Portemonnee gezocht!
vrijdag 8 april 2016 om 19:01
Ik was laats in de supermarkt en ik zag een hele mooie portemonnee bij de klant voor mij..
Het was meer iets tussen een tasje en portemonnee in.
Het enige echte punt van herkenning is dat er een zilverkleurig vliegtuigje van metaal op zat. Misschien een bepaald merk?
Iemand enig idee waar ik het over kan hebben?
Het was meer iets tussen een tasje en portemonnee in.
Het enige echte punt van herkenning is dat er een zilverkleurig vliegtuigje van metaal op zat. Misschien een bepaald merk?
Iemand enig idee waar ik het over kan hebben?
vrijdag 8 april 2016 om 19:22
Ik was/ben ook op zoek naar iets tussen portemonnee en klein tasje in, zodat je niet altijd je hele tas mee hoeft te nemen als je alleen even boodschappen gaat doen.
Voorlopig gebruik ik daarvoor nu een heel klein leren tasje waarin alleen mijn portemonnee, 2 papieren zakdoekjes en een pen kunnen.
Dus misschien zie ik nog voorbeelden voorbij komen waar ik ook iets mee kan?
Ik kijk en lees mee!
Was het een tasje dat je (ook) over je schouder of kruislings kunt dragen?
Met of zonder ritsen?
Voorlopig gebruik ik daarvoor nu een heel klein leren tasje waarin alleen mijn portemonnee, 2 papieren zakdoekjes en een pen kunnen.
Dus misschien zie ik nog voorbeelden voorbij komen waar ik ook iets mee kan?
Ik kijk en lees mee!
Was het een tasje dat je (ook) over je schouder of kruislings kunt dragen?
Met of zonder ritsen?
vrijdag 8 april 2016 om 20:17
Volgende keer gelijk even op de schouder tikken en vragen.
Of pootje haken en als mevrouw dan ligt, naar een ander wijzen, je hoofd schudden en tsssssk zeggen, knie op haar keel zetten en: Als u (wel beleefd blijven!) mij verteld waar u deze portemonnee heeft gekocht, help ik u overeind. Dit zeg je met een vriendelijke lach.
Succeskansen redelijk goed.
Of pootje haken en als mevrouw dan ligt, naar een ander wijzen, je hoofd schudden en tsssssk zeggen, knie op haar keel zetten en: Als u (wel beleefd blijven!) mij verteld waar u deze portemonnee heeft gekocht, help ik u overeind. Dit zeg je met een vriendelijke lach.
Succeskansen redelijk goed.
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 8 april 2016 om 20:42
vrijdag 8 april 2016 om 21:30
quote:Saraatje schreef op 08 april 2016 @ 20:48:
Ga bijna denken dat je achter mij in de rij stond, haha
Welke kleur had die portemonnee? In welke regio?
Edit: probeer mijn portemonnee even op te zoeken, maar die ik heb kom ik niet zo snel tegen, zal even andere variant opzoekenNu moet ik wel TVP ' en , spannend!
Ga bijna denken dat je achter mij in de rij stond, haha
Welke kleur had die portemonnee? In welke regio?
Edit: probeer mijn portemonnee even op te zoeken, maar die ik heb kom ik niet zo snel tegen, zal even andere variant opzoekenNu moet ik wel TVP ' en , spannend!
vrijdag 8 april 2016 om 21:42
vrijdag 8 april 2016 om 21:43
Fab heeft hele mooie portemonnees/kleine tasjes, alleen zonder vliegtuig.
http://fab.nl/portemonnees.html
http://fab.nl/portemonnees.html