Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 12 april 2016 @ 23:35:

[...]

Theatergrime.Right. De WAG-look, zullen we maar zeggen.......
Oh dear, how sad, never mind.
Ik had je nog veel kunnen geven betreft speelgoed keukentje etc boxen met extra kleding. Ik heb het allemaal op marktplaats gepleurd voor weinig er is veel al opgehaald. Allemaal voor de gastouderopvang.
quote:Moiren_ schreef op 12 april 2016 @ 23:35:

[...]

Theatergrime.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 april 2016 @ 23:27:

Hè fijn. Barbieee is terug. Eindelijk weer wat zinnigs op het forum.Lekker dan. Ik zeg dus nooit iets zinnigs
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 april 2016 @ 23:27:

Hè fijn. Barbieee is terug. Eindelijk weer wat zinnigs op het forum.Is een andere Barbie toch?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Mijn doos is leeg.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 13 april 2016 @ 08:08:

Mijn doos is leeg.Ik ga maar even op m'n handen zitten.........
quote:Hayek schreef op 13 april 2016 @ 08:21:

[...]

Ik ga maar even op m'n handen zitten......... Heel verstandig
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 13 april 2016 @ 08:06:

[...]

Is een andere Barbie toch?Andere Barbie? Dit is de enige echte hoor... van 't vivaforum dan
quote:Ttass28 schreef op 12 april 2016 @ 21:00:

[...]

Dankjewel. Ja ik ben er ook wel aan toe eerlijk gezegd. Even wat anders.Gefeliciteerd Tass, die baan komt zo te zien op het juiste moment en lijkt me nog heel leuk ook.
Hoe komt het toch dat als iemand zichzelf 'mama van..' noemt, ik meteen in de weerstand schiet?
quote:Hunniebunnie schreef op 13 april 2016 @ 10:26:

Hoe komt het toch dat als iemand zichzelf 'mama van..' noemt, ik meteen in de weerstand schiet? Ligt het aan de naam of aan de persoon?

Hoe komt het toch dat als iemand zichzelf 'mama van..' noemt, ik meteen in de weerstand schiet? Omdat het veel over iemand zegt?

Hoe komt het toch dat als iemand zichzelf 'mama van..' noemt, ik meteen in de weerstand schiet?

Geen idee, ik snap die aversie niet zo. Ja, nicks die bestaan uit 'mamavan2' of 'mamavanlucianoenkimberley'

maar zeggen dat je mama bent vind ik niet gek ofzo. Dat bén je toch ook? Ik geloof dat ik zelf altijd moeder zeg, maar die gekke aversie tegen iemand die zegt dat ze werkt, mama is van 2 kinderen, en een relatie heeft, in een voorstellende tekst die snap ik niet. Wat is daar gek of raar aan? Dat is toch gewoon streekgebonden, of je moeder of mama zegt?
Ik denk niet dat het streekgebonden is. Het is dezelfde aversie die ik voel als iemand in de derde persoon over zichzelf praat. "Geef dat maar aan mama". En dat zegt dan dus de moeder. Brrrrrrrr.
quote:Hunniebunnie schreef op 13 april 2016 @ 10:57:

Ik denk niet dat het streekgebonden is. Het is dezelfde aversie die ik voel als iemand in de derde persoon over zichzelf praat. "Geef dat maar aan mama". En dat zegt dan dus de moeder. Brrrrrrrr.

Dat is toch een volslagen normale manier om iets tegen een (klein) kind te zeggen?

Nee, bij een 10 jarige doe ik dat ook niet, maar bij een 2 jarige is dat doodnormaal lijkt me.
quote:Rhaegal schreef op 13 april 2016 @ 10:58:

[...]

Dat is toch een volslagen normale manier om iets tegen een (klein) kind te zeggen?

Nee, bij een 10 jarige doe ik dat ook niet, maar bij een 2 jarige is dat doodnormaal lijkt me.Dat vind ik dus niet.
Nou, dan zou ik onderzoeken wat maakt dat je daar zo'n aversie tegen hebt eigenlijk.
Omdat het nogal infantiel klinkt? Je hebt toch een naam, je bent toch 'ik'? Waarom praat je tegen een kind van 2 anders dan tegen een kind van 10? Maar goed, ik denk dat we gewoon van mening verschillen
Ik ga maar eens mee onderzoeken.

Bij een tweejarige vind ik het wel normaal, maar bij deze topictitel krijg ik ook meteen uitslag.
Ik neem tenminste aan dat het over deze gaat:

Mama LAT relatie partner wil alleen op vakantie
quote:Star schreef op 13 april 2016 @ 11:10:

Ik neem tenminste aan dat het over deze gaat:

Mama LAT relatie partner wil alleen op vakantieJep.
Ik heb het nog steeds over mezelf in de derde persoon tegen mijn dochter.

'Geef maar even aan de oude moeder' zeg ik dan bijvoorbeeld.

Vinden we leuk.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 april 2016 @ 11:14:

Vinden we leuk.

Ik vind er niks geks aan als in een gezin zoiets gewoonte is. Om jezelf te introduceren als "mama van" vind ik wel raar.

En van die nicks met "mamavan...." krijg ik echt de kriebels. Vooral als mensen met zo'n nick vervolgens een topic openen dat hun seksleven zo slecht is.......
quote:Eleonora-1 schreef op 13 april 2016 @ 11:14:

Vinden we leuk.

Dat vind ik op de een of andere manier iets anders dan 'Moet mama er een kusje op geven?"

Ik zeg ook wel eens tegen die puber van me dat hij zijn ouwe moeder niet zo moet plagen. Waarom doe ik dat dan wel? Hummm.... weet ik niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven