Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Hayek schreef op 05 april 2016 @ 10:09:

[...]

Ook als kind gelezen en ook op mij maakte het indruk......Dit boek werd geschreven door Hector Mallot Of Malot. Ik heb er indertijd tranen met tuiten om gehuild....
quote:Moemoe64 schreef op 05 april 2016 @ 14:07:

[...]

Owww, ik lees dit nu pas. Heel veel sterkte Ttass, ik kan alleen hopen dat je steun krijgt. Dankjewel, wij hebben goede steun hier van familie. En voor de rest heb ik op het forum een beetje afleiding hoef ik ook niet constant eraan te denken.
quote:Hunniebunnie schreef op 05 april 2016 @ 14:16:

[...]

Tv-serie? Boek! Vast een generatiedingetje Geen idee? Ik heb het boek gelezen en de tvserie gekeken. Ik ben 42, jij?
quote:Ttass28 schreef op 05 april 2016 @ 14:22:

[...]

Dankjewel, wij hebben goede steun hier van familie. En voor de rest heb ik op het forum een beetje afleiding hoef ik ook niet constant eraan te denken.Fijn om te lezen dat je hier iig wat afleiding kan vinden, Ttass.
quote:Mikadoos schreef op 05 april 2016 @ 14:26:

[...]

Geen idee? Ik heb het boek gelezen en de tvserie gekeken. Ik ben 42, jij?Zo'n 5 jaar ouder, kan net het verschil zijn. Maar blijft hartverscheurend verhaal!
quote:Hunniebunnie schreef op 05 april 2016 @ 14:27:

[...]

Zo'n 5 jaar ouder, kan net het verschil zijn. Maar blijft hartverscheurend verhaal!Scheelt niet zo gek veel dan, maar op die leeftijd waarschijnlijk wel Ik geloof dat het begin jaren 80 was dat ik die serie op tv heb gezien.
Ik ben een stuk jonger en hoor nu voor het eerst dat er een tv-serie was.
Oh dear, how sad, never mind.

[...]

Dankjewel, wij hebben goede steun hier van familie. En voor de rest heb ik op het forum een beetje afleiding hoef ik ook niet constant eraan te denken.Veel sterkte meisje,
quote:Mikadoos schreef op 05 april 2016 @ 14:29:

[...]

Scheelt niet zo gek veel dan, maar op die leeftijd waarschijnlijk wel Ik geloof dat het begin jaren 80 was dat ik die serie op tv heb gezien.Klopt. Was in 1982 of 1983.
quote:Hunniebunnie schreef op 05 april 2016 @ 14:27:

[...]

Zo'n 5 jaar ouder, kan net het verschil zijn. Maar blijft hartverscheurend verhaal!Ben net zo oud jong als jij, maar ik kan me die serie (was een tekenfilmding) nog wel herinneren.

[...]

Dankjewel, wij hebben goede steun hier van familie. En voor de rest heb ik op het forum een beetje afleiding hoef ik ook niet constant eraan te denken.Sterkte, het blijft hoe dan ook zwaar kut
Heel veel sterkte Ttass28 met het overlijden van je vader.
Bedankt voor de lieve berichten dames
quote:Grobbekuiken schreef op 05 april 2016 @ 14:37:

[...]

Ben net zo oud jong als jij, maar ik kan me die serie (was een tekenfilmding) nog wel herinneren.Ik herinner me vaag een jongetje met heel grote ogen...?
quote:Ttass28 schreef op 05 april 2016 @ 15:14:

Bedankt voor de lieve berichten dames Hier breekt de zon een beetje door, bij jou hopelijk ook!
quote:Hunniebunnie schreef op 05 april 2016 @ 15:17:

[...]

Ik herinner me vaag een jongetje met heel grote ogen...?Remi
quote:Hunniebunnie schreef op 05 april 2016 @ 15:18:

[...]

Hier breekt de zon een beetje door, bij jou hopelijk ook!Ja in Amsterdam af en toe. Ik zit ook in de tuin met de ipad interessante discussie te hebben over het referendum van morgen.
quote:Grobbekuiken schreef op 05 april 2016 @ 15:21:

[...]

RemiJeetje ja, die! Doodeng!
quote:Ttass28 schreef op 05 april 2016 @ 15:22:

[...]

Ja in Amsterdam af en toe. Ik zit ook in de tuin met de ipad interessante discussie te hebben over het referendum van morgen.

Je weet dat er een levendig topic over is?

(Waar ik me overigens niet meer op durf te begeven..)
Zo'n enge EO serie was dat.
quote:Hunniebunnie schreef op 05 april 2016 @ 15:23:

[...]

Jeetje ja, die! Doodeng!In die style zijn er zo vreselijk veel filmpjes gemaakt, en ze zijn allemaal even griezelig.
quote:Grobbekuiken schreef op 05 april 2016 @ 15:40:

[...]

In die style zijn er zo vreselijk veel filmpjes gemaakt, en ze zijn allemaal even griezelig.

Haha, ja nu je het zegt.

Ik vond de Zevensprong ook zo eng. Kennen jullie die nog?
quote:Mikadoos schreef op 05 april 2016 @ 16:05:

[...]

Haha, ja nu je het zegt.

Ik vond de Zevensprong ook zo eng. Kennen jullie die nog?

Ik ken hem wel, al ben ik een stuk jonger.

Maar van Alleen op de Wereld, is daar een serie van ja? Ik ken dus alleen het boek.
quote:Peacy schreef op 05 april 2016 @ 16:42:

[...]

Ik ken hem wel, al ben ik een stuk jonger.

Maar van Alleen op de Wereld, is daar een serie van ja? Ik ken dus alleen het boek.Ja is echt heel leuk. Was net een beetje aan het googlen, het blijkt dat hij in de jaren 90 ook nog een keer is uitgezonden, maar ik weet niet of dat exact dezelfde serie is.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven