Mode & Beauty alle pijlers

Wit overhemd gezocht!

05-04-2016 11:35 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik zit met een probleem: ik zoek een net, wit overhemd met een goede kraag. Ik heb deze blouse nodig voor onder een pak, maar kan er nergens een vinden die aan mijn eisen voldoet en niet geheel onbetaalbaar is. Iemand ideëen? Alvast bedankt voor het meedenken
Misschien een idee als je dan die eisen noemt?

Laatst een gekocht, getailleerd, wit, katoen, met kraag, voor 14,95 bij H&M.
Wat zijn de eisen??
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Ceylon schreef op 05 april 2016 @ 11:37:

Wat zijn de eisen??Wit, stevige kraag waar een stropdas onder kan, lange mouwen, stof die niet gelijk helemaal in de kreukels zit en maximaal €50.
quote:Pauline89 schreef op 05 april 2016 @ 11:39:

[...]

Wit, stevige kraag waar een stropdas onder kan, lange mouwen, stof die niet gelijk helemaal in de kreukels zit en maximaal €50.

Waar een stropdas onder kan.... Maar wel voor dames? Of voor heren?

Ik heb een lading blouses van S.Oliver. Volgens mij uit de basiscollectie want ze hebben die blouse met lange mouw, korte mouw, geen mouw, in wit en in donkerblauw en ik was ze met niet te gek veel in de machine, hang ze daarna keurig op een hangertje te drogen en hoef ze dan niet te strijken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
https://www.zalando.nl/damesoverhemden/_wit/
Ben je een man of een vrouw? Gezien je nick snap ik de eis van de stropdas niet helemaal.
quote:pamelacourson schreef op 05 april 2016 @ 11:53:

Ben je een man of een vrouw? Gezien je nick snap ik de eis van de stropdas niet helemaal.

Ik heb ooit in een restaurant gewerkt waar ik een strikje om moest. Dus het zou nog kunnen. Of misschien wil TO alleen aangeven hoe die kraag moet zijn.

Maar ik twijfelde ook wel even
http://www.bonprix.nl/product/blouse-wit-965953/
quote:pamelacourson schreef op 05 april 2016 @ 11:53:

Ben je een man of een vrouw? Gezien je nick snap ik de eis van de stropdas niet helemaal.Haha, ik ben een vrouw ;) Het is voor een pak van de muziekvereniging, vandaar de eis dat er een stropdas onder moet kunnen. Heb wel witte blouses gevonden, maar daar zit dan zo'n klein kraagje aan en dan zit de stropdas niet mooi. Vandaar.
Van de WE. 35 euro. Lijkt op een mannenoverhemd, maar dan zit hij wel getailleerd. Ik heb m as we speak aan. Als ik hem netjes ophang dan strijk ik hem ook niet
Is het dan misschien niet makkelijker om een (klein) herenoverhemd te kopen en die zo nodig wat te laten tailleren? Overhemden zijn namelijk wel vrijwel altijd geschikt voor een stropdas.
quote:borboletas schreef op 05 april 2016 @ 12:09:

Is het dan misschien niet makkelijker om een (klein) herenoverhemd te kopen en die zo nodig wat te laten tailleren? Overhemden zijn namelijk wel vrijwel altijd geschikt voor een stropdas.Dat is wel te doen denk ik. Ik ga voor deze optie ;)
Ze hebben tegenwoordig ook veel mannen overhemden die getailleerd zijn.

Bij Marvelis kun je deze krijgen, zijn ook nog strijkvrij.

Nat ophangen aan een kledinghanger en klaar is kees
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven