga bijles nemen voor Engels en Wiskunde. Ik heb niet veel moeite met wiskunde. Voor de rest sta ik 7ens en wat 6en
IK HEB GEWOON MN TOETSWEEK VERKNALD WAT MN GEMIDDELDE DRAMATISCH OMLAAG HEEFT GEBRACHT
Voor Nederlands sta ik een (6.0) en voor wiskunde (5.5), dus nog voldoende
Ik twijfel alleen erg over m'n overgang. Ik moet nu 5.2 halen voor alle wiskunde toetsen halen om dit te blijven staan.
Voor Engels een 5.8 deze nieuwe periode.
Ik mag 3 onvoldoendes staan, één daarvan mag een kernvak zijn
Gaat dit me lukken? Ik ga bijles nemen voor Engels en Wiskunde. Ik heb niet veel moeite met wiskunde. Voor de rest sta ik 7ens en wat 6en
IK HEB GEWOON MN TOETSWEEK VERKNALD WAT MN GEMIDDELDE DRAMATISCH OMLAAG HEEFT GEBRACHT
anoniem_282975 wijzigde dit bericht op 03-04-2016 20:20
Reden: Extra info
Reden: Extra info
% gewijzigd
zondag 3 april 2016 om 17:20
zondag 3 april 2016 om 17:25
quote:Sabrinaxvz schreef op 03 april 2016 @ 17:21:
Ik mag 3 onvoldoendes staan. Één voor een kernvak
Je staat 1 onvoldoende. Wat is dan het probleem?
Ik spreek ze meestal andersom trouwens. 3 4en en 2 5en ofzo en dan roepen: Ach mevrouw, maakt u zich geen zorgen, ik haal dat allemaal op. Dat doe ik elk jaar.
Ik mag 3 onvoldoendes staan. Één voor een kernvak
Je staat 1 onvoldoende. Wat is dan het probleem?
Ik spreek ze meestal andersom trouwens. 3 4en en 2 5en ofzo en dan roepen: Ach mevrouw, maakt u zich geen zorgen, ik haal dat allemaal op. Dat doe ik elk jaar.
zondag 3 april 2016 om 17:26
zondag 3 april 2016 om 17:27
Of je het nog redt ligt helemaal aan jezelf. Als jij bijles krijgt en je gooit na de les je boeken in een hoek en kijkt er niet meer naar voor de volgende les, dan is het weggegooid geld. Als jij die les gebruikt om in te zien welke onderdelen je nog niet goed beheerst en daar op blijft oefenen dan kan het succes hebben. Net als de rest van je vakken. Als jij al je tijd besteed aan het uitrekenen hoe laag je cijfer maar hoeft te zijn om over te gaan, dan gaat het ook fout. Studeer op de vakken waar je zwak in staat alsof je er een 8 voor moet halen, niet met de gedachte dat een 4,6 voldoende is om je gemiddelde goed te houden. Die 4,6 kan makkelijk een 4.4 worden en dan ben je de klos. Je bent niet de klos als die 8 een 7.6 wordt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 3 april 2016 om 17:33
Zoals het nu staat,ga je over.
Even extra je best doen op Engels,zodat je niet verder afzwakt.
Wiskunde moet je kunnen redden.
Hebben jullie op school geen Maatwerkuur ?
Informeer daar eens naar,mijn dochter heeft zes weken lang eens per week,het eerste uur Maatwerkuur gehad voor een bepaald vak.Dan werken ze alvast met de stof die behandelt gaat worden en is er meer ruimte voor vragen. Is gewoon gratis.
Succes!
Even extra je best doen op Engels,zodat je niet verder afzwakt.
Wiskunde moet je kunnen redden.
Hebben jullie op school geen Maatwerkuur ?
Informeer daar eens naar,mijn dochter heeft zes weken lang eens per week,het eerste uur Maatwerkuur gehad voor een bepaald vak.Dan werken ze alvast met de stof die behandelt gaat worden en is er meer ruimte voor vragen. Is gewoon gratis.
Succes!