Mode & Beauty alle pijlers

Boxers pieces leeftijd

03-04-2016 18:23 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben 28 draag graag pieces boxers met die leuke kleurtjes maar een vriendin van mij is van mening dat deze voor jongere dames bedoelt zijn .

wie draagt ze ook en wat is jullie leeftijd ?
Nooit van gehoord.
Ikk! Niet charmant, maar zitten zo fijn...
Zijn leuk. Jij vindt de mening van een vriendin belangrijk wbt een boxer?
En daar meld je je speciaal voor aan?
Kan eeeeecht niet!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Net zoals lego, treintjes, borsten, kleurplaten, nintendo, gameboy, etc ook voor kinderen zijn, maar vader/moeder speelt er mee. ;)
Ik, ook 28. Ik draag alleen maar vrolijk gekleurde boxers, er zit geen effen gekleurde bij. Ik vind het leuk en verder kan het me niet schelen wat een ander er van vindt.
Ik vind het nogal kinderlijk voor een 28-jarige.

Vind je het lekker zitten of heel mooi?
Vreselijk. Niet alleen qua motief, maar die afschuwelijke rand snijdt altijd waardoor altijd (dik of dun) een charmant zwembandje zichtbaar is.
quote:wild-r0se schreef op 03 april 2016 @ 18:41:

Net zoals lego, treintjes, borsten, kleurplaten, nintendo, gameboy, etc ook voor kinderen zijn, maar vader/moeder speelt er mee. ;) Heel rijtje speelgoed en..... borsten.
Ik vind het leuk. Ex-vriendje noemde het altijd mijn meisjes-onderbroeken. Maar ik vind het gewoon leuk. Ik ben 37 trouwens.
Ik vind het ook niet bij je leeftijd passen. Vind het ondergoed voor tieners. Totaal seksloos..
Lach hard, duik diep, kom terug..
Je hoeft toch niet persé die hele blije kleurtjes te pakken?

Daarbij, ondergoed is privé, zullen als het goed is maar weinig ooit zien welke slip je aan hebt.
Nou en? Al draag je witte tenten. Als je er zelf maar blij mee bent.
Hier zijn ze 12 & 14 jaar, en dragen ze ook pieces boxers.

Maar je moet doen wat je zelf leuk vind.
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
Ik zou het zelf nooit dragen (toen ik 12 was al niet), maar het kan me weinig schelen wat voor een ondergoed een ander draagt.
Ik draag ze ook, ze zitten zo heerlijk! En bij mij geen vetrandje of wat dan ook hoor. Ik ben 26.

Toevallig zag ik vanmiddag de buurvrouw, die schat ik midden 30 is, haar was ophangen en zij draagt ze ook.

Je moet gewoon helemaal zelf weten wat voor ondergoed je draagt.
Boeiend, lekker dragen wat je fijn vindt :-)

Lekker dragen wat je zelf wil! Waarom zou die vriendin daar iets over te zeggen hebben?
Ik draag ze ook, zitten heerlijk. Ik ben 31
Ik droeg ze als tiener meestal. van een jaar of 11 tot een jaar of 15. Dan zijn ze leuk, niet als 28 jarige. Ik vind ze vreselijk seksloos. Mijn vriend zou er ook ontzettend op afknappen.
bedankt voor de tips

ik volg gewoon mijn gevoel
Wat draag je dan voor bh hierbij?

Ik hou er gewoon niet van, maar dat heeft verder niets met leeftijd te maken, je draagt toch gewoon wat je leuk vindt? Voor mij zijn er niet echt leeftijdsgrenzen aan kleding, het moet bij je passen qua stijl, en het moet je staan (een tuttige jurk staat niet bij een jonge meid, en een kort rokje staat niet bij oude knieën, maar beiden koppel ik niet perse aan een bepaalde leeftijd)
ik draag vaak van die push up bh van hunkemoller in het rose wit groen ik heb ook nog een paarse met van die gel kussentjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven