Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 8 april 2016 om 21:49
Ik heb net een maaltijdsoepje van bouillon van eekhoorntjes brood en gebakken sjalotten gemaakt.
Klinkt heel wat, maar is gewoon een blokje. Zak ingevroren groenten en weer wat penne. Appel past er niet bij, maar anders...
Smakelijk. Ik heb zin in een maar ik houd het bij thee. Is ook lekker.
Prettig weekeinde.
Klinkt heel wat, maar is gewoon een blokje. Zak ingevroren groenten en weer wat penne. Appel past er niet bij, maar anders...
Smakelijk. Ik heb zin in een maar ik houd het bij thee. Is ook lekker.
Prettig weekeinde.
vrijdag 8 april 2016 om 23:33
Ok, zoiets (maar dan heel anders) wil ik.
De dunne wollen jas wordt het waarschijnlijk, maar ik heb er twee waar ik er een van moet kiezen.
Daar is geen goed plaatje van. Is gewoon vestmodel. Die staat niet online en is huismerk. (Merk onbekend.)
De jas van het plaatje is er alleen in zwart. Anders had ik die genomen. Bijna alles is beige of blauw.
En..... o, wat goed. Ik heb weer een andere ontdekt. Die vind ik wel mooi. Misschien eindelijk een nieuwe zomerjas. Kan die andere de voddenmand in. Ik hoop dat hij past.
De dunne wollen jas wordt het waarschijnlijk, maar ik heb er twee waar ik er een van moet kiezen.
Daar is geen goed plaatje van. Is gewoon vestmodel. Die staat niet online en is huismerk. (Merk onbekend.)
De jas van het plaatje is er alleen in zwart. Anders had ik die genomen. Bijna alles is beige of blauw.
En..... o, wat goed. Ik heb weer een andere ontdekt. Die vind ik wel mooi. Misschien eindelijk een nieuwe zomerjas. Kan die andere de voddenmand in. Ik hoop dat hij past.
zaterdag 9 april 2016 om 00:09
Had je beter overgebleven paaseieren kunnen doen. Dat ruikt nog lekker naar chocolade. Is ook lekker door koffie.
Misschien toch een keer appel erbij doen. Peer met mosterd is ook lekker. (Ja, echt. Sinds ik het recept hete donder en bliksem heb gevonden varieer ik veel met fruit.)
EDIT: AP heeft er nog een http://www.ah.nl/allerhan ... 18/donder-en-hete-bliksem
Misschien toch een keer appel erbij doen. Peer met mosterd is ook lekker. (Ja, echt. Sinds ik het recept hete donder en bliksem heb gevonden varieer ik veel met fruit.)
EDIT: AP heeft er nog een http://www.ah.nl/allerhan ... 18/donder-en-hete-bliksem
zaterdag 9 april 2016 om 10:47
quote:Ttass28 schreef op 08 april 2016 @ 23:52:
Tip hayek
Probeer de volgende keer een banaan door te doen. Ook heel erg lekker
Banaaaaaaaaaaaan? Ik moet er niet aan denken!
quote:Ttass28 schreef op 08 april 2016 @ 23:50:
[...]
Lekker met gegrilde kip en uien en paprika?Niet zo heel veel ui hoor. En alleen paprikapoeder. Ik gebruik dit recept.
Tip hayek
Probeer de volgende keer een banaan door te doen. Ook heel erg lekker
Banaaaaaaaaaaaan? Ik moet er niet aan denken!
quote:Ttass28 schreef op 08 april 2016 @ 23:50:
[...]
Lekker met gegrilde kip en uien en paprika?Niet zo heel veel ui hoor. En alleen paprikapoeder. Ik gebruik dit recept.
Oh dear, how sad, never mind.
zaterdag 9 april 2016 om 12:10
quote:SuzanneSuus schreef op 08 april 2016 @ 17:32:
[...]
Volgens mij ligt dat dan aan het gebruik van emoticons die jij niet hebt op je telefoon
Ik zie ze soms ook niet. Heeft te maken met beveiliging. Andere plaatjes gekozen?
Update gehad? (* Is toevoeging aan andere vragen.
En Nee, ik zit niet op FB. Jas voor buten. Als het koud is. Of zoals de laatste dagen. Er woei een ijskoude wind.
Harde wind laat nogal eens een paraplu omklappen.
Geel is eerder iets voor een boottrip. Is beter zichtbaar. Ik heb al een andere gevonden. Maar ik moet nog gaan passen. Meestal doe ik een maat groter. Is merk wat ik niet ken. Dat valt groot.
[...]
Volgens mij ligt dat dan aan het gebruik van emoticons die jij niet hebt op je telefoon
Ik zie ze soms ook niet. Heeft te maken met beveiliging. Andere plaatjes gekozen?
Update gehad? (* Is toevoeging aan andere vragen.
En Nee, ik zit niet op FB. Jas voor buten. Als het koud is. Of zoals de laatste dagen. Er woei een ijskoude wind.
Harde wind laat nogal eens een paraplu omklappen.
Geel is eerder iets voor een boottrip. Is beter zichtbaar. Ik heb al een andere gevonden. Maar ik moet nog gaan passen. Meestal doe ik een maat groter. Is merk wat ik niet ken. Dat valt groot.
zaterdag 9 april 2016 om 12:34
quote:Pumps_italiaans schreef op 09 april 2016 @ 00:09:
Had je beter overgebleven paaseieren kunnen doen. Dat ruikt nog lekker naar chocolade. Is ook lekker door koffie.
Waar moet dat in gestopt worden pumps?
In de hete donder van snuffelbeertje of door het gerecht van Hayek? Vind het allebei wel een aparte combinatie
Waar moet dat in gestopt worden pumps?
In de hete donder van snuffelbeertje of door het gerecht van Hayek? Vind het allebei wel een aparte combinatie