korting bij telefoonabonnement
dinsdag 12 april 2016 om 18:59
Ik moet een nieuw telefoonabonnement uitkiezen. tussen mijn provider nu (T-mobile) en de relatief goedkoopst (volgende) provider (Tele2) zit ik in dubio. T-mobile is duidelijk duurder. klopt het dat als je met de klantenservice belt, je vaak of altijd wel aan de prijs kan sleutelen met een medewerker?
dinsdag 12 april 2016 om 19:17
dinsdag 12 april 2016 om 19:24
dinsdag 12 april 2016 om 19:41
Bij vodafone is het mij wel gelukt... Ik ben daar al een tijdje klant en baalde dat er geen acties waren om hun klanten te behouden. Als nieuwe klant krijg je namelijk vaak wel een leuke deal.
Toen ze zeiden helaas heb ik gezegd dat ik dan niet wilde verlengen en wilde gaan overstappen. Toen werd ik zonder probleem doorverbonden met iemand die wel een mooie aanbieding voor mij kon regelen. Dit scheelt mij bijna een tientje per maand uiteindelijk op mijn abonnement!
Toen ze zeiden helaas heb ik gezegd dat ik dan niet wilde verlengen en wilde gaan overstappen. Toen werd ik zonder probleem doorverbonden met iemand die wel een mooie aanbieding voor mij kon regelen. Dit scheelt mij bijna een tientje per maand uiteindelijk op mijn abonnement!
dinsdag 12 april 2016 om 19:46
Hangt ook een beetje van het abonnement af. Hoe goedkoper hoe minder je er er vanaf kan krijgen.
Kijk niet alleen naar de prijs van het abonnement, maar ook naar bellen van/naar het buitenland, service nummers, kosten buiten de bundel, wordt er gerekend per afgeronde minuut of per seconden etc
Kijk niet alleen naar de prijs van het abonnement, maar ook naar bellen van/naar het buitenland, service nummers, kosten buiten de bundel, wordt er gerekend per afgeronde minuut of per seconden etc
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 13 april 2016 om 07:38
quote:hamerhaai schreef op 12 april 2016 @ 19:46:
Hangt ook een beetje van het abonnement af. Hoe goedkoper hoe minder je er er vanaf kan krijgen.
+1
Ook kijken of kb's per 100kb worden afgerond.
Een beetje Whatsapp gesprek kan dan duur uitvallen..
+1
Ook kijken of kb's per 100kb worden afgerond.
Een beetje Whatsapp gesprek kan dan duur uitvallen..