Goedemorgen lieve mensen
maandag 11 april 2016 om 08:21
maandag 11 april 2016 om 08:21
quote:Safka schreef op 11 april 2016 @ 08:21:
Goeiemorgen allemaal! Voor het eerst onder nieuwe nick Nog maar 4 nachtjes slapen en dan krijg ik ein-de-lijk (na 5 maanden wachten) de sleutel van mijn huis! Geen smachtende, droevig kijkende, ga-uit-mijn-huis voorbijrijdacties meer
Gefeliciteerd!
Wie was je eerst?
Goeiemorgen allemaal! Voor het eerst onder nieuwe nick Nog maar 4 nachtjes slapen en dan krijg ik ein-de-lijk (na 5 maanden wachten) de sleutel van mijn huis! Geen smachtende, droevig kijkende, ga-uit-mijn-huis voorbijrijdacties meer
Gefeliciteerd!
Wie was je eerst?
maandag 11 april 2016 om 08:26
maandag 11 april 2016 om 08:29
Haha zeker zo blij als een kind! Bedankt voor de leuke reacties.quote:swaentje71 schreef op 11 april 2016 @ 07:50:
[...]
Ha, je hebt een nieuwe nick. Daarom was ik je kwijt
Veel plezier in de Efteling!Ja het benauwde mij ineens hoeveel er te loepen viel en deze nick vind ik ook prettig. Bedankt!
[...]
Ha, je hebt een nieuwe nick. Daarom was ik je kwijt
Veel plezier in de Efteling!Ja het benauwde mij ineens hoeveel er te loepen viel en deze nick vind ik ook prettig. Bedankt!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
maandag 11 april 2016 om 08:30
maandag 11 april 2016 om 08:52
Goedemorgen allemaal.
Ik heb lekker vrij vandaag (en woensdag ook), dus ik kan van het weer genieten. Draag nu een jeans want het is nog fris, maar als ik straks van het zwemmen thuiskom ga ik mijn korte broek eens opzoeken hoor. Eerste straaltjes vangen, heerlijk.
Ik heb lekker vrij vandaag (en woensdag ook), dus ik kan van het weer genieten. Draag nu een jeans want het is nog fris, maar als ik straks van het zwemmen thuiskom ga ik mijn korte broek eens opzoeken hoor. Eerste straaltjes vangen, heerlijk.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 11 april 2016 om 09:01
Wat een gezellige start van de dag hier! (Op een beetje zurigheid na) Dat doet me erg goed na mijn gebroken nacht met een baby die vaak wakker was en een zoontje dat al heel vroeg riep: maaamaaa ik ben waaaakker!
Ik wens jullie een fijne dag met een leuke vakantie, lekker werken, genieten van de verliefdheid en/of het lekkere weer.
Ik wens jullie een fijne dag met een leuke vakantie, lekker werken, genieten van de verliefdheid en/of het lekkere weer.
maandag 11 april 2016 om 09:14
maandag 11 april 2016 om 09:24
maandag 11 april 2016 om 09:30
quote:Rue schreef op 11 april 2016 @ 08:59:
[...]
Ja, eerst trouwen en dan op huwelijksreis naar Schotland! Maar dit kun je toch niet lezen.
Ik heb je even gequoot, dan ben je wel leesbaar - zonder dank
Goeiemorgen trouwens.
Het is hier prachtig weer, ik heb zowaar een 20D panty aan ipv een 40D en ik heb vanochtend m'n laarzen gepoetst en weggezet tot het volgende seizoen.
Ik kijk uit m'n badkamer recht op het bos, en op een paar dagen tijd zie je het groen terug wakker worden, love it
[...]
Ja, eerst trouwen en dan op huwelijksreis naar Schotland! Maar dit kun je toch niet lezen.
Ik heb je even gequoot, dan ben je wel leesbaar - zonder dank
Goeiemorgen trouwens.
Het is hier prachtig weer, ik heb zowaar een 20D panty aan ipv een 40D en ik heb vanochtend m'n laarzen gepoetst en weggezet tot het volgende seizoen.
Ik kijk uit m'n badkamer recht op het bos, en op een paar dagen tijd zie je het groen terug wakker worden, love it