Geld & Recht alle pijlers

korting bij telefoonabonnement

12-04-2016 18:59 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet een nieuw telefoonabonnement uitkiezen. tussen mijn provider nu (T-mobile) en de relatief goedkoopst (volgende) provider (Tele2) zit ik in dubio. T-mobile is duidelijk duurder. klopt het dat als je met de klantenservice belt, je vaak of altijd wel aan de prijs kan sleutelen met een medewerker?
Vaak wel. Zeggen dat je wil opstappen en dan maken ze meestal wel een mooie deal
Weet trouwens niet of het ligt aan dat ik zo makkelijk overkom, maar als mijn vader uit mijn naam belde, kreeg hij altijd een veel mooiere deal aangeboden
quote:DianaBerrigan schreef op 12 april 2016 @ 19:01:

Vaak wel. Zeggen dat je wil opstappen en dan maken ze meestal wel een mooie dealIk roep het iedere keer maar nope, de prijzen zijn altijd gewoon precies zoals op de website aangegeven staat.
quote:-Suze- schreef op 12 april 2016 @ 19:17:

[...]

Ik roep het iedere keer maar nope, de prijzen zijn altijd gewoon precies zoals op de website aangegeven staat.Dan ben ik denk ik de uitzondering. Heb het net nog even nagekeken, mijn abbonement is 15 euro goedkoper dan op de site
Bij vodafone is het mij wel gelukt... Ik ben daar al een tijdje klant en baalde dat er geen acties waren om hun klanten te behouden. Als nieuwe klant krijg je namelijk vaak wel een leuke deal.

Toen ze zeiden helaas heb ik gezegd dat ik dan niet wilde verlengen en wilde gaan overstappen. Toen werd ik zonder probleem doorverbonden met iemand die wel een mooie aanbieding voor mij kon regelen. Dit scheelt mij bijna een tientje per maand uiteindelijk op mijn abonnement!
Hangt ook een beetje van het abonnement af. Hoe goedkoper hoe minder je er er vanaf kan krijgen.

Kijk niet alleen naar de prijs van het abonnement, maar ook naar bellen van/naar het buitenland, service nummers, kosten buiten de bundel, wordt er gerekend per afgeronde minuut of per seconden etc
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Er zijn ook websites waar je een telefoon abonnement af kan sluiten.

Deze zijn vaak goedkoper dan bij de provider zelf.

Ooit eens bij gsmtopdeal(s) een abonnement afgesloten.

Een stuk goedkoper als bij T mobile.
quote:hamerhaai schreef op 12 april 2016 @ 19:46:

Hangt ook een beetje van het abonnement af. Hoe goedkoper hoe minder je er er vanaf kan krijgen.

Kijk niet alleen naar de prijs van het abonnement, maar ook naar bellen van/naar het buitenland, service nummers, kosten buiten de bundel, wordt er gerekend per afgeronde minuut of per seconden etc

+1

Ook kijken of kb's per 100kb worden afgerond.

Een beetje Whatsapp gesprek kan dan duur uitvallen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven