VRLK
donderdag 6 november 2008 om 22:00
Haha, herkenbaar! Boefje wil nu al niet meer naar het kdv. Volgende week nog 1 dagje (vandaag hadden ze studiedag, dus mocht hij logeren bij oma) en ik weet nu al dat het drama wordt. Hopelijk trekt de traktatie hem dan over de streep, want hij wil echt niet meer. Zijn leidsters konden het ook al aan hem merken, hij verveelt zich echt een beetje daar.
Met zijn afscheid heb ik niet zo heel veel moeite. Het is er de tijd voor en met zijn huidige leidsters heb ik niet erg bijzonder veel.
Lastiger vond ik afscheid Schurk, die had 2 zulke schatten van juffen. Zij stuurden me elke dag mail met foto's die ze die dag gemaakt hadden en waren altijd even liefdevol, enthousiast en zorgzaam. Dan is elke andere juf gewoon echt wennen, hoe aardig en lief ze ook zijn. Maar, feit is dat hij er geen last van heeft en alleen wij een beetje.
Met zijn afscheid heb ik niet zo heel veel moeite. Het is er de tijd voor en met zijn huidige leidsters heb ik niet erg bijzonder veel.
Lastiger vond ik afscheid Schurk, die had 2 zulke schatten van juffen. Zij stuurden me elke dag mail met foto's die ze die dag gemaakt hadden en waren altijd even liefdevol, enthousiast en zorgzaam. Dan is elke andere juf gewoon echt wennen, hoe aardig en lief ze ook zijn. Maar, feit is dat hij er geen last van heeft en alleen wij een beetje.
donderdag 6 november 2008 om 22:06
Met Athena scheel ik niet zoveel, toch? Misschien wel weer net genoeg om binnen resp. buiten het pakjestijdperk te vallen.
Hihi, ik heb een (vrouwelijke) collega die 3,5 jaar ouder is dan ik. Toen ik vandaag opmerkte dat ik 'ook al 39' ben, reageerde ze hoogst verbaasd, dat soort dingen vind ik dan weer lollig!
Hihi, ik heb een (vrouwelijke) collega die 3,5 jaar ouder is dan ik. Toen ik vandaag opmerkte dat ik 'ook al 39' ben, reageerde ze hoogst verbaasd, dat soort dingen vind ik dan weer lollig!
Kreeg net een mail van mijn schoonvader (ik krijg het nooit soepel uit mijn toetsenbord omdat hij 'alleen maar' getrouwd is met mijn schoonmoeder en dus niet écht mijn schoonvader is...): hoe we het met sinterklaas met de kindjes deden want als ieder ouderpaar ook nog cadeautjes voor de kinderen gaat kopen dan krijgen de kinderen misschien wel 4 cadeaus meer dan de volwassenen.
Nou en???????
Nou en???????
Boefje lust trouwens melk, maar drinkt gewoon altijd weinig. Ik moet het er echt per halve beker inpraten, dus als hij op school nog wat extra binnenkrijgt is dat alleen maar mooi. Want volgens mij komt hij toch moeizaam aan de benodigde hoeveelheid per dag. Ook bijvoorbeeld yoghurt blieven de heren vaak niet echt. Ze lusten het best, maar hebben vaak aan het eind van de maaltijd niet meer het geduld om een bakje leeg te lepelen.
donderdag 6 november 2008 om 22:09
Tsk, sinterklaas is toch een kinderfeest! Wat raar om dat soort optelsommetjes te gaan maken! Kan daar alleen het nut van inzien om ervoor te zorgen dat het tussen kinderen onderling gelijk verdeeld is, maar meer ook niet.
Ik zou hem mooi terugpakken door 100 pepernoten apart in te pakken. Ziezo, heeft die man 100 cadeautjes. En als het meezit nog iets meer.
Heeft mijn moeder ooit gedaan bij mijn broertje toen hij had gezeurd over te weinig cadeaus.
Ik zou hem mooi terugpakken door 100 pepernoten apart in te pakken. Ziezo, heeft die man 100 cadeautjes. En als het meezit nog iets meer.
Heeft mijn moeder ooit gedaan bij mijn broertje toen hij had gezeurd over te weinig cadeaus.
donderdag 6 november 2008 om 22:09
Schorrie begint de dag meestal met melk, of met thee dat mag hij kiezen en hangt soms ook af van hoeveel tijd we hebben.
Dan drinkt hij tussen de middag bij zijn boterham ook altijd nog een beker melk.
Yoghurt is hij niet zo'n fan meer van de laatste tijd merk ik. Maar volgens mij is twee bekers zuivel toch wel genoeg voor een kind? Het zijn grote glazen....
Dan drinkt hij tussen de middag bij zijn boterham ook altijd nog een beker melk.
Yoghurt is hij niet zo'n fan meer van de laatste tijd merk ik. Maar volgens mij is twee bekers zuivel toch wel genoeg voor een kind? Het zijn grote glazen....
donderdag 6 november 2008 om 22:10
Ik heb teruggemaild dat het toch een kinderfeest is inderdaad. Alleen dan iets meer ingepakt in een mail waarin ik net doe of ik niet helemaal begrijp wat hij bedoelt.
Verder hebben mijn broertje en ik afgesproken dat we gewoon ieder cadeaus voor onze kinderen kopen en dat we vooral moeten zorgen dat de laatste paar cadeaus om en om voor hen zijn zodat niet de een al klaar is en de ander nog 3 cadeaus moet uitpakken.
Verder hebben mijn broertje en ik afgesproken dat we gewoon ieder cadeaus voor onze kinderen kopen en dat we vooral moeten zorgen dat de laatste paar cadeaus om en om voor hen zijn zodat niet de een al klaar is en de ander nog 3 cadeaus moet uitpakken.
donderdag 6 november 2008 om 22:10
donderdag 6 november 2008 om 22:11
quote:dropje schreef op 06 november 2008 @ 22:09:
Ik zou antwoorden dat als hij nog in Sinterklaas gelooft, naar de intocht van Sinterklaas gaat, zijn schoen zet en een sinterklaasliedje bij de schoorsteen zingt, hij ook in aanmerking komt voor 4 kadootjes meer.
Morrie: Boef komt denk ik echt niet (altijd) aan die 2 bekers hoor, dus dat zou met schoolmelk iig al een stuk beter worden.
Ik zou antwoorden dat als hij nog in Sinterklaas gelooft, naar de intocht van Sinterklaas gaat, zijn schoen zet en een sinterklaasliedje bij de schoorsteen zingt, hij ook in aanmerking komt voor 4 kadootjes meer.
Morrie: Boef komt denk ik echt niet (altijd) aan die 2 bekers hoor, dus dat zou met schoolmelk iig al een stuk beter worden.