Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Wat fijn nieuws dames! Gefeliciteerd. Angst hou je toch wel, maar probeer het positief te bekijken.

Toen ik weer zwanger was na de miskraam voelde het ook allemaal goed. En blijkt ook. Vandaag alweer 25 weken jeeeej.

Blijven jullie hier ook een beetje mee kletsen? Wij zitten veel nu op whatsapp maar vind het wel leuk om te lezen hoe het nu gaat
Ik voel juist niets of dat een goed teken is zullen we wel zien, ben wel minder bang van in de zin van als het misgaat kan je er niets aan doen, ik zal het hier zeker melden als de eerste echo's goed zijn!
Gefeliciteerd Mels en theepoes. Wat fijn dat jullie ook weer zwanger zijn.

Ik ben inmiddels 20w+4d zwanger. Gister een goede 20 weken echo gehad. Van het weekend dus lekker shoppen
Poef
anoniem_100168 wijzigde dit bericht op 18-04-2016 13:07
Reden: Te herkenbaar
% gewijzigd
Ik zal van het weekend de tabel weer eens aanpassen wil iedereen nog even een updates plaatsen?

Hier alles goed! 26.2 alweer!

En nog gefeliciteerd mels en theepoes! Erg fijn nieuws!! En ook boterkoekje
Ik heb weinig te melden, alles gaat prima, heb niks voor in het tabel, geen extra controles of bijzonder heden.
Voor de tabel: 9/5 controle vk en we krijgen een jongetje!

20 weken echo was goed, meneertje was flink aan het ondeugend-zijn. Handje voor zijn mond bij onderzoek naar schisis, hoofdje verstoppen in het bekken bij het bekijken van de hersentjes, en natuurlijk flink heen en weer zwemmen.

In de zwangerschap gaat het goed, meneer beweegt heel veel en lijkt te reageren op de stem van papa (die hem ook al bijna dagelijks kan voelen!). Al met al dus goed!

Echt heel fijn om te horen dat Mels en Theepoes inmiddels ook weer zwanger zijn! Gefeliciteerd!
Jongetjes zijn leeeeuk! Gefeliciteerd met je goede echo, Jubiki!

En bedankt!
Hier ook weinig nieuws..

Morgen alweer 28 weken en weer co bij vk.

Kinderkamer is af.. Nog de aankleding zoals leuke spulletjes ed.

11 mei starten mijn vriend en ik met de cursus "samen bevallen" waarnaar ik erg uit kijk!

Over 9 weken mag ze al geboren worden... Echt gek idee!!
Echt zo leuk om te lezen hoe ver jullie al weer zijn! Ook al voorbij die 20 weken echo allemaalf gaat echt snel) hihi

Hier helaas weer een miskraam, maar blijven door oefenen moet toch een keer goed komen
Sterkte mels!! De aanhouder wint! Gaat vast lukken XXX
Jeetje Mels, zit niet mee :(... Ik lees wel kracht in je bericht, die kleine komt er wel! XxX
Sterkte Mels!!!!!!!!!
Mijn iPad gooit steeds mijn account eruit, heel irritant is dat! Dus ik kijk hier eigenlijk nog weinig.

Nu alweer 30 weken! Het gaat best hard. Nog 3 weken en dan verlof! Heerlijk lijkt mij dat ????
Och mels... Ahh bah. Je komt positief over, en komt ook vast goed!
Inmiddels 3 mensen bevallen.
Slecht hoor happywen dat je niet meer update ;p
Ja, heel erg slecht!!
Jaa valt me beetje tegen HappyWenn.. ;)
Per aspera ad astra.
Ja slecht he.....moeten jullie niet zoveel appen...dan had ik tijd over ;)
Update! Komt ook door al die voorpiepers ik wilde gewoon het lijstje af
Je hebt weer wat te doen wen!
Ja wen, schiet eens op ;)
Per aspera ad astra.
Update bijna iedereen is bevallen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven