Mode & Beauty alle pijlers

Portemonnee gezocht!

08-04-2016 19:01 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was laats in de supermarkt en ik zag een hele mooie portemonnee bij de klant voor mij..

Het was meer iets tussen een tasje en portemonnee in.

Het enige echte punt van herkenning is dat er een zilverkleurig vliegtuigje van metaal op zat. Misschien een bepaald merk?

Iemand enig idee waar ik het over kan hebben?
Kleur, materiaal?

Het vliegtuigje duidt er waarschijnlijk op dat het een portemonnee is voor reisdoeleinden, eventueel met plek voor paspoort en anti-skimming vak misschien?
Misschien S.L.B. van By LouLou? Er zit een plaatje van een eifeltoren aan, maar misschien heb je dat voor vliegtuig aangezien? Ik vind het een hele fijne portemonee. iPhone past in het voorvakje, dus vaak geen tas nodig.
Ik was/ben ook op zoek naar iets tussen portemonnee en klein tasje in, zodat je niet altijd je hele tas mee hoeft te nemen als je alleen even boodschappen gaat doen.

Voorlopig gebruik ik daarvoor nu een heel klein leren tasje waarin alleen mijn portemonnee, 2 papieren zakdoekjes en een pen kunnen.

Dus misschien zie ik nog voorbeelden voorbij komen waar ik ook iets mee kan?

Ik kijk en lees mee!

Was het een tasje dat je (ook) over je schouder of kruislings kunt dragen?

Met of zonder ritsen?
Mooi is het niet, maar wel portemonnee/tasje/vliegtuigje.

Geen vliegtuig maar wel vliegend:

quote:nephthys schreef op 08 april 2016 @ 19:27:

Mooi is het niet, maar wel portemonnee/tasje/vliegtuigje.

[afbeelding]
Ik weet bijna zeker dat je de Smart Little Bag van LouLou bedoelt. Daar hangt een Eifeltorentje aan, maar kun je natuurlijk makkelijk aanzien voor een vliegtuigje.
Volgende keer gelijk even op de schouder tikken en vragen.

Of pootje haken en als mevrouw dan ligt, naar een ander wijzen, je hoofd schudden en tsssssk zeggen, knie op haar keel zetten en: Als u (wel beleefd blijven!) mij verteld waar u deze portemonnee heeft gekocht, help ik u overeind. Dit zeg je met een vriendelijke lach.

Succeskansen redelijk goed.
Known to cause insanity in laboratory mice
Dubbel. VF was even aan 't fucken.
quote:suuz393 schreef op 08 april 2016 @ 20:13:

Ik weet bijna zeker dat je de Smart Little Bag van LouLou bedoelt. Daar hangt een Eifeltorentje aan, maar kun je natuurlijk makkelijk aanzien voor een vliegtuigje.
Maar daar hangt een eifeltorentje aan. TO zegt dat het vliegtuigje erop zat. Niet dat het eraan hing.
Het was echt een zilver vliegtuigje.. Op de voorkant redelijk groot. Ik dacht misschien een merk, maar kon niets vinden op internet.

Zag er nogal duur uit, dus niet iets van plastic maar eerder leer..

Dank voor jullie reacties, maar nog niet wat ik bedoelde..
Ik heb serieus op allerlei termen gegoogled, in meerdere talen, kan het niet vinden.

Ben nu ook erg benieuwd.

Zat er een hengseltje aan? Polsbandje?
En vliegtuig in zijaanzicht of vooraanzicht?
Ga bijna denken dat je achter mij in de rij stond, haha

Welke kleur had die portemonnee? In welke regio?

Edit: probeer mijn portemonnee even op te zoeken, maar die ik heb kom ik niet zo snel tegen, zal even andere variant opzoeken
quote:Saraatje schreef op 08 april 2016 @ 20:48:

Ga bijna denken dat je achter mij in de rij stond, haha

Welke kleur had die portemonnee? In welke regio?

Edit: probeer mijn portemonnee even op te zoeken, maar die ik heb kom ik niet zo snel tegen, zal even andere variant opzoekenNu moet ik wel TVP ' en , spannend!
quote:suuz393 schreef op 08 april 2016 @ 20:13:

Ik weet bijna zeker dat je de Smart Little Bag van LouLou bedoelt. Daar hangt een Eifeltorentje aan, maar kun je natuurlijk makkelijk aanzien voor een vliegtuigje.Gegoogled en die is leuk!
quote:mayolijn28 schreef op 08 april 2016 @ 19:19:

Misschien S.L.B. van By LouLou? Er zit een plaatje van een eifeltoren aan, maar misschien heb je dat voor vliegtuig aangezien? Ik vind het een hele fijne portemonee. iPhone past in het voorvakje, dus vaak geen tas nodig.Ook een iPhone 6s Plus?
Fab heeft hele mooie portemonnees/kleine tasjes, alleen zonder vliegtuig.

http://fab.nl/portemonnees.html
Zoiets waar alles in kon noemde men vroeger een portefeuille. Misschien daar eens op googlen? De moderne versies daarvan?
portemonnee met vliegtuig
Het Armani logo heeft misschien iets weg van een vliegtuig?

Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven