Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 31 maart 2016 om 18:38
quote:chocolol schreef op 31 maart 2016 @ 18:16:
[...]
Hier kwam ik ook voor. Zie foto:
[afbeelding]
Hartelijk dank voor jullie meldingen! Het probleem met de reclame wordt direct opgepakt. Hopelijk is dit snel weer verholpen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Hier kwam ik ook voor. Zie foto:
[afbeelding]
Hartelijk dank voor jullie meldingen! Het probleem met de reclame wordt direct opgepakt. Hopelijk is dit snel weer verholpen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
donderdag 31 maart 2016 om 18:40
quote:Moiren_ schreef op 31 maart 2016 @ 18:05:
Er waren toen een heleboel nieuwe smilies aangevraagd. Komen die ook nog?
Helaas ondervinden we nu wat problemen met de smileys. Dit probleem wordt verder onderzocht, helaas is hier niet direct een oplossing voor. Om die reden laten de (nieuwe) smileys ook nog even op zich wachten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Er waren toen een heleboel nieuwe smilies aangevraagd. Komen die ook nog?
Helaas ondervinden we nu wat problemen met de smileys. Dit probleem wordt verder onderzocht, helaas is hier niet direct een oplossing voor. Om die reden laten de (nieuwe) smileys ook nog even op zich wachten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 31 maart 2016 om 18:43
quote:Corona67 schreef op 31 maart 2016 @ 12:06:
Ik moet weer 2, 3, 4 x klikken voordat een bericht wordt geplaatst
Dankjewel voor je melding. Wat vervelend, de TD gaat er direct naar kijken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik moet weer 2, 3, 4 x klikken voordat een bericht wordt geplaatst
Dankjewel voor je melding. Wat vervelend, de TD gaat er direct naar kijken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zaterdag 2 april 2016 om 09:17
zaterdag 2 april 2016 om 12:50
quote:himalaya schreef op 02 april 2016 @ 09:17:
De reclame van de Mini cabrio is te lang (ofzo) en daardoor staat hij achter de post die er onder gezet wordt.
Geen tijd/zin/gelegenheid om te printscreenen, maar het is hetzelfde als [afbeelding][afbeelding]
Maar dan dus met de Mini reclame
Bij mij wordt deze reclame wel goed getoond. Het zou toch fijn zijn als je daarom een print screen kunt maken, anders kan ik het helaas niet oppakken.
Groet,
CM VIVA
De reclame van de Mini cabrio is te lang (ofzo) en daardoor staat hij achter de post die er onder gezet wordt.
Geen tijd/zin/gelegenheid om te printscreenen, maar het is hetzelfde als [afbeelding][afbeelding]
Maar dan dus met de Mini reclame
Bij mij wordt deze reclame wel goed getoond. Het zou toch fijn zijn als je daarom een print screen kunt maken, anders kan ik het helaas niet oppakken.
Groet,
CM VIVA
zaterdag 2 april 2016 om 12:58
quote:CrazyHatLady schreef op 02 april 2016 @ 08:57:
Bij het uploaden van een avatar krijg ik telkens de foutmelding Sorry, er is iets verkeerd gegaan.
Dat blijkt, want ik heb nog steeds geen avatar.Er zijn geen problemen bekend met het uploaden. Het kan zijn dat je een te grote afbeelding gebruikt. Vragen over het uploaden van avatars kun je ook hier stellen: Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen! Daar zijn mede-forummers die hier veel over weten.
Groet,
CM VIVA
Bij het uploaden van een avatar krijg ik telkens de foutmelding Sorry, er is iets verkeerd gegaan.
Dat blijkt, want ik heb nog steeds geen avatar.Er zijn geen problemen bekend met het uploaden. Het kan zijn dat je een te grote afbeelding gebruikt. Vragen over het uploaden van avatars kun je ook hier stellen: Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen! Daar zijn mede-forummers die hier veel over weten.
Groet,
CM VIVA
zaterdag 2 april 2016 om 12:59
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 april 2016 @ 18:04:
Zo, die bug is nog steeds niet weg of hij is weer terug, moet weer een paar keer klikken voordat een bericht geplaatst wordt. Zo irritant, vooral omdat het nu alweer gebeurt.
Chrome op de laptop.
Heel vervelend. We zijn hier nog mee bezig, maar omdat het probleem maar sporadisch voor komt is het lastig om de oorzaak te achterhalen. We doen ons best en zodra er nieuws is horen jullie het uiteraard van ons.
Groeten,
CM VIVA
Zo, die bug is nog steeds niet weg of hij is weer terug, moet weer een paar keer klikken voordat een bericht geplaatst wordt. Zo irritant, vooral omdat het nu alweer gebeurt.
Chrome op de laptop.
Heel vervelend. We zijn hier nog mee bezig, maar omdat het probleem maar sporadisch voor komt is het lastig om de oorzaak te achterhalen. We doen ons best en zodra er nieuws is horen jullie het uiteraard van ons.
Groeten,
CM VIVA
zondag 3 april 2016 om 11:09
quote:mary57 schreef op 03 april 2016 @ 08:34:
Als je iets wilt wijzigen in je reactie, al is het maar 1 taalfout, dan moet je weer de reden van wijziging aangeven, anders wordt de oude reactie weer geplaatst.
Én je moet weer 5 keer klikken voordat het sowieso geplaatst wordt.
Dat is vreemd, daar heb ik zelf geen 'last' van. Zou je een print screen kunnen plaatsen met de melding die je krijgt?
Groet,
CM VIVA
Als je iets wilt wijzigen in je reactie, al is het maar 1 taalfout, dan moet je weer de reden van wijziging aangeven, anders wordt de oude reactie weer geplaatst.
Én je moet weer 5 keer klikken voordat het sowieso geplaatst wordt.
Dat is vreemd, daar heb ik zelf geen 'last' van. Zou je een print screen kunnen plaatsen met de melding die je krijgt?
Groet,
CM VIVA