Fear The Walking Dead
dinsdag 31 maart 2015 om 17:09
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.
Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.
Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
woensdag 6 april 2016 om 15:21
woensdag 6 april 2016 om 15:43
Promofoto's:
Ofelia Salazar
Chris Manawa
Travis Manawa
Nick Clark (vind het niet zo'n mooie foto)
Maddy Clark
Alicia Clark
Daniel Salazar
Strand
Weten we het nog?
Travis en Maddy hebben een relatie.
Travis heeft zoon Chris uit een eerder huwelijk en Maddy Nick en Alicia.
Tijdens de outbreak komen ze de familie Salazar en Strand tegen.
Met z'n allen vluchten ze.
Ofelia Salazar
Chris Manawa
Travis Manawa
Nick Clark (vind het niet zo'n mooie foto)
Maddy Clark
Alicia Clark
Daniel Salazar
Strand
Weten we het nog?
Travis en Maddy hebben een relatie.
Travis heeft zoon Chris uit een eerder huwelijk en Maddy Nick en Alicia.
Tijdens de outbreak komen ze de familie Salazar en Strand tegen.
Met z'n allen vluchten ze.
woensdag 6 april 2016 om 17:53
quote:Starshine schreef op 06 april 2016 @ 16:51:
Ik moet even bekennen dat ik Chris en Ofelia echt even op moest zoeken qua namen. MIsschien ga ik nog even wat afleveringen terugkijken. Is toch maar een kort seizoen.Ja ik wil het eigenlijk ook even herkijken, maar geen idee waar ik de tijd voor maandag vandaan moet halen.
Ik moet even bekennen dat ik Chris en Ofelia echt even op moest zoeken qua namen. MIsschien ga ik nog even wat afleveringen terugkijken. Is toch maar een kort seizoen.Ja ik wil het eigenlijk ook even herkijken, maar geen idee waar ik de tijd voor maandag vandaan moet halen.
woensdag 6 april 2016 om 21:15
woensdag 6 april 2016 om 22:33
woensdag 6 april 2016 om 23:09
http://comicbook.com/2016/04/03/will-ne ... ing-dead-/
En hoe leuk zou dit zijn! Het gaat niet gebeuren maar het idee alleen is al geweldig vind ik.
Al zou je 'm maar in een flits zien, dat je zo'n momentje hebt van: Fuck dat was Negan!
En hoe leuk zou dit zijn! Het gaat niet gebeuren maar het idee alleen is al geweldig vind ik.
Al zou je 'm maar in een flits zien, dat je zo'n momentje hebt van: Fuck dat was Negan!