Ik ben er klaar mee

30-03-2016 11:38 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zo genoeg van.

Ik voel me zo gespannen. Constant angst.

Ik wil het niet meer. Ik wil niet obsessief bezig zijn met mezelf, met anderen en mijn verslaving.

Ik voel me zo klote en ik ben er zo KLAAR mee. Ik wil niet meer leven op deze manier.

Steeds probeer ik te veranderen, maar steeds val ik weer. Ik weet gewoon niet of het me lukt om dit keer weer op te staan.
Ik kwam ook even checken, onder nieuwe nick.

Ik lees dat je idd terugviel. Dat is wel heftig. Wel goed hoe je dat hebt opgepakt.

Hoe gaat het nu?
Ik denk dat ik weet wie je bent ja. Maar gaat beter nu. Ik had net een paniekaanval in de supermarkt, werd ineens megaaaa rood, maar voor het eerst ben ik er gewoon echt doorheen gegaan. En guess what, binnen 5 sec was het weer voorbij en heb ik nog een praatje gehouden met iemand die achter me stond. Ik voelde me daarna ineens zo sterk.

Meestal wil ik op zo'n moment namelijk zsm de winkel uit.
Wow!! Dit gaat je ook kracht geven voor een dergelijke situatie volgende keer.

Je zet supergoede stappen!

Beloon je jezelf ook weleens?
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Lys schreef op 09 april 2016 @ 12:34:

Wow!! Dit gaat je ook kracht geven voor een dergelijke situatie volgende keer.

Je zet supergoede stappen!

Beloon je jezelf ook weleens?

Ik hoop het echt. Ik weet dat het een gewoon een teken van mijn lichaam is dat ik overstressed ben en teveel op mezelf focus. Ik kan het niet controleren. Ik kan alleen proberen er zo goed mogelijk mee om te gaan.

Ik beloonde mezelf meestal door gebruiken. Nu zie ik het vooral als iets wat "moet".
quote:notalwaysdark schreef op 09 april 2016 @ 12:46:

[...]

Ik hoop het echt. Ik weet dat het een gewoon een teken van mijn lichaam is dat ik overstressed ben en teveel op mezelf focus. Ik kan het niet controleren. Ik kan alleen proberen er zo goed mogelijk mee om te gaan.

Ik beloonde mezelf meestal door gebruiken. Nu zie ik het vooral als iets wat "moet".

En dat doe je, met succes.

Ik beloon mezelf wel)). Soms kan dat een heerlijke chocolade zijn, maar ook een boek, of iets voor in huis wat ik al langer wil. Kunnen gewoon kleinigheidjes zijn, als het maar iets waar je blij van wordt.
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:notalwaysdark schreef op 09 april 2016 @ 12:27:

Ik denk dat ik weet wie je bent ja. Maar gaat beter nu. Ik had net een paniekaanval in de supermarkt, werd ineens megaaaa rood, maar voor het eerst ben ik er gewoon echt doorheen gegaan. En guess what, binnen 5 sec was het weer voorbij en heb ik nog een praatje gehouden met iemand die achter me stond. Ik voelde me daarna ineens zo sterk.

Meestal wil ik op zo'n moment namelijk zsm de winkel uit.

Kijk! Dat is supergoed! Dat is precies wat angst met je doet: je wordt bang voor de angst en vlucht. En dus doe je steeds minder om dat gevoel te voorkomen. Als je er doorheen gaat merk je dat de er niks aan de hand is. Ja, je lijf slaat op hol en je voelt je kut, maar je gaat niet dood, mensen beginnen niet hysterisch te lachen en de wereld draait gewoon door.

Dat heb je dus heel goed gedaan.

Ik was overigens gewoon Sid hoor, geen geheim, alleen een andere Nick.
Ik ga je post in mijn gedachten opslaan en steeds weer erbij halen als ik een aanval voel aankomen of er plotseling door overvallen word. Het blijft namelijk steeds moeilijk om voor te stellen tijdens zo'n aanval dat je NIET vet voor lul staat...

Lys, ik heb mezelf de afgelopen tijd eigenlijk al genoeg volgepropt haha. Meer dat ik me kut zo voelde dat ik maar "troost" zocht bij ongezond voedsel. Maar daar gaan we ook maar mee stoppen.

Dus ik moet iets anders als beloning verzinnen..
Hi notalwaysdark, hier staan wat mooie momenten in. Ik up je topic even voor je omdat je er weer doorheen zit. Misschien is het handig om dit topic weer op te pakken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven