Vraag om eerlijk antoord?

06-11-2008 15:48 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Na veel wikken en wegen heb ik toch besloten om een berichtje te plaatsen. Mijn vriendin en ik hebben over dit onderwerp woorden en ik ben benieuwd hoe jullie erover denken. Ik weet wat ik doe fout en eigenlijk best slecht is!

Mijn verhaal.

Ik kom 3 jaar geleden uit een relatie van 17jaar. Het kwam als een donderslag op een heldere hemel dat mijn man mij verliet voor zijn 3 jaar durende relatie met zijn minares. Kapot en verscheurd omdat we eigenlijk( dacht ik) een zeer goeie relatie hadden. Daar stond ik met mijn kinderen en tassen bij mijn ouders. Ze hebben me opgevangen en berepen niet dat mijn toemalige man dat had gedaan. Ik ook niet, maar die tijd beleefde ik gewoon helemaal in een roes. Ben niet een typje die bij de pakken neer gaat zitten en stortte mij in een studie en mijn kinderen en hoopte alleen maar dat ik ooit op een dag gelukkig zou zijn! Alles is geslaagd, heb een geweldige baan gekregen na aanleiding van mijn studie. Heb met mijn kinderen vele kuilen gekend, maar wij zijn ZEER gelukkig! Mijn kinderen zien eens in de zoveel tijd hun vader als die tijd heeft. Verder vang ik ze op en dat vol overgave en heel veel liefde. Samen staan wij sterk. Ze zijn nu al wat ouder en gaan beetje hun eigen gang en pakken hun eigen leven een beetje op wat hun leuk vinden en terrecht, hoort ook weer bij ouderschap loslaten van je kinderen!

Maar nu, ik ben met mijn vriendin een avondje wezen stappen. Super, na lange tijd al die dingen gelaten te hebben, heb ik genoten en een onwijze leuke avond gehad. Heb een man leren kennen, een superleuke man. 1 nadeel, hij is getrouwd. Maar nu komt het deel waar ik woorden over heb gekregen. In mijn leven past geen man en ik wil geen man. Maar deze man in kwestie zie ik 1x in de twee weken een dag en een nacht omdat hij hier in de buurt is voor zijn werk. De sex is geweldig en ben graag bij hm, maar ik wil geen relatie met hem. Hij heeft hetzelfde, dus eigenlijk tot hier geen probleem. Nu is mijn vriendin boos omdat ik als geen ander weet hoe erg het is om bedrogen te worden.....

Maar ik wil deze "relatie"van 1 x in de twee weken niet kwijt...

SNappen jullie mij? Of zeggen jullie van...STOPPEN?

Dank jullie wel om het ieder geval te lezen en zou blij wezen met een berichtjes!
Dan piest hij naast de emmer, ik wil voor de rest helemaal niets van hem en wil niets met hem! Het is alleen maar voor de lol en meer is het niet! Ik wil echt niet dat hij verliefd op mij word of dat hij zijn vrouw en kinderen in de steek laat voor mij!!

Het is denk ik moeilijk te bevatten voor andere...
Wat een lol zeg, een ander exact hetzelfde aandoen waardoor jij je zo vescheurd en kapot hebt gevoeld.

Inderdaad niet te bevatten nee...
quote:isabon schreef op 06 november 2008 @ 23:00:

Wat een lol zeg, een ander exact hetzelfde aandoen waardoor jij je zo vescheurd en kapot hebt gevoeld.

Inderdaad niet te bevatten nee...Er is nog helemaal niemand die weet of minnaar en zijn vrouw misschien wel afspraken hebben ofzo???
...
quote:pearle schreef op 06 november 2008 @ 23:04:

[...]

Er is nog helemaal niemand die weet of minnaar en zijn vrouw misschien wel afspraken hebben ofzo???Aha, jij kent ze persoonlijk?
Ik niet, maar de rest hier blijkbaar wel..

[...]

Er is nog helemaal niemand die weet of minnaar en zijn vrouw misschien wel afspraken hebben ofzo???Als ze die afspraken hadden was er niet eens een probleem en ook geen topic.
quote:maantje69 schreef op 06 november 2008 @ 22:55:

Dan piest hij naast de emmer, ik wil voor de rest helemaal niets van hem en wil niets met hem! Het is alleen maar voor de lol en meer is het niet! Ik wil echt niet dat hij verliefd op mij word of dat hij zijn vrouw en kinderen in de steek laat voor mij!!

Het is denk ik moeilijk te bevatten voor andere...Misschien was het voor jouw exman ook wel lekker gewoon voor de lol. Totdat jouw leven ontspoorde. Lollig joh. Lachuuuuh.
quote:maantje69 schreef op 06 november 2008 @ 15:48:

Hoi,

Na veel wikken en wegen heb ik toch besloten om een berichtje te plaatsen. Mijn vriendin en ik hebben over dit onderwerp woorden en ik ben benieuwd hoe jullie erover denken. Ik weet wat ik doe fout en eigenlijk best slecht is!

Mijn verhaal.

Ik kom 3 jaar geleden uit een relatie van 17jaar. Het kwam als een donderslag op een heldere hemel dat mijn man mij verliet voor zijn 3 jaar durende relatie met zijn minares. Kapot en verscheurd omdat we eigenlijk( dacht ik) een zeer goeie relatie hadden. Daar stond ik met mijn kinderen en tassen bij mijn ouders. Ze hebben me opgevangen en berepen niet dat mijn toemalige man dat had gedaan. Ik ook niet, maar die tijd beleefde ik gewoon helemaal in een roes. Ben niet een typje die bij de pakken neer gaat zitten en stortte mij in een studie en mijn kinderen en hoopte alleen maar dat ik ooit op een dag gelukkig zou zijn! Alles is geslaagd, heb een geweldige baan gekregen na aanleiding van mijn studie. Heb met mijn kinderen vele kuilen gekend, maar wij zijn ZEER gelukkig! Mijn kinderen zien eens in de zoveel tijd hun vader als die tijd heeft. Verder vang ik ze op en dat vol overgave en heel veel liefde. Samen staan wij sterk. Ze zijn nu al wat ouder en gaan beetje hun eigen gang en pakken hun eigen leven een beetje op wat hun leuk vinden en terrecht, hoort ook weer bij ouderschap loslaten van je kinderen!

Maar nu, ik ben met mijn vriendin een avondje wezen stappen. Super, na lange tijd al die dingen gelaten te hebben, heb ik genoten en een onwijze leuke avond gehad. Heb een man leren kennen, een superleuke man. 1 nadeel, hij is getrouwd. Maar nu komt het deel waar ik woorden over heb gekregen. In mijn leven past geen man en ik wil geen man. Maar deze man in kwestie zie ik 1x in de twee weken een dag en een nacht omdat hij hier in de buurt is voor zijn werk. De sex is geweldig en ben graag bij hm, maar ik wil geen relatie met hem. Hij heeft hetzelfde, dus eigenlijk tot hier geen probleem. Nu is mijn vriendin boos omdat ik als geen ander weet hoe erg het is om bedrogen te worden.....

Maar ik wil deze "relatie"van 1 x in de twee weken niet kwijt...

SNappen jullie mij? Of zeggen jullie van...STOPPEN?

Dank jullie wel om het ieder geval te lezen en zou blij wezen met een berichtjes!heb niet alle reacties gelezen dus misschien zeg ik hetzelfde als andere mensen, maar ik wilde alleen even zeggen dat ik niet snap hoe jij een andere vrouw kunt aan doen wat jou is aan gedaan. je zegt dat het je alleen om de sex te doen is..zoek iemand anders op? en als je wel een relatie wilt, ga daar dan voor. maar niet met deze man. als hij zijn eigen vrouw kan bedriegen, is hij absoluut niet te vertrouwen. je kunt makkelijk zeggen als hij het niet met mij doet, dan wel met iemand anders. maar wil jij, als het uit komt, echt worden gezien als de vrouw waar haar man mee vreemd ging? mij lijkt het verschrikkelijk om bedonderd te worden, en jij hebt het mee gemaakt. na een huwelijk van 17 jaar, je was kapot. ik snap echt niet hoe je dit een ander aan kunt doen.
Draai de rollen om... denk je eens in dat een vrouw ook op die manier dacht toen ze met jouw exman begon te rommelen. En denk je eens in wat je daar zelf in meegemaakt hebt. Gun je dat een ander? Al is de man zelf degene die de grootste fout maakt. Maar lig jij graag met zo'n man in bed?

Ik kan begrijpen dat je geen tijd voor een relatie hebt, en dat het je ideaal lijkt qua tijdsplanning. Maar wat zou je het allerliefste hebben,... komop een man die van je houd en jou laat zien dat jij het waard bent.

Ik snap wel dat je in deze valkuil gestapt bent, het is uit bitterheid dat je dat gedaan hebt denk ik persoonlijk. Maar denk aan jezelf, en maak hier een einde aan. Ik heb niet alle reacties gelezen maar dit wou ik even meegeven :-).

Liefs (f)

Gizmo

Het is denk ik moeilijk te bevatten voor andere...En met diezelfde reden kan die vrouw naast jouw ex man gelegen hebben in eerste instantie?

[...]

Er is nog helemaal niemand die weet of minnaar en zijn vrouw misschien wel afspraken hebben ofzo???Als ze afspraken hadden in de relatie, dan had TO dat toch allang al kunnen verwoorden?
.
quote:milo schreef op 07 november 2008 @ 01:19:

[...]

Lollig gezegd

Het is denk ik moeilijk te bevatten voor andere...

Ik denk dat "we" het best goed bevatten allemaal, maar dat jij niet begrijpt dat de redenen die je opgeeft het niet OK maken.

Alleen maar voor de lol: maar hij gaat nog steeds vreemd.

Je wil niet dat hij verliefd op je wordt: maar hij gaat nog steeds vreemd.

Hij laat zijn gezinnetje niet in de steek: maar hij gaat nog steeds vreemd.

En jij leent je daarvoor, DAT is het probleem.

Voor jouw behoeftes is er heus iemand anders te vinden, ongebonden en wel, maar ik heb het idee dat je dat eigenlijk helemaal niet wil.
Als jouw man je niet had verlaten na drie jaar en die affaire alleen voor de lol had, dan had je er dus geen problemen mee?
Bedrogen mensen hebben toch , lijkt het wel , de neiging om later zelf ( mee te helpen ) te bedriegen ....frappant .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ehm, nee ik snap je niet.

Misschien begon het bij de vriendin van je ex ook wel zo, "voor de lol". Tja, daar heb jíj niet echt plezier van gehad hè?

Als je geen relatie wilt, maar wel een seksvriend "voor de lol", zoek er dan één die daar geen ander hoeft voor te bedonderen.

Bovendien, ook al eerder gezegd, is het nu leuk, zolang je zelf geen relatie wilt. Maar het kán wel dat je je toch aan hem gaat hechten, verliefd wordt, enz. Wel, dan zit je met de gebakken peren hoor.

En ja, ik heb in een grijs verleden een korte relatie gehad met een getrouwde man. En door mijn daaropvolgende niet-getrouwde man ben ik vervolgens zelf keihard bedrogen.

Nooit meer een getrouwde man voor mij, tenzij hij met MIJ getrouwd is.

Ik vind het zo'n afknapper als een getrouwde kerel mij benadert (het is nog wel eens gebeurd). Hoe leuk hij in eerste instantie ook leek, dan haak ik echt af. Loserd.

Kan me niet goed voorstellen dat jij, hoewel alleen maar voor de lol, hem nog aantrekkelijk vindt, terwijl je wéét dat hij zijn vrouw belazert.
Ik snap niet dat julie zo fel reageren op TO. Die man gaat vreemd! Zij niet!

En waarom zou TO gekwetst worden? Net of vrouwen altijd verliefd worden en een relatie willen als ze een man (intiem) leren kennen.
Sterkte maantje!

Ik weet min of meer wat je voelt. Zelf weet je diep in je hart het antwoord al maar je gevoel zegt heel wat anders waarschijnlijk....

Ik denk dat het halve forum wat je over je heen krijgt, dit vooral met zijn of haar verstand zegt. Nee natuurlijk hoort het allemaal niet maar heeft iedereen hetzelfde meegemaakt?

Ik heb min of meer hetzelfde meegemaakt maar dan omgekeerd (ik, samenwonend kids had een minnaar). En ja ik was slecht etc etc. Maar wrs zit maantje, net als ik toendertijd, een roes en dan kan je niet zo heel helder meer denken......

Voordat het hier losbarst met verwijten, laten we ontopic blijven...

Liefs Sal
Maakt het uit of anderen je snappen? Of als anderen zeggen stoppen? Voor mij maakt het niet uit al doe je het met 10 getrouwde mannen. Voel jij je daar lekker bij? Zo ja, lekker van genieten en zo nee, stop er dan mee. Simpel.
"Verbeter de wereld begin bij jezelf" ik ben het met de andere mensen hier eens dat het niet kan wat je doet tegenover zijn vrouw en kinderen , als geen enkele vrouw een "bezette" man zou accepteren dan zou de wereld er anders uitzien?

Ik vind het wel een goed iets om ons verantwoordelijk te gedragen tegenover onze medemensen dus ook onze verantwoording opnemen tegenover onze 'medevrouwen' want ookal zien of horen we ze niet...ze zijn er wél.

De enige situatie waarin ik voor een 'minares' begrip kan opbrengen is als ze het pas véél later ondekt dat de man in kwestie getrouwd is , want dan was ze dus de hele tijd in de veronderstelling dat hun band de enige was.Zeker als iemand dan al jaren een band heeft is dat héél zwaar voor die persoon om afstand te nemen wat natuurlijk onvermijdelijk is want zo een berg scherven lijmen na misbruik van je vertrouwen is een hele zware klus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!
Jaja, jullie zijn allemaal even duidelijk tegen mij geweest en begrijp daarom natuurlijk ook wel dat jullie mij slecht vinden! Ik ga er dan ook een eind aan maken. Kan ook eigenlijk niet, ook al past dit het beste in mijn plaatje wat ik nu voor ogen had!

Het verschil tussen mijn exman en mij is dan wel, dat hij wel met haar op vakantie ging, wel dingen ging ondernemen en gezien werd en dat mensen hem erop aanspraken.

Ik heb die vrouw nooit iets kwalijk genomen trouwens, het was zijn verwoording, hij ging erop in en hij had beter moeten weten wat hij op het spel zette...Probeer zeker niet goed te praten wat ik doe, maar er zit wel verschil in...

Jullie horen nog hoe het is afgelopen, mits jullie daar op zitten te wachten natuurlijk!
quote:maantje69 schreef op 09 november 2008 @ 19:52:

Jullie horen nog hoe het is afgelopen, mits jullie daar op zitten te wachten natuurlijk!Natuurlijk, we horen graag hoe het gegaan is (en of je ècht voorgoed afscheid van hem hebt genomen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven