Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Yess kreeg net een telefoontje aangenomen eindelijk werken.
quote:Ttass28 schreef op 12 april 2016 @ 11:52:

Gefeliciteerd!

Ik heb mogelijk wat gemist: wat voor werk?
Oh dear, how sad, never mind.
Gefeliciteerd, Ttass!
Life is short. Eat dessert first.

quote:Hayek schreef op 12 april 2016 @ 11:56:

[...]

Gefeliciteerd!

Ik heb mogelijk wat gemist: wat voor werk?

Concierge in een hotel in Amsterdam. Werkzaamheden zijn gasten helpen met het uitzoeken van leuke restaurants en bezienswaardigheden, Afdeling op orde houden, toezien hoe bagagisten en portiers hun werk doen. Ingrijpen bij onregelmatigheden, Begleiden van gasten in noodsituaties. En wat administratie werk.

Je moet toch ergens beginnen.
quote:Ttass28 schreef op 12 april 2016 @ 12:04:

[...]

Concierge in een hotel in Amsterdam. Werkzaamheden zijn gasten helpen met het uitzoeken van leuke restaurants en bezienswaardigheden, Afdeling op orde houden, toezien hoe bagagisten en portiers hun werk doen. Ingrijpen bij onregelmatigheden, Begleiden van gasten in noodsituaties. En wat administratie werk.

Je moet toch ergens beginnen.Ik denk dat er meer mensen zijn met rotter werk dan leuker. Klinkt echt helemaal niet als een vervelende baan!
Dat lijkt me een hele leuke baan Tas. Gefeliciteerd!!
quote:Hayek schreef op 12 april 2016 @ 12:10:

[...]

Ik denk dat er meer mensen zijn met rotter werk dan leuker. Klinkt echt helemaal niet als een vervelende baan! Ik ben allang blij dat ik uberhaupt een baan heb. Einde van het vivaforum tijdperk voor mij.
Whut? Je komt af en toe toch wel posten, of niet?

Yess kreeg net een telefoontje aangenomen eindelijk werken.Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
quote:Mikadoos schreef op 12 april 2016 @ 12:20:

Whut? Je komt af en toe toch wel posten, of niet?Als ik daar tijd voor heb. Maar niet meer zoals nu hele dagen op het forum online.
Dat lijkt me juist een leuke baan! Welk hotel? Dan kunnen we komen kijken.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 12-04-2016 12:51
Reden: IK GA WEER ZOMERTIJD DOEN. :-)
% gewijzigd
quote:Ttass28 schreef op 12 april 2016 @ 12:29:

[...]

Als ik daar tijd voor heb. Maar niet meer zoals nu hele dagen op het forum online.Begrijpelijk. Maar als je nog eens komt forummen : Leuk!
Leuk Tas, gefeliciteerd!

[...]

Je moet toch ergens beginnen.

Gefeliciteerd!

Ik heb ook in een hotel gewerkt als supervisor. Super leuk werk! Geen een dag was hetzelfde.

Veel plezier!
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Tass!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Ttass28 schreef op 12 april 2016 @ 12:14:

[...]

Ik ben allang blij dat ik uberhaupt een baan heb. Einde van het vivaforum tijdperk voor mij.Shit. Nu moet ik ook een leven gaan zoeken. Het is echt super lastig een baan te vinden op je eigen niveau. als ik niet snel iets vind ga ik weer terug naar school hbo doen ofzo maar gefeliciteerd pop. Ben blij voor je. Is ook goed voor je afleiding overdag.

[...]

Je moet toch ergens beginnen.Klinkt leuk toch? In het centrum Tas?
Je bent zelf een theepot
quote:Pumps_italiaans schreef op 12 april 2016 @ 12:50:

Dat lijkt me juist een leuke baan! Welk hotel? Dan kunnen we komen kijken. En de plantjes verzorgen in de hal
Je bent zelf een theepot
Gefeliciteerd ttas!!!
Dank dames

@suzannesuus ja centrum

@pumps haha

@ vivaneesje ik merk het zelf ook dat je als laagopgeleide niet zo snel aan de bak komt. Overal vragen ze of je wel gediplomeerd bent. Je moet het maar net vinden. Van de 20 mensen die gesolliciteerd hadden, hebben ze mij aangenomen. Tja je moet maar net geluk hebben en op vallen, als je niet opvalt zien ze je ook niet. Je cv op een Andere manier schrijven zodat men toch leest en de moeite neemt om jouw cv te zien. Tijdens de sollicitatie ronde's opvallen.
Het is toch altijd weer een teleurstelling als een enquêtetopic verwijderd is.
quote:Hayek schreef op 12 april 2016 @ 16:34:

Het is toch altijd weer een teleurstelling als een enquêtetopic verwijderd is. Ik had nog de suggestie dat je via dat ding je kind de weg naar huis niet meer kon laten vinden.
quote:Moiren_ schreef op 12 april 2016 @ 16:36:

[...]

Ik had nog de suggestie dat je via dat ding je kind de weg naar huis niet meer kon laten vinden.Voor als je je kind even zat bent?
quote:Hayek schreef op 12 april 2016 @ 16:38:

[...]

Voor als je je kind even zat bent?

Of een avondje uit wil.

Of wil voorkomen dat ze de kast leegvreten als je aan het werk bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven