Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 3 april 2016 om 11:21
quote:CommunityManagerViva schreef op 03 april 2016 @ 11:09:
[...]
Dat is vreemd, daar heb ik zelf geen 'last' van. Zou je een print screen kunnen plaatsen met de melding die je krijgt?
Groet,
CM VIVAIk krijg helemaal geen melding, de reactie wordt gewoon geplaatst zonder de aangebrachte wijziging. Pas als je de reden van wijziging aangeklikt hebt, wordt de gewijzigde reactie geplaatst.
[...]
Dat is vreemd, daar heb ik zelf geen 'last' van. Zou je een print screen kunnen plaatsen met de melding die je krijgt?
Groet,
CM VIVAIk krijg helemaal geen melding, de reactie wordt gewoon geplaatst zonder de aangebrachte wijziging. Pas als je de reden van wijziging aangeklikt hebt, wordt de gewijzigde reactie geplaatst.
zondag 3 april 2016 om 11:29
Mary en CM volgens mij zit het ietsje anders. Het is volgens mij het probleem wat corona en ik beschrijven, dat iets niet direct gepost wordt, maar je scherm wordt wel ververst en de wijziging wordt daarbij niet opgeslagen. Als je het nog eens aanpast en dan weer wilt opslaan gaat het soms wel goed, ook zonder editreden. Probeer maar eens Mary.
zondag 3 april 2016 om 15:34
quote:mary57 schreef op 03 april 2016 @ 08:34:
Als je iets wilt wijzigen in je reactie, al is het maar 1 taalfout, dan moet je weer de reden van wijziging aangeven, anders wordt de oude reactie weer geplaatst.
Én je moet weer 5 keer klikken voordat het sowieso geplaatst wordt.Ja dit probleem kwam ik ook hier melden.
Als je iets wilt wijzigen in je reactie, al is het maar 1 taalfout, dan moet je weer de reden van wijziging aangeven, anders wordt de oude reactie weer geplaatst.
Én je moet weer 5 keer klikken voordat het sowieso geplaatst wordt.Ja dit probleem kwam ik ook hier melden.
maandag 4 april 2016 om 10:53
maandag 4 april 2016 om 11:17
maandag 4 april 2016 om 11:36
quote:vivamam schreef op 04 april 2016 @ 11:29:
Eh dat is het Google icoontje
Maar moet ik dat niet gewoon bij de instellingen kunnen zien. Irritant dat ik dat gewoon niet weet terwijl ik echt niet dom ben. Ik heb een Samsung Galaxy
Kijk even bij je apps bij Instellingen.
Het zal waarschijnlijk firefox of chrome zijn
Eh dat is het Google icoontje
Maar moet ik dat niet gewoon bij de instellingen kunnen zien. Irritant dat ik dat gewoon niet weet terwijl ik echt niet dom ben. Ik heb een Samsung Galaxy
Kijk even bij je apps bij Instellingen.
Het zal waarschijnlijk firefox of chrome zijn
Je bent zelf een theepot
maandag 4 april 2016 om 12:35
maandag 4 april 2016 om 17:56