onbegrijpelijke intresses van je partner

03-11-2008 10:39 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst plofte ik bij mijn vriend (30) op de bank, hij zat tv te kijken. Een of ander programma waarin BZN, Thomas Berge of artist van dat caliber op een plein met mensen aan het zingen was. Met alle respect voor mensen die dat leuke muziek vinden hoor, maar ik vind het niks voor mijn vriend (zijn kast staat vol rock-cd's). Daarom pak ik de afstandsbediening en terwijl ik wegzap zeg ik: "is er ook nog wat leuks op tv?". Vervolgens werd hij boos, want hij was iets leuks aan het kijken. Nu ken ik mijn vriend al ruim 3 jaar, maar ik kan me werkelijk niet voorstellen dat hij het echt leuk vindt. Dacht in eerste instantie dat hij een punt wilde maken dat ik niet overlegde voordat ik ging zappen, maar hij blijkt dit dus echt leuk te vinden. Ik wil het best accepteren hoor, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij het daadwerkelijk leuk vindt.

Wat voor onbegrijpelijke intresses / dingen heeft jouw partner?

En nee, dan doel ik niet op andere vrouwen of een derde persoon in je relatie betrekken voor de seks of weet ik veel wat. Laten we deze topic nou eens lekker 'luchtig' houden met verbazingwekkende ontdekkingen / intresses van je partner.
quote:MissLadyJ schreef op 03 november 2008 @ 23:19:

Of constant commentaar hebben als ''wegmisbruikers'' opstaat.

Hij vindt het volkomen achterlijk dat iemand een boete krijgt voor alles wat verboden is. Een boete voor bellen achter het stuur zonder gordel, rechts inhalen en het verdrijvingsvlak pakken, wordt steevast afgedaan als onzin, en zo erg is het toch niet. Moe word ik ervan!

Hahaha "die van mij" heeft altijd het commentaar dat ze iedereen veel harder moeten aanpakken. (Lees: net als in de VS op de grond smijten en ze toeschreeuwen, met een pistool op hen gericht. ) Dus zowel de bestuurder als de politie deugt niet. Terwijl hij zelf echt niet zo'n braverd in het verkeer is...
quote:aikidoka schreef op 04 november 2008 @ 13:47:

[...]

Ik heb een ex die in zijn auto 180 ging rijden waar 100 mocht, gewoon voor de leuk. En oprecht verontwaardigd was toen ik hem erop wees dat als hij betrapt zou worden zion rijbewijs kwijt zou zijn en ik dan GEEN medelijden zou hebben. Idioot! Als je dat graag wilt kom je lekker naar Duitsland, daar mag en kan het, alle ruimte). Ik snap dat je zin had hem te slaan, maar ik neem aan dat de boete en het rijbewijs al pijn genoeg hebben gedaan. Maar misschien kun je met die koekenpan de motot nog een beetje slaan...;) ?Ik denk dat als ik met die koekepan zijn motor in elkaar had gemept, ik wel een ''scheiding'' had kunnen aanvragen hahaha. Maar hij heeft me verzekerd het niet meer te doen. Maar goed het bloed zal wel weer kruipen waar het niet gaan kan. ondertussen ben ik doodsbang als hij op dat ding weggaat
Iry!

haha leuk is dat he? Hij weet dat ik het afschuwelijk vind, dus daarom nog even een tandje harder. En als het nou nog alleen jan smit was, kon ik er wel mee leven. Maar het zijn echt van die B artiesten! blegghh

liez!

Nou die van mij is geen groot fan van politie. En dat is nog zacht uitgedrukt haha. ''het enige wat die klote smerissen doen is arme burgers (lees hijzelf) geld afhandig maken door onnodige boetes(lees die van hemzelf, en zo onnodig vond ik die niet ) uit te schrijven, laat ze maar eens boeven gaan vangen!'' of iets van die strekking.. Nou is het een vredelievend persoon die niet eens een snoepje bij de appie durft te jatten. Dus waar die taal nou vandaan komt. stoerdoenerij
Tsja,

Ik heb een compromis gemaakt dat hij het alleen in de auto mag luisteren anders word ik thuis ook gek,haha!

Maar dat betekent iedere auto rit een aanslag op mijn humeur.

En als ik er echt niet tegen kan,ruk ik cd eruit.....maar dan staat radio mexico standaard afgesteld

Met jan smith of nick en simon kan ik nog wel leven,maar idd die b artiesten!!
radio mexico??

die ken ik niet, maar de naam zegt denk ik al wel genoeg!

Ik hoop niet dat hij die zender kan vinden...desnoods maak ik die hele installatie onklaar
En het ergste is miss lady,

Dat ik inmiddels de meeste liedjes kan meezingen,en dat soms ook nog doe in een onbewaakt moment...schaam mij dood!
Haha!!,

Nou laat dat maar geheim.

Radio mexico draait de hele dag door dat soort bagger.

als hij dat ontdekt ben je helemaal de sjaak.
quote:iry schreef op 06 november 2008 @ 23:47:

En het ergste is miss lady,

Dat ik inmiddels de meeste liedjes kan meezingen,en dat soms ook nog doe in een onbewaakt moment...schaam mij dood!

whaha dat wou ik net schrijven....

Er is ook zo een nummer '''meisie meisie lalalala, mooiste meisie van ons allemaal..en zo verder. Ik krijg dat afschuwelijke lied niet meer uit mijn hoofd.

en bedankt maar weer
Of van die gouwe ouwe meelallers.

Jij bent de zon,jij bent de zee!!

Mijn dochter schud mij altijd gelijk door elkaar,zegt ze : mam doe normaal!!

Je begint door te draaien.

Vriend doet ook zo'n vaag spel op de pc,travian.
Tot vervelens toe bubbleshooter spelen, en NIET kunnen winnen!
De mijne is dol op Science Fiction films en van die films met Romeinen. Vreselijk. Verder luistert hij in de auto naar radio 1 (geklets), BNR (geklets) en Langs de lijn (geklets over voetbal, nog erger). Ook kijkt hij soms 6 keer naar dezelfde film als die weer op tv komt (Das Boot bijv., of the Matrix), hij weet natuurlijk al hoe het afloopt, maar kijkt alsof het de eerste keer is.
met een op afstand bestuurbaar autootje door de kamer sjezen.

Mij verwachtigsvol aankijken.

uitleggen hoe super gaaf dat autootje is

en dan teleurgesteld zijn als ik niet hyper enthausiast mee ga staan springen...
Mijn vriend heeft een hobby waar hij zo mee bezig is dat hij de rest vergeet. En dan raar kijken dat ik niet altijd enthousiast reageer op zijn verhalen als hij weer eens heeft lopen sleutelen. Begint ie over technische dingen terwijl het mij niet zo boeit.

Ach ja, hij kan zijn ei kwijt en gaat maar lekker zijn gang, maar soms heb ik van die momenten dat ik denk:.........aaaaaaaaaaaaaaaah (vooral als hij net als vanochtend overenthousiast is, lijkt dan net een kindje in een snoepwinkel).

Maar goed, zo kan hij het niet begrijpen dat ik het leuk vind om op een forum te lezen/schrijven.

Tja...
Die vreselijke smaakpolitie, je zou denken dat hij er iets van opsteekt, maar hij vindt ons huis helaas nooit smerig genoeg om er eens een stofzuiger doorheen te halen.

De hele nacht Slayer en aanverwante herrie luisteren, met de katten over het leven filosoferen (en over mij roddelen) en dan gelukzalig in bed rollen als het licht wordt.

Zelf in een band spelen en de oefen opnames elke dag draaien, ik kan elk nummer nu achterstevoren mee zingen, past ook wel bij het soort muziek.

Elk jaar een moestuin beginnen en er dan niet meer naar omkijken, behalve de paar geestverruimende plantjes die worden vertroeteld.
quote:Bukowski schreef op 08 november 2008 @ 11:36:

Die vreselijke smaakpolitie, je zou denken dat hij er iets van opsteekt, maar hij vindt ons huis helaas nooit smerig genoeg om er eens een stofzuiger doorheen te halen.

De hele nacht Slayer en aanverwante herrie luisteren, met de katten over het leven filosoferen (en over mij roddelen) en dan gelukzalig in bed rollen als het licht wordt.

Zelf in een band spelen en de oefen opnames elke dag draaien, ik kan elk nummer nu achterstevoren mee zingen, past ook wel bij het soort muziek.

Elk jaar een moestuin beginnen en er dan niet meer naar omkijken, behalve de paar geestverruimende plantjes die worden vertroeteld.Hilarisch, Bulowski.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat een leuk topic!

Hobby hier... snoertjes, kabeltjes, electronisch toestanden....

Laatste actie: Erwt was een dagje gezellig winkelen met Erwtenmama, komt thuis... en plotseling werken de lampen met een... afstandsbediening....

'handig hè?!' zegt ie dan ook nog, met een -glimlach....
Peas on earth!
Prinsesopdeerwt: ja wat een onzin he...zo'n afstandsbediening. Die had mijn vriend al toen ik bij hem in kwam wonen. Jaaaaa maaaaaaaaaaar das handig joh, hoef je niet meer op te staan en alles in een keer uit.

Tuurlijk.....
Whahah echt te grappig. Hier een huis vol Transformers....

Zie me nog staan bij de speelgoedwinkel naast een man van 33 die behoorlijk serieus bezig is zijn nieuwe speledingetje uit te zoeken...

Toch is het schattig... haha

Die afstandbedieningen hebben wij ook!

Een dag bezig gweest om de sensoren onzichtbaar in de stopcontacten te bouwen.

En de afstandbedieningen liggen in de kast,echt geniaal
Lijkt me heerlijk zo'n afstandsbediening voor het licht, net als 1 muziekinstallatie die werkt. Nu staan er overal vooroorlogse installaties, want oude muziek moet ook gedraaid worden en is eigenlijk ook veel beter met krassen en kraken. En van elke toren werkt wel iets, bij de een doet het cassette dek het nog en bij de ander de platenspeler en wie weet kan hij er ooit een complete van maken.

En dromen over een andere baan; patatbakker, zwemleraar, reclame bureau, kerstbomenkweker, meubelmaker, coverband voor bruiloften en partijen, oldtimer garage, cafe in Spanje. En als ik de volgende dag voorzichtig informeer naar de carriere switch, heeft hij geen idee waar ik het over heb.
Waar mijn man echt voor gaat zitten... biertje erbij, worstje gesneden en al op een plankje... is KOPERPOETSEN. Serieus. Zo eens per maand verzamelt hij al zijn spulletjes (de brasso, de inwvrijfdoek, de uitwrijfdoek, de poetsdoek... en nog een doekje, geen idee wat die doet ), en gaat echt heerlijk ontspannen met zijn koper.

Rare jongens, die mannen....
Om een kort verhaal lang te maken...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 november 2008 @ 11:42:

Wat een leuk topic!

Hobby hier... snoertjes, kabeltjes, electronisch toestanden....

Laatste actie: Erwt was een dagje gezellig winkelen met Erwtenmama, komt thuis... en plotseling werken de lampen met een... afstandsbediening....

'handig hè?!' zegt ie dan ook nog, met een -glimlach....Dat hebben wij ook, retehandig!
Whahaha die afstandsbediening geeft dus herkenning .

Sinds een aantal maanden beschikken we ook over een supersonische multidimensionele multifunctionele afstandsbediening waarmee de tv, stereo, dvd, radio álles bediend kan worden. Geweldig, maar zó ingewikkeld dat ik vijf dagen geen tv kon kijken toen vriend voor z'n werk werg was . Bij terugkomst lachte hij me uit, maar moest zelf ook flink prutsen en in't help-menu zoeken om weer tv te kunnen kijken... en dan ook nog zeggen 'zoooo gemakkelijk, zo'n afstandsbediening'.
Peas on earth!
Ik had een ex die nogal sport gek was...

Een jaar ziet er als volgt uit:

- schaatsen

- Olympische winterspelen

- tennistournooien

- wielrennen

- voetbal EK/WK

- Olympische zomerspelen

- Tour de France

en dan is het alweer snel tijd voor...

- schaatsen

Natuurlijk is het ene jaar erger dan het andere, maar er is gewoon altijd wat. Het moet ook altijd live gekeken worden, anders staat de uitslag natuurlijk al op internet, en dat is niet leuk.
SatireMan moet voor het slapen gaan een sudoku puzzle oplossen... (in bed, ja).

(En dan te bedenken dat ik degene ben die hem aan de sudoku heefr gebracht... Na twee weken vond ik er niets meer aan, maar SatireMan sudokuut na 2,5 jaar nog even vrolijk veder...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven