Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
IK vind altijd lastig iemand moeten negeren door wat anderen over die ene persoon vertellen.
quote:Ikhierhuh schreef op 07 april 2016 @ 19:35:

IK vind altijd lastig iemand moeten negeren door wat anderen over die ene persoon vertellen. Je moet niets hoor.
quote:Ikhierhuh schreef op 07 april 2016 @ 19:35:

IK vind altijd lastig iemand moeten negeren door wat anderen over die ene persoon vertellen. Daar doe ik dus echt niet aan.
quote:Moiren_ schreef op 07 april 2016 @ 19:36:

[...]

Je moet niets hoor.Moet moet... mijn nederlands is een beetje beperkt.
quote:Ikhierhuh schreef op 07 april 2016 @ 19:43:

[...]

Moet moet... mijn nederlands is een beetje beperkt.Je hebt negeren en negeren negeren
quote:WaaromPorque schreef op 07 april 2016 @ 19:37:

[...]

Daar doe ik dus echt niet aan.Mooie eigenschap
quote:Mikadoos schreef op 07 april 2016 @ 20:10:

[...]

Mooie eigenschap
quote:Ttass28 schreef op 07 april 2016 @ 14:51:

[...]

Lekker om het nooit koud te hebben. Ik heb het altijd koud brrr openhaard mag nu wel aan wat mij betreft. Ik ben dan ook een echte kou kleum.Dan zou ik de winterjas nog niet opbergen. Het was vandaag maar 9 of 10 graden met een frisse wind wat het kouder laat aanvoelen. Misschien wachten tot koningsdag.
LOEP ME MAAR aub.
Ik stond op het punt om een warme dunne jas te kopen, maar ik twijfel nog. Het is er wel een die overal bij past.

Risico dat ik dus niets anders meer ga dragen.... Ik heb hem niet nodig maar ik weet dat ik met die nieuwe jas minder twijfel en sneller kom waar ik heen moet gaan.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de mystery guest. Ik had eerder nooit PB mailbox open.

Ik heb wel een enkele keer een verzoek om vriendschap gehad. Het werd doorgestuurd als mail, maar ik keek bijna nooit.

Er was al een ban gegeven.

Maar warme jas. Regenjas is ook een optie. Nederland is waterland met zeeklimaat.
quote:missie_m schreef op 07 april 2016 @ 23:17:

[...]

Dan zou ik de winterjas nog niet opbergen. Het was vandaag maar 9 of 10 graden met een frisse wind wat het kouder laat aanvoelen. Misschien wachten tot koningsdag.Neuh geen geduld.
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 april 2016 @ 11:41:

Ik stond op het punt om een warme dunne jas te kopen, maar ik twijfel nog. Het is er wel een die overal bij past.

Risico dat ik dus niets anders meer ga dragen.... Ik heb hem niet nodig maar ik weet dat ik met die nieuwe jas minder twijfel en sneller kom waar ik heen moet gaan.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de mystery guest. Ik had eerder nooit PB mailbox open.

Ik heb wel een enkele keer een verzoek om vriendschap gehad. Het werd doorgestuurd als mail, maar ik keek bijna nooit.

Maar warme jas. Regenjas is ook een optie. Nederland is waterland met zeeklimaat.Op viva bedoel je of facebook?
De "verliefd op psychiater"- TO heeft zich gemeld op het Drakenvlieg-forum. Ze begrijpt er nog steeds niets van.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Gegoogled op draken vlieg forum. Geen resultaat.
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 april 2016 @ 11:41:

Maar warme jas. Regenjas is ook een optie. Nederland is waterland met zeeklimaat.Koop gewoon die warme maar dunne jas. Helemaal als die zoals je zegt overal bij past. Wanneer trek je nou een regenjas aan? Een paraplu volstaat ook. Of Een leuk regenhoedje
anoniem_273881 wijzigde dit bericht op 08-04-2016 15:05
Reden: iOS smilies neemt viva niet aan.
% gewijzigd
Zie jullie plaatjes / smileys? Ik zie alleen maar rare vierkantjes.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 08 april 2016 @ 15:29:

Zie jullie plaatjes / smileys? Ik zie alleen maar rare vierkantjes.Dat heb ik met smileys vanaf mijn telefoon. Dat worden vraagtekens.
Wat zijn mensen soms ongewild leuk
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:WaaromPorque schreef op 08 april 2016 @ 15:35:

[...]

Dat heb ik met smileys vanaf mijn telefoon. Dat worden vraagtekens.Volgens mij ligt dat dan aan het gebruik van emoticons die jij niet hebt op je telefoon
Je bent zelf een theepot
quote:tallyho schreef op 08 april 2016 @ 14:48:

De "verliefd op psychiater"- TO heeft zich gemeld op het Drakenvlieg-forum. Ze begrijpt er nog steeds niets van.Que?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 08 april 2016 @ 17:38:

[...]

Que?

Haha, jij ook niet?

Maar dan is ze vast niet wie ze voordoet dat ze is.

Kwalijk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 08 april 2016 @ 17:56:

[...]

Haha, jij ook niet?

Maar dan is ze vast niet wie ze voordoet dat ze is.

Kwalijk.

Ik kan dat psych-topic niet eens vinden en drakenvliegforum zegt me niets.

Zo, genoeg nieuwsgierig geweest
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 08 april 2016 @ 18:42:

[...]

Ik kan dat psych-topic niet eens vinden en drakenvliegforum zegt me niets.

Zo, genoeg nieuwsgierig geweestLibelle
quote:Moiren_ schreef op 08 april 2016 @ 18:44:

[...]

Libelle

Aha

Danku
Je bent zelf een theepot
Wat heeft dat forum een mooi lettertype zeg!
quote:hatsetats schreef op 08 april 2016 @ 17:28:

Wat zijn mensen soms ongewild leuk Ik vind jouw super leuk en lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven