Lijf & Lijn alle pijlers

Prodimed

19-02-2016 10:44 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de oude topics behoorlijk gedateerd zijn probeer ik het met een nieuwe.

Binnenkort ga ik starten met dit dieet. Zijn er meer mensen die gaan starten of bezig zijn? Mogelijk dat we hier tips kunnen uitwisselen, elkaar kunnen helpen en uiteraard steunen

Ik hoop 25 kilo kwijt te raken, maar met 20 kilo zou mijn bmi al op een gezond niveau zitten, ben dus met dit aantal ook tevreden.

Nb; prima als dit niet jouw dieet is, maar reacties dat dit slecht is, niet werkt etc mag je plaatsen, maar ga ik niet op in. Ik zoek juist mensen die dit ook gebruiken of gaan gebruiken.
Lisje en alle prodimed/shake dieeters: STOP!!!

Echt, lees dit topic eens door! Zie het enthousiasme van bv lattemachiatto. Bij haar ging het fantastisch, totdat ze in fase drie al weer snaaizin kreeg en aankwam! Een shake dieet is alleen zinvol als je voor een operatie staat die bepaalde lichamelijke verhoudingen wenst of wanneer je om bepaalde medische redenen niet normaal kunt eten.

In alle andere gevallen: pas je eetpatroon aan of zorg dat je psychisch lekker in je vel zit.
Oh en voldoende slaap: heel erg belangrijk.
Wat een belachelijke reactie Jules. In 2012 ben ik 35 kilo afgevallen met prodimed. En die zijn al die jaren af gebleven. Juist omdat ik het dieet volgde onder begeleiding van een diëtiste en met haar dus weer opbouwde naar normaal eten. Want dat is ook een ding he.. na zoveel lijn pogingen en 1001 opties in de media weet je soms ook niet meer wat nou 'gewoon' eten is.
Recent heb ik het dieet weer even opgepakt om van mijn zwangerschapskilo's af te komen, omdat ik 8 juli een bruidsjurk uit ga kiezen. Niks meer en niks minder
Los van de zwangerschap ben ik 5 jaar op het gewicht geweest wat ik met prodimed behaald heb.

Dus je stelling op hier te komen roepen dat het niet zinvol is, dat vind ik nog al wat?
Op welke professie is die precies gestoeld? Ben je diëtiste? Of heb je zelf ook ervaring met overgewicht?
Ik prodimed geen 4 maanden trouwens voor wie het vroeg hoor ;) ik ben in januari gestart maar ben toen gestopt omdat ik een tijdje prednison gekregen heb ivm longproblemen. En dat gaat niet heel lekker in combi met een eiwitdieet. Dus nu eind april weer opnieuw om die laatste zwangerschapskilos te laten wegsmelten voor ik trouwjurken ga passen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven