Lijf & Lijn alle pijlers

Prodimed

19-02-2016 10:44 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de oude topics behoorlijk gedateerd zijn probeer ik het met een nieuwe.

Binnenkort ga ik starten met dit dieet. Zijn er meer mensen die gaan starten of bezig zijn? Mogelijk dat we hier tips kunnen uitwisselen, elkaar kunnen helpen en uiteraard steunen

Ik hoop 25 kilo kwijt te raken, maar met 20 kilo zou mijn bmi al op een gezond niveau zitten, ben dus met dit aantal ook tevreden.

Nb; prima als dit niet jouw dieet is, maar reacties dat dit slecht is, niet werkt etc mag je plaatsen, maar ga ik niet op in. Ik zoek juist mensen die dit ook gebruiken of gaan gebruiken.
Was ook dit weekend weg, nu weer back in hell .

Ik neem nam altijd 4 maaltijden maar als ik veel cola light drink of veel kauwgom eet krijg ik ook tussendoor veel trek.

Verder is het dit weekend bij mij niet goed gegaan; paasbrunch, etentje, chocolade paaseitjes, paasbrood, gewoon brood, rijst, nootjes en wat flessen wijn. Alles wat absoluut niet mag, zeg maar. Mijn motivatie ontbreekt om nu weer -in het zicht van de haven- over te stappen op de zakjes en repen. Vandaag dus nog even niet, misschien morgen...
Hoi Latte en Jenneke, heerlijk dat jullie zo hebben genoten.

Ik neem momenteel 3 zakjes en een warme (groente) maaltijd met vlees. Misschien dat ik er s'avonds nog 1 moet nemen? Mag dat trouwens vlak na mijn warme maaltijd?
Hi Claudia, wat waardeloos zeg dat je nu continue trek hebt. Zit je nog wel in de ketose fase? Zelf denk ik dat zo'n extra zakje direct na de warme maaltijd niet helemaal de bedoeling is, volgens de weegjuf moet er minimaal 2 en maximaal 4 uur tussen de maaltijden zitten. Wellicht iets meer vlees en groenten 's avonds? Of naast je warme maaltijd 4 zakjes verdelen over de dag?

Zelf ben ik vrij snel begonnen aan de lunchrepen, dit mag vanaf fase 3 maar ik ben er in fase 1 al mee gestart. Die nam ik dan rond 15:30 uur, zitten meer calorieën in (waardoor ik volgens de weefjuf minder snel zou afvallen) maar dat hielp me wel om de middag door te trekken tot aan het avondeten.
Claudia, ik zou inderdaad een extra zakje nemen dan. Maar heb je dan zo snel na de warme maaltijd weer trek dan? Bij mij is het na de avondmaaltijd meestal wel over met de trek. Hoe laat eet je dan meestal? Stel dat je om 6 uur eet, dan kun je om 8 uur toch nog een zakje nemen? Ik neem meestal om 4 uur een prodimed-product en dan ca. 7 uur eten.

Zonde Jenneke dat je je zo hebt laten gaan, dan is het supermoeilijk om er weer in te komen. Bij mij heeft het weekend op zich geen schade opgeleverd, maar de dagen ervoor wel. Sinds ik in fase 3 zit, heb ik moeite om een soort van ritme te vinden. Ik hoop dat er vandaag nog wat af gaat, want morgen weer naar de weegjuf. Dat er iig niks bij zit dan.
Ik neem 4 zakjes en had toevallig gisteren een (prodimed) drankje voor het avondeten. Na het avondeten heb ik ook nooit trek, maar ga nu dan toch het vierde zakje nemen tussen 8 en 9.

Binnenkort maar even met de weeg-mevrouw bespreken wat ik moet doen. Ik val niet tot amper af en heb gewoon trek. Ik vind dit dieet te duur voor een paar ons in de week.
Hallo dames,

na veel leeswerk op internet en de folders ben ik dan eindelijk gestart met het prodimed-dieet!

Na al jaren te zwaar geweest te zijn, 101x gedieet te hebben en een bevalling heb ik eindelijk besloten de knoop door te hakken!

Afgelopen vrijdag ben ik gestart, eerst met de prodimed zakjes en vanaf as vrijdag begin ik met de zakjes van mijn diëtiste zelf! Zelfde samenstelling, maar een stuk goedkoper!

Was opzoek naar een 'lijntje' waar ik informatie kan halen en wellicht wat ondersteuning kan vinden. Dus ook ik heb een account aangemaakt zodat ik met jullie mee kan praten ????????

Ik wil graag naar 75kg, dat is zo'n 25 kg verder!

Hoor veel negatieve verhalen over diëten, maar ja welk dieet is niet slecht toch? Een vriend en vriendin van me zijn met behulp van prodimed ook 45kg en 23 kg afgevallen! M'n vriendin komt weer aan, maar dat heeft andere redenen ????

Dus als jullie het niet erg vinden...ik babbel gezellig met jullie mee!

Groetjes Noor
Hoi, welkom Noor. Leuk als je meekletst, de laatste dagen is het nogal rustig hier.

Ik ben nog steeds keurig netjes bezig, enige waar ik soms mee smokkel is net ietsje meer vlees. Het gaat helaas niet hard, volgende week neem ik de beslissing of ik 10 kilo eerder dan de bedoeling doorga maar fase 3.

Hoe gaat het tot nu toe Noor? Zit je in fase 1?

En hoe gaat het met de anderen?
Ik zit inderdaad in fase 1. Ben vorige week vrijdag begonnen en nu al 4.6kg kwijt! Gaat enorm hard zeg, maar voel me verder goed!

Heb 4 zakjes per dag! Bij 5 zakjes word ik misselijk.

Ik heb vanavond een etentje, ergens wel een beetje spannend!

Hoe zijn bij jullie de eerste 2 fasen gelopen?

Zijn er nog meer die in fase 1 zitten?

balen Claudia dat je zo langzaam gaat. Hoe lang ben jij nu bezig en hoeveel ben je al kwijt?
Eerste week ging bij mij ook zo hard. Is het etentje gisteren goed gegaan Noor?

Ik ben eind deze week 7 weken bezig en zit op 9,1 kilo in 5,5 week. De helft daarvan verloor ik de eerste 1,5 week. Volgende week weer wegen en ik hoop dat het dan net iets sneller is gegaan dan de 4 slechte weken.

Fase 1 vond ik wel lastig. Nu met stukje vlees erbij zit ik veel meer te smullen. Gaat die fase jou goed af?
Kun je het goed volhouden met vlees en vis?

Tot nu toe kan ik het goed volhouden. Heb de startersbox van Prodimed gebruikt, vond niet alles lekker! Soepjes vond ik erg tegenvallen, pannenkoeken vond ik smerig, maar de rest ging eigenlijk wel redelijk goed!

Vooral veel groente door de omeletjes en ik eet veel salades met groenten van lijst À. Op die manier houd ik het wel goed vol!

Het etentje ging goed! Ik heb heerlijk vis gegeten met daarnaast groenten! De Vlaamse frieten laten staan :-)

Had jij zelf verwacht dat het afvallen sneller zou gaan? Lees hele wisselende verhalen over het afvallen! Hoop zelf in ieder geval in juni al lang en breed in fase 2 te zitten want dan ga ik op vakantie!
Met vlees of vis en groente eet ik nu echt heel lekker. Ik mis de aardappels, rijst of pasta vaak niet. Dat zal ik, als ik op mijn streefgewicht ben, ook zeker blijven handhaven.

Ik had gehoopt op zo'n 1,5 kilo per week na die eerste week. Ik weet dat de eerste week heel hard gaat, dat was ook zo toen ik 5 jaar geleden aan de prodimed zat.

Toen was ik in 5 weken 10 kilo kwijt terwijl ik smokkelde. Nu in 5,5 week die 9 kilo en ik smokkel helemaal niks

Maar goed, ik heb het idee dat de laatste week het iets beter gaat.

Ik vind de milkshakes in de flesjes echt heerlijk en zo handig. De banaan is echt een aanrader. Soepjes en pannenkoeken vind ik ook vies, het krentenbrood met koekkruiden erdoor kan soms ook een goeie afwisseling zijn. De chocomelk gebruik ik als ontbijt.

Hoeveel wil je kwijt in fase 1? Voel je je ook energiek?
Groentes eet ik op dit moment ook vrij veel! Dat kan ik ook echt niet laten staan hoor!

Ik wil in fase 1 heel graag 10-15 kilo kwijt! Heb dus nog wel even, maar het begin is er.

Op dagen dat ik druk ben vind ik het prima vol te houden. Heb komende weekenden veel dingen op het programma, weekend weg, veel feestjes, dus ben benieuwd hoe ik het er dan vanaf breng!

Voel me verder fit, al heb ik wel wat last van obstipatie..dat is wel wat minder!

Grappig dat het voor een ieder de smaken zo wisselend is. Als ik naar het werk ga heb ik pakjes chocomelk, in de morgen eet ik vaak een dessert of havermout, savonds een omelet en als tussendoorn een koude of warme drank!

Ik vind de pannenkoeken van Prodimed zelf echt smerig, maar die van de diëtiste zelf juist weer heel lekker!!

Hoeveel wil jij nog afvallen?
Hallo allemaal, welkom Nooorct, leuk een nieuwe deelnemer.

Ik zit inmiddels een soort van in fase 3, maar kom er niet lekker in, begin weer te snoepen tussendoor en kom dus ook langzaam aan. Ik heb wel bloed laten prikken, want ik ben al heel lang heel moe, lamlendig en heb onverklaarbare spierpijnen. En dan ga je dus uit onvrede snaaien, sporten gaat ook bijna niet daardoor, waardoor ik me ook niet lekker in mijn vel voel, want ik sport normaal erg veel. Ik loop hiervoor al vanaf september bij de fysio en die heeft me naar de huisarts gestuurd, want inmiddels kan het geen overbelasting meer zijn, omdat ik bijna niks meer doe. Ik blijk een vitamine D tekort te hebben. Naast spierklachten kan dat ook overgewicht en moeilijk afvallen veroorzaken, eigenlijk heb ik alles uit het rijtje: overgewicht, spierklachten, lusteloosheid, migraine, lage rugpijn, moeheid, vaak verkouden, tandvleesproblemen. Achteraf gezien heb ik het al jaren denk ik, ik kom wel veel buiten (hebben een hond), maar bij voorkeur in de schaduw, en gewoon ff lekker een uurtje in de tuin in de zon gaan zitten is al helemaal niet mijn ding. Dus nu moeten we het aan gaan vullen, ik hoop dat ik me daarna wat fitter voel en ook weer beter af val en vooral weer lekker te kunnen sporten. Intussen moet ik op wilskracht proberen mijn draai weer te vinden in fase 3, en dat is nu extra lastig omdat ik dus gewoon lamlendig ben.
Ik ben ook echt fan van die kant- en klare flesjes trouwens, ze zijn lekker en makkelijk mee te nemen. Ik vind juist alleen de banaan niet echt lekker.
He Lattemachiato!

Wat vervelend om te horen zeg! Hopelijk geven de vitamine D je een enorme boost en kun je de draad weer oppakken!!

Zelf had ik vandaag wel even een inkak momentje! Ik had een verjaardag, een uurtje van huis, en was zo slim om mijn eigen zakjes mee te nemen! Gevolg..plakjes worst, blokje kaas, gevuld eitje...helaas pindakaas! Morgen weer een nieuwe dag/week!

Volgend weekend ga ik een weekend weg! Ik neem mijn zakjes trouw mee en hoop dat het qua zin in lekkere trek dan aardig mee valt!
Hallo ladies,

Sinds vrijdag ook begonnen aan Prodimed. Heb het al eens eerder gedaan en goede ervaringen. Ik doe het nu met online begeleiding.

Eerste 2 dagen achter de rug en die waren best pittig. Gisteren huis vol visite en eters. Ik braaf aan de broccoli en water . Heb heeeeeel stiekem een paar nootjes gegeten. Verder niks.

Merk vandaag, dag 3, dat de honger al minder wordt.

Ik ben benieuwd hoe snel het gaat, al ga ik deze keer zorgvuldiger opbouwen. Dat heb ik vorige keer niet goed gedaan waardoor ik weer aankwam. Nu heb ik net te horen gekregen dat ik reuma heb, en dan is overgewicht niet goed. Extra reden om het vol te houden straks na het dieet.

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes

Krullie
Hoi dames!

Ik ben sinds 27 mei bezig met Prodimed. Het bevalt heel goed! Ben nu al bijna 3,5 kilo kwijt.

Ik heb een starterskit gekocht, maar zo kom je er ook achter welke smaken niet lekker zijn, blehhh.

Maar goed, ben benieuwd hoe het met iedereen gaat? En heeft iemand nog een lekker recept voor in fase 1?

Groetjes!
Heeee nog een starter... Zie net je reactie pas dsvi7.

Hoe gaat het? Honger?

Recept? Poeh wat vind je lekker? Ik doe graag gegrilde groente op het broodje met een theelepel alioili. Sommige mensen maken pizza ervan. Zonder kaas dan.

Gebakken champignons en ui bij een omelet. Of extra in de soep.

De pannenkoeken en dessert eet ik niet. Die vind ik vies.
Hallo, ik ben net begonnen met Prodimed en vroeg me af of dit forum nog actief is. Ik lees leuke verhalen van Claudia, Noortje, Lattemachiato en anderen. Ik doe graag mee, maar zijn jullie nog bezig?
Ha Claudia en anderen, ik ben nieuw hier en vroeg me af of jullie nog aan het lijnen zijn. Hoe is het jullie vergaan na de start met prodimed?
Zijn hier nog actieve prodimetters?? ????????
Dames?? Anyone?? Of ben ik de enige strijder ????????
quote:lisje85 schreef op 02 mei 2017 @ 08:39:

Dames?? Anyone?? Of ben ik de enige strijder ????????Het lijkt er wel op ja....
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Je bent al vier maanden aan de Prodimed begrijp ik?
quote:_Marana_ schreef op 02 mei 2017 @ 09:52:

Je bent al vier maanden aan de Prodimed begrijp ik?Nou inderdaad! Ik dacht hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven