Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
ach mijn bevalling was ook helemaal niet en drama alleen die piep rug weeen. Is eignelijk ook het enige wat ik me er van herinner. Maar omdatik dus uiteindelijk wel op medische indicatie was binnengekomen moest ik dus een nachtje blijven (was een pietsie te veel bloed verloren en werd aan allerlei infusen gelegd weet ik veel, is allemaal langs me heen gegaan) en ik heb de rest van de nacht (Mayte is om 01.02 geboren) met een baby op de borst gelegen en gedacht" dit is mijn baby dit is mijn baby dit is mijn baby"

Ben wel gehecht (iets van 2 of 3) maar ben absoluut ongevoelig voor verdoving en er zijn uiteidnelijk iets van 8 spuiten voor nodig geweest om mijn "onderkantje" te verdoven zodat het behoorlijk gehecht kon worden (kon m'n kont niet stil houden en er was al sprake van dat het op de ok moest gebeuren lang leve de opper gyn die er gewoon een paar extra spuiten in jetste) kraam periode ook erg fijn en ik (wij) willen ook nu, de eerste weken geen bezoek, behalve de directe familie. Zit er zelfs over te denken om een kraamfeestje te organiseren.

Ga nu m'n meisje bij de oppas halen

En voor aale zieken: BETERSCHAP en een digitale fruitmand!
Neeeeee Sjaanie, niet zo oefenen!! Zo kweek je nog een blaasontsteking. Als je dan toch met plassen wil oefenen, doe het dan door heel krachtig te plassen. Niet in fases, want dan blijven er bacterien achter.

njb, ik kreeg een ruggenprik omdat ik vanaf halfvier 's nachts weeen had die lang duurden en mekaar snel opvolgden, maar niet tot ontsluiting zorgden. Ze deden veel pijn, ik was kotsmisselijk en ik kon mijn adem alle yoga ten spijt niet onder controle houden. Daarom ben ik naar het ziekenhuis gegaan, terwijl dat niet het plan was, voor een ruggenprik en weeenopwekkers. Seppe is toen om kwart over zeven 's avonds geboren en de volgende morgen om half negen mocht ik naar huis. Vriendlief is toen 's nachts thuisgeweest om ook even lekker bij te slapen. Wij vonden het allebei heel goed zo. Nu wil ik het wel weer thuis proberen, maar vriendlief gaat liever meteen naar het ziekenhuis. We zullen zien... Gelukkig is er in ons ziekenhuis 24 uur per dag een anesthesist aanwezig om te prikken.
Hey meiden,

Wat een verhalen over jullie bevallingen zeg! Bij mij is het al zo lang geleden dat ik het niet helemaal precies meer weet. Ging wel supersnel. Om 7.00 uur in het ziekenhuis en om 11.13 kwam dochterlief al. Wel hele heftige weeen om de 2 min. gelijk, vlos is ook niet meer thuis komen kijken. Alleen maar buikweeen dus met de andere weeen geen ervaring. Hoop dat deze dochter er ook een beetje vlotjes uitkomt.

Kreeg ook het kraampakket, moest bij die broekjes echt drie keer kijken wat dat waren. Kan me dit ook al niet meer herinneren van de vorige keer.

Bokito bedankt voor de gipsen buik tips. Hoop dat het gaat lukken.

Floor, fijn dat alles goed was, gelukkig maar!

NJB en Sjaanie beterschap (f)

Slapen jullie ook zo ongelooflijk k**, ik ga er gewoon op tijd in maar wordt om 04.00 of zoiets wakker omdat ik moet plassen en kom dan gewoon niet meer in slaap. Lig maar te rollen en te draaien en val dan natuurlijk om 06.30 uur in slaap en de wekker gaat om 07.00 uur. Zie er volgens mij uit als een spook.

Drink 's avonds al niets meer maar moet toch!

Groetjes Engel
Sjaanie, wat raar dat je vlos je heeft geadviseerd je plas halverwege in te houden! Zoals Ibbeltje ook al roept is dat echt helemaal niet goed, vooral niet als je zwanger bent!! Inderdaad omdat je blaasontsteking kunt krijgen en dan ben je nog veel verder van huis.

Beter is gewoon te oefenen op de bank, in bed, terwijl je de afwas doet, etc. In lig is het makkelijkst, als je dat goed onder de knie hebt ga je het in zit doen en daarna staand. Tijdens bewegen is het moeilijkst.

Je begint gewoon met je bekkenbodem aan te trekken en weer los te laten (bekkenbodemspieren hangen als een soort hangmatje in je bekken, met drie openingen: anus, schede en urine-buis). Als je dat goed voelt kun je 'de lift' gaan doen: trek je bekkenbodem in drie stappen aan en laat ook weer in drie stappen los. Vaak zul je merken dat je na de drie stappen loslaten nog een klein stukje kunt ontspannen. Niet alleen het aanspannen is belangrijk, maar vooral ook het goed kunnen ontspannen, omdat je dat moet doen bij de bevalling.

Als je niet goed voelt hoe je je bekkenbodem moet aanspannen, druk dan je hand tegen je kruis, dan voel je het vaak beter.

Succes! (hoe gaat het verder? alweer wat opgeknapt?)

Frans, hoe is het zennen gegaan? Een goed boek gevonden?

Ibbeltje, hoe gaat het in het nieuwe huisje? Moet er veel geklust worden?

Ringel, jullie hebben de eerste weken al het bezoek geweerd? Goed idee! Lekker eerst even de tijd voor jezelf en je gezin!! Ik vond het ook zo onwerkelijk dat we echt een baby hadden, kon ook alleen maar naar haar kijken!!

Tot de meconium die eerste nacht meteen naar buiten kwam en ik stond te stuntelen met die vieze pek-bende, toen voelde ik me vreselijk onervaren... Iemand tips om die meuk weg te krijgen?

Liefs Lein
Hai,

Sjaanie niet in gedeeltes plassen hoor. Daar kun je blaasontsteking van krijgen. Ik zou gewoon proberen om je bekkenspiere af en toe aan te spannen (trapsgewijs). Ik verlies ook urine als ik moet niesen bv, of als ik heel hard lach of hoest (of kots). Ik heb daarom vaak een inlegkruisje in. Is ook niet goed, maar dat gaat er wel weer uit na mijn bevalling (althans hoop ik).

Slapen gaat wel oke. Ik kan niet meer goed draaien in bed, dus word wakker als ik me om moet draaien. En ik moet 1 a 2 keer plassen snachts. Tja, het is niet anders. Maar balen is het wel als ik weer eens wakker lig. Wel gezellig dat de baby dan altijd even lekker komt schoppen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Haha Lein, ik zie jullie al staan . Milena poepte toen ze onderweg was van de handen van de vlos naar mijn buik. Lekkere kledderzooi op de vloer, maar dat heeft de kraamverzorgster (denk ik) opgeruimd. Later plaste ze ook nog over me heen. Lekker vies ding .

En Sjaanie, wat Lein zegt dus

Ahum en goed boek. Ahum ik vond mezelf zo zielig dat ik een Mijn geheim heb gekocht in de ah
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
HAHAHAHA!!!! Frans...krijg hier hele rare blikken omdat ik ineens heel hard moet lachen... Maar gef je groot gelijk hoor!

IK had dat ook gehoord hoor, dat je je plas dan halverwege op moest houden! Vind het alleen veel te lekker om te klateren dus doe daar niet aan ;)

Meconium, de billetjes toch lekker dik met vaseline insmeren? (of mocht dat nou juist niet?!) Lijkt me wel het handigste.

Fijn dat het weer een stuk beter gaat mt de meesten! ( op alle ziekn na.. een hele dikke beterschapsknuffel voor jullie!)

Hier ook een ventje wat lkker dwars is en alleen maar getilt wil worden... Hij vind zichzelf erg zielig en ik heb dus jankend m'n zusj opgbeld of ze me ajb kon ophalen... Was met de loopauto naar m'n moeder gegaan maar echt we waren de deur nog niet uit of hij ging z'n eigen weg op ( precies de verkeerde kant op natuurlijk en ondertussen al te ver weg om weer naar m'n moeder te tillen) en m'n moeder stond ondr d douche dus die kon ook niet helpen... Gelukkig was de heenweg wel goed ggaan ( anders had ik hem nog wel naar huis getilt natuurlijk) maar d volgend keer neem ik de wandelwagen mee!

Ik zet vriendlief straks aan het werk, erst ff de laptop schoonmaken! Word gek van die e die het steeds niet doet!

Weltrusten, duim voor een goed nacht voor iedreen!!!
hahahahahaha een mijn geheim! (o wacht ff even in een "geheim" kleurtje) Ik heb nooit het lef gehad om een dergelijk blaadje te kopen, maar bij de tandarts enzo is het wel het eerste waar ik om zoek in de leesmap.

en hoe je het meconium weg krijgt? euh..........met heeeeeeel veeel poetsdoekjes?

was net een stuje aan het lezen over projectielbraken....hebben dat gelukkig nog nooit mee gemaakt (wel de meer dan een meter ver spuit luiers) het ergste wat we met Mayte tot dus ver hebben meegemaakt, was dat ze net 2 weken oud was en we haar niet wakker kregen voor de laatste voeding, ze had een onder temperatuur en ik was helemaal over de zeik (en leif ook, man wat kun je bezorgd zijn) hebben de dokterspost gebeld en die stuurden een ambulance!!!!!! heb je opeens laat in de avond van die broeders in de woonkamer staan! was gelukkig niks aan de hand (dokterpost dacht aan koortsstuipen???) ze lag gewoon lekker te slapen....

en bekkenbodemspieren....je moet ze ook weer niet te hard trainen want daar kun je last van krijgen tijdens het persen. (als je idd niet goed weet hoete ontspannen) en idd noooooiiiiit je plas ophouden. heb de vorige keer daar idd een blaasontsteking aan overgehouden en dat is niet fijn met al die anitbiotica in je mik......

@lein, ja we hebben de eerste weken het meeste bezoek afgehouden......ik denk dat we pas met een week of 3/4 de meeste mensen over de vloer hebben gehad. Zaten op dat moment ook met een huis wat verbouwd moest worden, dozen en dergelijke die ingepakt moesten worden. hebben eigenlijk in 2 weekenden alle bezoek gehad en dat was erg prettig. Alleen mensen die ons dicht bij staan zijn eerder (en vaker) geweest. Heb me wat dat betreft alle info goed opgeslagen, dat je de eerste weken vooral de tijd en rust moet nemen om te wennen. Die raad heb ik me erg ter harte genomen en is me erg goed bevallen.

en plassen s'nachts, ja....drink idd ook niet zo veel meer s'avonds (tot grote ergernis van Lief) maar ik heb geen zin om nu al vaker dan 2 keer per nacht er uit te moeten. dat komt straks wel. Heb gelukkig (nog) geen moeite met wer in slaap komen, zet de radio aan en dan val ik bij het geluid van zachte muziekjes weer heerlijk in slaap.
Wij hebben een kraamfeest gegeven en gaan dat nu weer doen, alleen dit keer dus helemaal geen bezoek in de kraamweek. Wel directe familie maar verder niet.

Ook is de baby de eerste week alleen van mij en vriend, heb geen zin meer in gezeik over wie de baby al wel of nog steeds niet vastgehouden heeft.

Nu zijn m'n moeder en zusje bij de bevalling dus ja, dan kan het niet anders

Ohja en foto's... die worden dus ook niet gemaakt! Riep ik de vorige keer ook maar durfde op het moment zelf niks te zeggen... Als schoonmoeder foto's wil hebben verstuur ik ze wel via de mail. Nu had heel de tennisvereniging mij al net bevallen op de foto gezien terwijl ik niet eens meer wist dat die foto's gemaakt waren...

Ik ga even lekker naar buiten met zoonlief! Van 12 tot 2 oppassen en daarna lekker VRIJ!!!

Morgen schoenen kopen, ik dacht dus dat die lerenslofjes waterdicht waren... Zoon had echt ijskoude voetjes gister...

Hij is m'n tas aan het leeghalen en het is verdacht stil, ga gauw kijken ;)
Lekker leesvoer Frans, bewaar hem voor als Milena 14 is..

Ik krijg af en toe van oma van die Dr. van der Poel 4-verhalen-in-1-boekje. Whaha die zijn ook echt TE voorspelbaar, maar toch lees ik ze..

Oei.. Nou, het was nog niet gelukt om plas halverwege te stoppen, dus ik doe het maar niet dan..

Lein, ja beetje opgeknapt ja, gister en vannacht heel veel gezweet, heb vannacht 3x een ander shirt aangedaan omdat ie zo nat was dat ik koude rillingen van de nattigheid kreeg, maar nu gaat het wel, net mijn bakje thee en mandarijnen en brood op.

En ik val gelukkig ook weer goed in slaap als ik geplast heb.. Zo, nu ga ik eens ff lekker douchen.. Al dat gezweet van vannacht..
Engel, volgens mij werken de hormonen goed op je geheugen!

Lein, bij ons meisje heeft de kraam geen mecomium gezien, dus ik heb geen tips. Echt, alle babykwaaltjes zijn aan ons voorbij gegaan. Van mecomium tot tepelkloven, van berg tot baby-acne, we hebben er helemaal niets van gehad. Hopelijk is dat de volgende keer ook zo

Bekkenbodem: daarvoor zijn dus de cursussen in het leven geroepen. Ik heb geleerd om zowel te spannen als te ontspannen. Ben ervan overtuigd dat dat meegeholpen heeft om uitscheuren te voorkomen. En nee, vooral geen straaltjes plassen.

Wat je wel kan doen, Sjaanie en anderen:

Op je rug liggen met je knieën gebogen (dus omhoog wijzende knieën). Dan langzaam van achter naar voren je bekkenbodem aanspannen. Als dat lukt, met je benen wijd je bekkenbodem aanspannen en dan je benen naar elkaar toe brengen. Dit is een hele goede oefening voor als je zwanger bent. Komt rechtstreeks van de Cesar.

Nu even een meisje uit bed halen, ik kom weer terug!
Kraamvisite: Neeltje is op woensdag geboren en we hebben in het weekend de kaartjes pas op de bus gedaan. Ouders en zo zijn natuurlijk op de eerste dag(en) al geweest, maar verder belde iedereen dus pas na een week. En we hebben ze er heel strikt aan gehouden: maar max. 3 mensen per dag en max.2 uurtjes per keer. dat ging prima. Zo hebben we iedereen goed kunnen spreken, iedereen heeft de kleine kunnen bewonderen en niet te druk. Een kraamfeest heb je zelf en de baby niets aan, dat vind ik veel te druk. Dus dat doen we deze keer ook weer niet.

Foto's: de eerste foto's zijn van Neeltje op mijn buik en van papa die de navelstreng doorknipt. Deze zijn voor privégebruik. De eerste publieke foto's zijn die van thuis (wij zijn ca. 2 uur na de bevalling alweer thuisgekomen, dus dat is te overzien ). In de kraamtijd heeft de kraamhulp de meeste foto's gemaakt. Echt, die liep de hele dag met de camera rond, ideaal. Wij konden lekker genieten.
Jeetje wat ontzettend veel bij te lezen, heb geen tijd meer voor de krant of iets anders, ben zo druk hier! Haha.

Sjaanie en origineel en andere zieken/ beroerd voelenden sterkte nogmaals. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de tips van de andere schrijvers en een knuffel aan eenieder die het gebruiken kan. De verhalen over bevallingen; ik kan er niet over mee praten. Hoop nog steeds op een thuisbevalling en vooral op een gezond kind. Manlief is strax door de cursus goed geinformeerd en met zijn rust (zen-man) komt het vast goed. Gisteren door omstandigheden 10 uur gewerkt dus vandaag weer lekker uitgeslapen en dat terwijl het weekend nog moet beginnen! Ik slaap nog steeds 10 tot 12 uur per nacht. Word ook wel 3 keer wakker om te plassen en te eten/ drinken maar slaap altijd weer prima. Wat een geluk, want anders hield ik mijn werk echt niet vol. Ik moet 24 november weer naar de VK.

Ik ben wel snotverkouden (maar dat is al sinds mei dus het went) en heb last van mijn onderrug. Probeer mijn rug daarom zo min mogelijk te belasten.

Foto's: manlief maakt ze, hij weet dat ik niet wil dat mijn poes erop staat en dat komt ook wel goed.

Kraampakket moet ik nog kopen, verzekeraar vergoed dit helaas niet maar zo duur is het nou ook weer niet.

Krijsende kinderen in de winkel: zie ik ook genoeg en heb ik ook wel eens met de kinderen van mijn werk. Ach, we zien het allemaal wel.

Ben nog steeds erg rustig en kalm maar DE BABYKAMER MOET NU WEL ZO SNEL MOGELIJK AF!

Over twee weken zit ik nl al op 30 en dan wilde ik alles af hebben. Er moeten nog twee wanden geschilderd worden en gordijnen gemaakt worden en luxaflex en andere dingen opgehangen worden en de meubels moeten erin gezet worden.

Voel de baby nog steeds niet superveel maar alleen als ik niks meer voel hoef ik me ongerust te maken. Dus dat doe ik nu nog niet.

Tot morgen! Slaap ze, warme douche voor het slapen gaan, warme drank, bed voorverwarmen met kruik en na het plassen in de nacht weer warme drank en eventueel iets ontspannends lezen? Sex? Helpt ook wel maar begint wel beduidend minder te worden.. Helaas, het is niet anders.
Zo he wat kan ik lange verhalen maken, schaam.
weer zieker dan gister....bleehhh

even over die foto's....bij mij in het ziekenhuis zijn ze genomen door een stagiaire van de verloskundige. En achteraf ben ik daar zo blij mee dat ik de hele geboorte in beeld heb, want ik heb echt delen gemist! en onlangs een digitaal fotoboek gemaakt en dan kan je eea kroppen(verkleinen) en bijvoorbeeld een rafel randje kiezen en dan zie je dus niets van mij, maar wel een baby geboren worden. En daanaast, je hoeft ze natuurlijk niet aan jan en alleman te laten zien. Dus mijn tip; maak ze voor de zekerheid wel! Misschien kijk je er achteraf anders tegenaan, en dan heb je ze in ieder geval wel. Weggooien kan altijd nog (doe je echt niet ) Maar nooit gemaakt, betekent zeker dat je de geboorte niet 'kan zien' terwijl je een spiegel hebt oid. Ik wilde dit soort foto's ook nooit , ook nooit een film oid. Maar na die vorige bevalling waardoor ik oa door de pethidine prik eea mis qua geheugen, en ik het persen zo heftig vond (echt een oergevoel, zo van, jeeeezus, wat gebeurt er) ben ik blij dat ik de foto's heb. Wel heb ik tijdens de bevalling niet echt iets gemerkt dat het niet zo goed ging met zoon, toen ik de foto's zag....jeetje wat was hij wit! Lijkbleek!
hmmmmm njb, als je het zo bekijkt........

Je bent idd stukken kwijt van het hele beval proces. Denk datik lief toch ga vragen om meer foto's te maken deze keer. (maar niet van m'n doos dat vind ik dan net weer een tikkie te ver gaan denk ik)

Hier ff eendikke vette dip. meisje was vanochtend om 4.30 al aamhet gillen en wilde in papa/mama bed. Lief was er niet, want op stap. dus ik zat vanochtend al om 5.30 ongeveer beneden met een humeur om te schieten! Is gelukkig wel wt bijgetrokken ondertussen, maar alles zit me hoog.

Werd net ook gebeld door leidinggevende dat hij vindt dat ik me op het werk ook wel nuttig kan maken. En dat hij dacht dat ik die 32 uur ook wel op het hoofdgebouw kon zitten duimen draaien. Heb HEELduidelijk aangegegven dat ik 32 uur echt niet meer red en dat ik niet alleen kan zitten, maar dat vooral afwisseling en rust erg belangrijk zijn. Maar hij overviel me er behoorlijk me en heb dus een flink potje zitten janken.....(of ik maandag dan meteen van 9.00 tot 17.00 kon gaan werken.....terwijl m'n oppas daar helemaal niet op berekend is!) anyhoe, kwam er op neer dat de regie volledig bij mij ligt en dat ik zelf kan gaan bepalen hoe ik m'n uren invul. heb ook nog gevraagd of ik bij de Arbo wordt opgeroepen, maar dat vond hij vooralsnog niet nodig (????) anyhoe......ga maandag dus weer beginnen met werken. dingen afmaken die afgemakt moeten worden en daarna maar weer eens verder kijken......
ringelding, ik heb ook geen foto's van mn doos haha, maar wel dat daar een kindje uitkomt. En dan zie je dus bijna niet dat het mijn doos is, want dat kind neemt de plek in beslag. Echt, ik wou dat ik ze kon laten zien (nou ja...) nee echt....zo ranzig zijn ze niet. En je ziet wel het mooiste jongetje van de wereld geboren worden
Ringel, 4 uur 30 is zeker geen tijd om op te staan. Tssg, dat die kinderen dat toch niet snappen. Gaat het inmiddels weer een beetje beter met je humeur?

Floor, 28 weken al. Mijlpaal!! Kindje is levensvatbaar. Mooi moment man.

Het klussen hier gaat goed. Tenminste wat ik ervan hoor. Want ik zit met Seppe lekker bij mijn ouders in huis. Vriendlief is met een andere vriend electra aan het aanleggen en de wand tussen onze slaapkamer en die van de baby aan het optrekken. Vanochtend hebben we een godsvermogen uitgegeven aan latex, behang, hout, ondervloer en andere dingen waar je echt niet op kan bezuinigen.

Seppe krijgt een mooi 101 Woonidee behangetje, licht bruingrijs met een zwarte grafische bloesemprint en de baby een gammabehang met bloemen in zachtgrijs, koper, blauw en wit. Volgens mij gaat het wel mooi worden. Verder komen er witte meubels in, een antiekeiken laminaat van Ikea en donkerbruine verduisterende gordijnen. Seppe's accentkleur is rood en die van de baby groen.
quote:njb schreef op 07 november 2008 @ 16:05: En je ziet wel het mooiste jongetje van de wereld geboren worden

Euhmmm sorry hoor maar dat kan niet die is nl al hier geboren

Om 5.30 uur beneden zitten.... mooi niet! Ik neem Hidde dan gewoon bij mij in bed en godzijdank valt hij eigenlijk altijd in slaap.

pffff moet er niet aan denken. Vind het ook niet zo gek dat je humeur geen zonneschijn is.

Foto's worden hier pas genomen op het moment dat die kleine op mijn borst wordt gelegd. Zeker niet van mijn doosje

Ga maar tukken, moet morgen ontbijt draaien *gaap*.
quote:Ibbeltje78 schreef op 07 november 2008 @ 20:23:

Floor, 28 weken al. Mijlpaal!! Kindje is levensvatbaar. Mooi moment man.

Dat is toch inmiddels al bij 26 weken?

Tenminste, die mijlpaal is bij ons al gevierd (ben 26,5 week).

De ondergrens van levensvatbaarheid ligt bij 24 weken met een overleving van 25–48%. De overlevingskans stijgt naar 75% bij 25 weken, 81% bij 26 weken en > 95% bij 32 weken zwangerschapsduur.
Pff, wat hebben die kinderen toch?! Zoon was vanmorgn 5 uur wakker... En wat wil meneertje eten? Augurken... Gatverdamme!

Foto's zijn ook pas gmaakt toen zoon op m'n buik lag en ik ben later ook nog een beetje boos gewordn op m'n moedr omdat ze het vertikt om t filmen. Ik ben ook dlen kwijt en ik had het heel graag terug willen zien. Ze heeft toen stotterend gezegd dat ze d volgnde keer dan wel zal filmen ;) Als ze bij m'n hoofd staat zie je volgens mij ook niks!

Ibbeltj, het klinkt heel erg leuk! Zet je foto's op hyves als het af is? M'n moeder is bgonnen met d muurschildering, zal vanmiddag foto's maken!

Fijn weekend!!!

'Ga zoon aandacht geven!
hahahahahaha augurken s'ochtends vroeg! meeeen dat bedenk je niet!

hier gelukkig pas om 8.00 door meisje uit bed getrommeld. vind ik toch wel leuk hoor, nu ze op het grote bed ligt, dat ze er uit kan komen (s'ochtends op een christelijk tijdstip) en dan bij ons in bed klimt. nog even soezelen met z'n allen en dan naar beneden om te ontbijten....heeeeeeeeerlijk!

Mijn humeur was wel aardig bijgetrokken, maar pas na 3 bakken koffie en de mededeling aan meisje dat ze echt even niet moest gaan zingen, heb de "visie" aangezet en ze was gelukkig ff een half uur stil. en heb s'middags nog ff liggen tukken.

@Ibbel klinkt wel erg leuk......wanneer is het de bedoeling dat jullie gaan verhuizen? voor of na de geboorte?

ga nu maar iets met de as doen, Lief is emt meisje boodschappen doen en dan heb ik mooi ff de tijd om te vouwen!
Klinkt inderdaad als supermooie babykamers. En voor Ibbel dus een supermooi huis! Geweldig. Hier houden we niet van behang, althans de katten houden er te veel van (krabben!). Bovendien kunnen we het technisch niet. Dus wordt vandaag en morgen de schilderskwast en roller weer opgepakt. Het is hier heel erg mooi weer, ik zou liever gaan winkelen voor de baby. Heb toch nog wel het een en ander nodig en de nesteldrang begint te komen. Ik word heel onrustig en wil dat de babykamer af is en alles ingeruimd kan worden.

Wat zijn jullie kinderen vroeg s morgens zeg! Daar moeten wij straks heel erg aan gaan wennen. Pff..

Sterkte en logisch Ringel dat je daar een ochtendhum van krijgt. Ik vind iedere week tot de 37e week een mijlpaal, hoe langer hij erin blijft hoe beter. De baarmoeder is de beste couveuse. Ik zal bij 30 weken ook blij zijn en bij 32 en 35 etc.

Ik was bij 26 ook blij maar weet ook dat er dan met infecties enzo nog veel mis kan gaan.

Er wordt hier nog steeds niet bijzonder veel geschopt maar wel voldoende om erin te blijven geloven dat ie het doet.
Goedemorgen, hier ook weer ontwaakt en zowaar eens een hele nacht doorgeslapen, jippie, was alweer een week of twee geleden!

Hier ook vandaag de mijlpaal van 28 weken bereikt. Las vanochtend een stukje over een baby die al met 23 weken kwam en nu gezond en wel is.

Ibbeltje: dat klinkt allemaal mooi zeg de kamers van de kids.

Ga nu eindelijk mijn voornemens ook eens uitvoeren. Roep al een week of drie dat ik in het weekend nu eindelijk eens ga schilderen in de kamer van dochterlief maar het komt er gewoon niet van.

Foto's, ik ga gewoon alles op de foto zetten. Je kunt later toch kijken welke je privé wilt houden of wilt wissen.

Zijn jullie trouwens al bezig met de geboortekaartjes. Heb van de week eens even op internet gekeken wat ons een beetje aanspreekt. Had voor grote zus een heel eenvoudig zwart wit kaartje maar trek nu meer naar iets kleurig.

Fijne dag allemaal Engel
quote:ringelding schreef op 08 november 2008 @ 09:54:

@Ibbel klinkt wel erg leuk......wanneer is het de bedoeling dat jullie gaan verhuizen? voor of na de geboorteVolgende week zaterdag gaan we over. Gelukkig wonen mijn ouders in de buurt. We logeren daar nu, scheelt iedere dag heen en weer rijden. Seppe's verjaardag vieren we morgen ook hier bij mijn ouders. In ons huis in Utrecht is het al helemaal niet meer gezellig. De laminaatvloer ligt hier al in het nieuwe huis op stapeltjes. Gister is de bovenverdieping afgebouwd van twee naar drie slaapkamers. Op dit moment worden de muren en plafond beneden gewit en morgen gaat de vloer boven erin. Dan doordeweeks 's avonds gaan mijn ouders behangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven