Mode & Beauty alle pijlers

Portemonnee gezocht!

08-04-2016 19:01 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was laats in de supermarkt en ik zag een hele mooie portemonnee bij de klant voor mij..

Het was meer iets tussen een tasje en portemonnee in.

Het enige echte punt van herkenning is dat er een zilverkleurig vliegtuigje van metaal op zat. Misschien een bepaald merk?

Iemand enig idee waar ik het over kan hebben?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Ik zie trouwens het voordeel niet van geen tasje nodig hoor. Ding past niet in je jaszak, dus moet je hem in de hand houden. Ik zou hem dus in een tasje stoppen....... Heb nu een telefoonhoesje met een paar vakjes voor bankkaarten en behalve mijn sleutels is dat alles wat ik mee heb.
River Island
O.a. River Island heeft mooie clutches en dergelijke. Met een metalen vliegtuigje erop zegt mij helaas niets, sorry.
Het kan niet zijn dat ze dat vliegtuigje er zelf als pinnetje op gezet heeft? Mijn man heeft een pinnetje van zijn favoriete vliegtuig op zijn jas en pet.
hvm wijzigde dit bericht op 09-04-2016 05:50
Reden: Het is nog vroeg...
% gewijzigd
Het vliegtuig was van bovenaanzicht, nog niet gevonden.. Helaas niets van jullie reacties, ik Google nog even verder..
Ah, dan heb je niet achter mij gestaan dus

Ik heb geen vliegtuig op mijn portemonnee van bovenaanzicht.

Kan trouwens ook geen mobiel in, zag ik later, dus it wasn't me :-)

Kan mijn portemonnee trouwens ook niet meer online vinden.
quote:Liv_viva schreef op 09 april 2016 @ 20:48:

Het vliegtuig was van bovenaanzicht, nog niet gevonden.. Helaas niets van jullie reacties, ik Google nog even verder..En hoe groot was het vliegtuig ivm de portemonnee.
Je kunt ook een mooi luxe toilettasje gebruiken. Bij de Douglas hebben ze dat regelmatig.
Grote van vliegtuig ongeveer 3 bij 3 cm, gok ik..
quote:Ksenija schreef op 10 april 2016 @ 10:01:

Je kunt ook een mooi luxe toilettasje gebruiken. Bij de Douglas hebben ze dat regelmatig.Is ook een idee, maar ik vond deze zo mooi..
Heb je kunnen zien hoe de portemonnee er ongeveer van binnen eruit ziet?

Was het 1 rits en daar alles (pasjes, papiergeld, muntjes) in? Zoiets heeft mijn moeder als portemonnee, ziet er ook uit als klein tasje. (Laurent David)
Ik kan helaas geen plaatjes plakken...

https://www.google.nl/sea ... FoQ4KHdqzCZ8Q_AUIBigB#tbm=isch&q=portemonnee+vliegtuig&imgrc=xNBY4QBCt2oqGM%3A

Werkt niet.

Bij Ali, trouwens.

Met of zonder drukknoopje?
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Nee, dat is hem niet..

Het vliegtuigje zat in het midden en de opening was met een rits..

Donkerbruin buitenkant en de binnenkant lichtbruin, waren vakjes voor pasjes maar het was ongeveer de grote van een klein tasje..

Maar ik heb de hoop eigenlijk een klein beetje opgegeven, ik ga heel goed opletten als ik die vrouw nog een keer in de buurt tegen kom..
http://www.verabradley.co ... 18.uts?N=10004+4294966428
Saraatje, het is hem niet.. Maar ik vind hem wel leuk!!
Nog steeds niet gevonden dus.

Maar zo'n tasje heet naar alle waarschijnlijkheid een wristlet? Afgaande op de vorige post hier?

Misschien kun je daar nog op zoeken?

Handige dingen trouwens!
Ja, best leuk he!

Ook handig dat je telefoon er bij in kan! Nou ja, voorlopig heb ik geen nieuwe portemonnee nodig, maar altijd leuk om in gedachten te houden.
Ik was vandaag in een winkeltje en ik zag een tas met een vliegtuig. Moest meteen aan dit topic denken. Is het deze misschien:

Klik
Ik heb een handtas van het merk Hi-Di-Hi, maar daar staat dan weer geen vliegtuig op

Maar dat portemonnee tasje is dan weer erg leuk
Ik zag in de winkel een grotere tas, die vond ik niet zo. Maar deze van de link vind ik ook wel leuk. Ze hebben ook met een auto en een trein dus het vliegtuig lijkt me inderdaad niet kenmerkend voor het merk. Op het kaartje van de tas in de winkel stond wel iets met "travel".
quote:mayolijn28 schreef op 07 mei 2016 @ 18:53:

Ik was vandaag in een winkeltje en ik zag een tas met een vliegtuig. Moest meteen aan dit topic denken. Is het deze misschien:

Klik

geplakt!
oh ze hebben ook tassen met vliegtuigje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven