Ik ben er klaar mee

30-03-2016 11:38 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zo genoeg van.

Ik voel me zo gespannen. Constant angst.

Ik wil het niet meer. Ik wil niet obsessief bezig zijn met mezelf, met anderen en mijn verslaving.

Ik voel me zo klote en ik ben er zo KLAAR mee. Ik wil niet meer leven op deze manier.

Steeds probeer ik te veranderen, maar steeds val ik weer. Ik weet gewoon niet of het me lukt om dit keer weer op te staan.
Ik hoop dat je nu op dit moment iemand te pakken hebt.

Ik wil je alvast een goede en rustige nacht wensen,

ik kom morgenochtend weer langs.

Slaap lekker, Notalways

Tot morgen
Known to cause insanity in laboratory mice
Goedemorgen Notalaways))

Hoe is het met je?

Heb je nog iemand gesproken?
Ben inmiddels gekalmeerd, hoofdpijn is weg.

Er is gisteren iemand van de crisisdienst gekomen en dat heeft me erg geholpen.

Gisteren voelt als een hele slechte nachtmerrie.
Bleek ook mijn ex gebeld te hebben, want die kwam ook ineens aanzetten.
Ik ben blij dat je iemand hebt ingeschakeld.)

En fijn dat dat je gekalmeerd heeft.

Heb je wel wat kunnen slapen?

En hoe gaat het met je vandaag?

Oh jee, verrassing dat je ex aan de deur kwam

Hebben jullie nog goed contact? Ik hoop dat je het fijn vond dat hij er voor je was.
We hebben nog redelijk goed contact ja. Hij is erg lief en is er ondanks dat ik de relatie verbroken heb nog steeds voor me. Ik ook voor hem trouwens.

Heb redelijk kunnen slapen en voel me vandaag wat beter. En niet gebruikt.

Dus dag 1 kan ik weer afstrepen....
Goed gedaan n.a.d..
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Goed, joh)))

Dag 2 is alweer begonnen.

Hoe voel je je vandaag? En wat zijn je plannen voor vandaag?

Het nog donker en ik heb nog geen journaal gezien, maar ik hoop dat het zonnetje er vandaag doorkomt.))

Heb je nog meer fijne mensen op wie je kunt steunen buiten je ex?

En dat het contact met je ex goed is, is best bijzonder. Hoe vaak kan men elkaar niet meer zien of luchten. En een ex kent je vaak door en door, dus echt fijn dat dat contact goed is gebleven.

Fijne dag alvast!
Ben net wakker en zie ook nog geen zonnetje :( Redelijk goed geslapen en geen plannen vandaag, jij?

Ik heb een paar hele lieve vriendinnetjes plus een heel fijne psych waar ik altijd op kan terugvallen. Toch blijft het moeilijk om aan te geven als het niet goed gaat. Val ik ze weer lastig met mijn gezeik.
quote:notalwaysdark schreef op 06 april 2016 @ 07:27:

Ben net wakker en zie ook nog geen zonnetje :( Redelijk goed geslapen en geen plannen vandaag, jij?

Ik heb een paar hele lieve vriendinnetjes plus een heel fijne psych waar ik altijd op kan terugvallen. Toch blijft het moeilijk om aan te geven als het niet goed gaat. Val ik ze weer lastig met mijn gezeik.

Ik ben vrij vandaag.)) Dus de dag begon al goed.

Ik ga straks stemmen en dan gelijk boodschappen doen.

En daarna moet, moet, moet ik in huis aan de slag. Is noooooooooodig))))

En van de week dacht ik " ik heb nog aquarelverf", die ga ik eens even opsnorren.

Ik weet waar het ligt, maar mijn huis is een beetje volgestouwd op het moment omdat er heel veel spullen uit de woning van mijn moeder zijn overgebracht. Óf ik moet 60 kilo afvallen in de loop van de ochtend óf ik moet gaan sjouwen. EN ik ben best een optimist, maar die 1e gaat 't niet worden, vrees ik.
En lieve vrienden en vriendinnen willen dat het goed gaat met je, willen weten hoe het met je is.

Ik denk dat jij het lastiger vind dan zij.

Een fijne psych is zo belangrijk!!

Ik had ooit een superdame, die vertrok helaas bij de organisatie. Ik werd overgedragen aan iemand met wie ik helemaal geen klik had. Dus ik hield mijn mond. Na een maand of 3 ben ik daar ook weggegaan, zinloos. Als ik niet praat kan ik niet geholpen worden. Maar ik wilde met die persoon he-le-maal niets delen.

Ben opnieuw op zoek gegaan en heb toen wederom iemand gevonden bij wie ik me heel prettig voelde.))
Ik durf wel te stellen dat ik er zonder mijn psych waarschijnlijk niet meer geweest was.

Stom is dat hè, dat je iemand tegenover je hebt zitten waarmee je echt niets wilt delen. Dan werkt het echt niet nee.. fijn dat je toch weer iemand gevonden had
Lang leve een goede psych!!

Het zijn vaak ook levensredders. Misschien niet altijd in de letterlijke zin, maar vaak kunnen ze je helpen een leven dat niet fijn is, een heel stuk beter te maken. Dan wordt je 'leven' ook gered in zeker zin.

Ik vind het ook best knap van je, dat je het deelt met je vriendinnen.

Ik kan me nog herinneren, is nu een jaar of 20 geleden, dat ik ruim een jaar geleefd heb met de gordijnen dicht, de deurbel eraf en de telefoon naast de haak. (Ik weet dat je jong bent, maar voor de zekerheid: dat is net zoiets als je mobiel op stil zetten, maar dan zonder meldingen. )

Ik kon niets delen met mijn vrienden. En ik ben ervan overtuigd dat ik dat beter wèl had kunnen doen.

Ach, al doende leert men.))

Och, je zou het toch geboren worden met alle kennis al aan boord die je aan het eind van het leven zou hebben. Dan waren er zoveel situaties geweest die ik compleet anders had aangepakt. Veel eerder stoppen met giftige relaties bijvoorbeeld.))

Wat vind jij leuk om te doen? (In het kader van 'hou je van hobby's? )
Zo heb ik ook geleefd...

En dat dus nooit meer.

Je sloopt jezelf daarmee. Je kan het niet alleen. Hoe stom ik het ook vond dat mensen dat destijds zeiden, het is wel waar.

Sporten en muziek luisteren vind ik leuk.

Jij?
Ik wou dat ik sporten leuk vond

Lijkt mij zo fantastisch om daar plezier in te hebben. Maar ik ben echt van 'de blauwe maandag'. Altijd goede voornemens, maar ik heb nog geen sport gevonden die ik langer dan 3 maanden leuk vond. Terwijl sporten zo goed is voor lichaam en geest. Vorig jaar nog een half jaartje aan het hardlopen geweest en op een gegeven moment ken ik de routes..... (waarom pak ik dan de auto niet en rij ik lekker naar het bos?)

Sjoelen, dat zou ik lang kunnen volhouden.

Welke sport beoefen jij?

Ik vind tekenen en schilderen leuk om te doen, tijd vliegt dan ook. Ik vind kleding naaien ook erg leuk. Alleen zijn mijn ideeën vaak beter dan de uiteindelijke uitvoering . En modge podgen, daar kna ik ook nog wel eens lol van hebben. Maar voor deze 3 dingen heb je ruimte nodig, en ik heb dat nu even niet.

Volgende week heb ik een afspraak met grof vuil, dan moet ik echt wat ruimte gaan scheppen.

Ruimte in huis is ruimte in je hoofd, zegt men. Nou, ik wacht het af.

Buiten dat vind ik het universum zeer interessant, net als religie. Dus daar lees ik graag over, kijk documentaires etc. Evenals een groot een interesse in het menselijk brein.

En, hier steek ik wèl veel tijd in, ik hou van sci fi en fantasy. En de laatste jaren zijn er zoveel goede series uitgebracht, dat ik af en toe een seizoens-sessie houd. ))) Daar kan ik enorm van genieten!

En wat voor muziek is jouw ding?

Ik ben een beetje blijven hangen in de 90's.

Ik kan zoveel oude zooi meerappen, dat doe ik dan ook graag in de auto.
Het gaat slecht weer.

Zo'n chaos in mijn hoofd.

Ik wil niet gebruiken, maar mijn hele lichaam + geest snakt er naar.

Sorry voor mijn korte reactie, maar heb geen energie voor een lange reactie :(
Niet verontschuldigen, nergens voor nodig.))

Ik hoop dat je inmiddels hulp hebt ingeschakeld! Sterkte
Geen hulp ingeschakeld..

Ben gaan sporten. Oortjes in en streng zijn voor mezelf. Ben kapot, maar voel me wel beter!
Prima oplossing)))

Als het te erg wordt, wel iemand bellen, hoor.
Ja...

Maar zo lastig soms
quote:notalwaysdark schreef op 06 april 2016 @ 21:54:

Ja...

Maar zo lastig soms

Snap ik)))

Maar men wil er voor je zijn, vergeet dat niet.

En ik vind dat je goed voor jezelf zorgt, Notalways.

Je onderneemt iets als je voelt dat het erg moeilijk is en dat is echt goed dat je dat kunt.

Mocht ik je niet meer spreken vanavond, slaap lekker alvast.

Tot morgen
Bedankt nog Lys.

Leuke dag gehad vandaag?
Prima dag gehad, dank je.))

Wel een lange, ben na het werk gelijk doorgegaan naar een vriendin, dat is altijd leuk.

Lekker gewandeld met de hond, dus ook lekker moe nu.

Maar ik vind het veel interessanter om te horen hoe jouw dag was, hoe je je voelt vandaag.

Het waren lastige dagen, de laatste en ik hoop dat het vandaag allemaal wat draaglijker was.

voor een glimlach))
Gaat het okay, Notalways?

Je bent niet verplicht te reageren, hè))

Ik check gewoon af en toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven