Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Vorig jaar werd het nergens uitgezonden en moest je wel streamen. Toen hebben we gewoon 20.30 uur afgesproken als start voor de napraat.
En inderdaad. Ik praat liever wat vroeger na want anders wordt het al gauw heel laat.
Alvast wat voorpret:

de 3d tour van Abigail

http://www.amc.com/shows/ ... y-yacht&utm_campaign=FTWD
Promofoto's:

Ofelia Salazar

Chris Manawa

Travis Manawa

Nick Clark (vind het niet zo'n mooie foto)

Maddy Clark

Alicia Clark

Daniel Salazar

Strand

Weten we het nog?

Travis en Maddy hebben een relatie.

Travis heeft zoon Chris uit een eerder huwelijk en Maddy Nick en Alicia.

Tijdens de outbreak komen ze de familie Salazar en Strand tegen.

Met z'n allen vluchten ze.
en de moeder van chris is dood gegaan in de finale.

en strand wil graag naar zijn grote boot toe.. ehm schip
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
We houden het op nabespreken vanaf 20.30 op maandag.
Ik moet even bekennen dat ik Chris en Ofelia echt even op moest zoeken qua namen. MIsschien ga ik nog even wat afleveringen terugkijken. Is toch maar een kort seizoen.
Ik ben benieuwd of ik er snel weer in zit. Het lijkt alweer zo lang geleden...
Ik heb al een preview gezien! En ziet er goed uit. Spannend! En meer zeg ik niet.

En oh ja, alle webisodes van dat vliegtuig gezien. Staan allemaal op youtube.

Leuk en een hele andere vibe dan Walking Dead.
quote:Starshine schreef op 06 april 2016 @ 16:51:

Ik moet even bekennen dat ik Chris en Ofelia echt even op moest zoeken qua namen. MIsschien ga ik nog even wat afleveringen terugkijken. Is toch maar een kort seizoen.Ja ik wil het eigenlijk ook even herkijken, maar geen idee waar ik de tijd voor maandag vandaan moet halen.
Oeh, mooie promofoto's!

Behalve die van Nick dan. Ik vind dat net als Starshine ook echt geen mooie foto. De rest komt er een stuk beter af.
quote:Liadan schreef op 06 april 2016 @ 18:09:

Behalve die van Nick dan. Ik vind dat net als Starshine ook echt geen mooie foto. De rest komt er een stuk beter af.Maar die Nick ziet er dan ook niet uit
Hij heeft een wat apart uiterlijk, maar volgens mij gaat hij leuk opdrogen hoor.

Het is net een jonge Johnny Depp.

quote:Starshine schreef op 06 april 2016 @ 19:23:

Hij heeft een wat apart uiterlijk, maar volgens mij gaat hij leuk opdrogen hoor.

Het is net een jonge Johnny Depp.

[afbeelding]Oh ja, absoluut een Johnny Depp. Alleen dat haar maakt dat hij zo verschrikkelijk onverzorgd eruit ziet
Ik zei de eerste aflevering al, hey! Dat is net Edward Scissorhands!
Shit, waarom zendt FOX niet ook Fear uit? Ik haat het om te downloaden enzo. Ben een luie tv-kijker
Johnny Depp? Hmm ja ik zie wat jullie bedoelen. Maar ik dacht alleen maar: Dude, was je haar eens!
Meld!

Poe ik heb veel om op te reageren morgen! Zowel hier als in het TWDtopic. Leuk!!
Time spent with a cat is never wasted
Sub

De kakarakters hebben me nog niet kunnen boeien, maar ik ga het weer een kans geven. De promo ziet er goed uit in ieder geval.
Oeps
quote:Smaug schreef op 06 april 2016 @ 22:29:

Sub

De kakarakters hebben me nog niet kunnen boeien, maar ik ga het weer een kans geven. De promo ziet er goed uit in ieder geval.Ik vond meneer Salazar en Strand leuk. De rest heeft (nog) niet echt indruk gemaakt geloof ik.
Hier een geheugen opfrisser

Fear The Walking Dead Season 1 Recap
http://comicbook.com/2016/04/03/will-ne ... ing-dead-/

En hoe leuk zou dit zijn! Het gaat niet gebeuren maar het idee alleen is al geweldig vind ik.

Al zou je 'm maar in een flits zien, dat je zo'n momentje hebt van: Fuck dat was Negan!
Haha ja. Maar volgens mij krijgen we geen 'bekenden' te zien. Fear speelt zich af in LA (en nu op zee blijkbaar) en twd aan de oostkust. In de ZA-wereld is dat zoiets als naar Mars en terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven