Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dat is ook precies de topic dat ik boos van word godver de godver dat mensen zo kunnen denken
quote:Ttass28 schreef op 04 april 2016 @ 19:19:

[...]

Onze vader is vorige week zaterdag overleden donderdag begraven. Dus jank elk moment.

Bah! Gecondoleerd.

Jij mag emo reageren!
Oh dear, how sad, never mind.
Tas, gecondoleerd. Ik weet hoe het is om je vader te verliezen terwijl er ook andere problemen spelen (zoals een moeilijk contact). Neem je tijd en laat het verdriet toe. sterkte voor de komende tijd.
quote:hatsetats schreef op 04 april 2016 @ 19:17:

[...]

Ze menen het ook nog he, ik dacht eerst dat ze sarcastisch waren. Godsallemachtig

Bloody hell, ik begon te lezen en nam ook aan dat het sarcasme was. Toch weer die unieke dynamiek van Actueel.....

*gaat op z'n handen zitten*
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 april 2016 @ 19:18:

[...]

Dan helemaal lieverd.

Gewoon even uitchecken hier, heb ik net ook een paar dagen gedaan.Je hebt zo ontzettend gelijk. Meestal kan ik me inhouden, maar soms reageer ik terwijl ik nog pissig ben. Dom-dom-dom....
Oh Ttas, wat droevig, gecondoleerd...

[...]

Onze vader is vorige week zaterdag overleden donderdag begraven. Dus jank elk moment.Gecondoleerd Tas.
quote:Hayek schreef op 04 april 2016 @ 19:38:

[...]

Bloody hell, ik begon te lezen en nam ook aan dat het sarcasme was. Toch weer die unieke dynamiek van Actueel.....

*gaat op z'n handen zitten*Verstandig. Ik doe mee.
Wat heftig Tass.

Gecondoleerd.

Wat een lieve opkikker.
Lieve Tas, gecondoleerd.

[...]

Onze vader is vorige week zaterdag overleden donderdag begraven. Dus jank elk moment.Sterkte!!
LOEP ME MAAR aub.
Kutzooi. Heb ik van de week in een topic gepost van een meisje die vroeg of ze zwanger kan zijn zit ik weer met dat algemene zwangertopic in mijn lijst. Zo irritant data je dat niet zelf kan beheren!
quote:Moiren_ schreef op 04 april 2016 @ 20:39:

Kutzooi. Heb ik van de week in een topic gepost van een meisje die vroeg of ze zwanger kan zijn zit ik weer met dat algemene zwangertopic in mijn lijst. Zo irritant data je dat niet zelf kan beheren!Zolang ze er nog niet zeker van is, blijft het het naar boven komen zeker.
quote:WaaromPorque schreef op 04 april 2016 @ 20:40:

[...]

Zolang ze er nog niet zeker van is, blijft het het naar boven komen zeker. Nee, daar worden alle topics ingeplakt, dus dat blijft eeuwig omhoog komen.
quote:Moiren_ schreef op 04 april 2016 @ 20:43:

[...]

Nee, daar worden alle topics ingeplakt, dus dat blijft eeuwig omhoog komen.

Oooh die!

Uh ja...dan heb je een probleem.
quote:Ttass28 schreef op 04 april 2016 @ 19:25:

[...]

Wij hebben als famillie afscheid genomen. Ik probeer verder te gaan met het leven het hakt er af en toe flink in. Wij zijn onze moeder en vader kwijt geraakt door een kutziekte.Wat ongelooflijk klote en oneerlijk,woorden schieten tekort. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd pop. Zoek steun bij je familie als het je allemaal even teveel wordt want dit kan je niet alleen. Ik stuur heel veel liefde en kracht jouw kant op, dat je gauw iets beter mag voelen lieve schatje
Sterkte tass
Thanks lieve dames ik log uit ik ga slapen fijne avond!
Ik vraag mij af waarom een nieuw forumlid een topic opent actueel en daarna niet meer van zich laat horen.

En een topic dat flink wat vraagtekens ook nog heeft. Wat wil je met zo'n topic op actueel?
Verstandig ttass. Lekker slapen.
quote:WD-40 schreef op 04 april 2016 @ 20:49:

Ik vraag mij af waarom een nieuw forumlid een topic opent actueel en daarna niet meer van zich laat horen.

En een topic dat flink wat vraagtekens ook nog heeft. Wat wil je met zo'n topic op actueel?De boel opjutten. Want dat doet het.
Nou ja, iets is natuurlijk maar heel even actueel. Misschien dacht ze dat het nu alweer mosterd was...
quote:Hunniebunnie schreef op 04 april 2016 @ 21:03:

Nou ja, iets is natuurlijk maar heel even actueel. Misschien dacht ze dat het nu alweer mosterd was...Wat mij eraan stoort , is dat het vaak niet eens meer om het onderwerp gaat. Er wordt van alles bijgesleept wat er niks mee te maken heeft.
quote:WaaromPorque schreef op 04 april 2016 @ 21:06:

[...]

Wat mij eraan stoort , is dat het vaak niet eens meer om het onderwerp gaat. Er wordt van alles bijgesleept wat er niks mee te maken heeft.Ik heb net die hele pijler maar verstopt. Één keer kijken doordat ik hier nieuwsgierig was geworden, met mijn ontzettend stomme hoofd wat ongenuanceerd gereageerd (dat effect heeft quasi-intellectueel geneuzel nu eenmaal op mij), en boem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven