CONTROLEREN OF GELIJK DUMPEN

08-11-2008 11:45 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste meiden , gisteren zou mijn vriend bij mij komen voor het weekend.Omdat hij soms pijn heeft in zijn benen heeft hij een scootmobiel , hij vroeg hem met de trein te komen ophalen (2u met de trein).Dat deed ik , we gingen eerst naar de dokter (die ik voor hem betaalde omdat hij geen geld heeft).

Daarna zei hij dat hij eerst eventjes ergens iets moest gaan regelen maar daarna meteen naar mij kwam.

Een uur later belde hij dat zijn batterij van zijn scoot plat was en hij zich niet kon verplaatsen (wat ik niet geloof) hierop zei ik je kan toch de bus nemen ofzo (hij kan prima lopen)maar toen zei hij mijn gsm batterij is leeg en toen werd er opgehangen .Hij had 2 gsm's bij zich dus belde ik de andere...die uit was , moet wel erg toevallig zijn he al die lege batterijen?

Tot 18u vanavond kan ik hem niet bereiken vanwege zijn geloofsovertuiging moesten van gisteren 17U (een uur daarvoor belde hij dus) tot vanavond 18u zijn gsm's uit.

Hij wil mij doen geloven dat hij nu bij één van zijn 'geloofsgenoten ' logeerd .Omdat hij vanwege dat geloof niet officieel met mij mag zijn kan ik dit niet nagaan.Wat ik wél kan doen is die buurt afgaan om te zien of zijn scoot daar ergens staat , als zijn scoot namelijk aan een huis staat dat niet tot zijn geloofsegenoten behoord (wat herkenbaar is aan een symbool aan de deur) dan is hij aan het vreemdgaan.

Doordat ik mij niet kan voorstellen dat alle zijn batterijen opeens leeg waren (en scoot en 2 gsm's) denk ik dat hij liegt , wil ik een partner die tegen mij liegt?NEE

Ik vroeg mij af wat ik best zou doen , de waarheid nagaan door te gaan kijken waar zijn scoot staat , of het feit dat alles erop wijst (3 zogezegde lege batterijen) dat hij liegt als voldoende beschouwen om hem te dumpen.

Ik voel mij erg gekwests ik had gisteren een vrije dag opgeofferd om hem te gaan halen (4 reisuren heen en terug) de trein betaald , zijn dokter betaald en dan liet hij mij hier vervolgens stikken met alle boodschappen die ik gehaald had en alles wat ik gekookt had, ik heb het in de vuilnisbak gegooid en ben gaan slapen , graag jullie raad
quote:minny schreef op 08 november 2008 @ 13:46:

Dus als je stiekem vreemd wil gaan, moet je een symbool aan je deur hangen, denkt iedereen dat je gewoon netjes aan het bidden bent. Dat is nog eens een nuttige tip nee hoor ik ga niet vreemd ik ben aan het bidden
joh ik wist niet dat michael jackson een negerT was!!!

Haha, gemarteld omdat hij niet deel wilde nemen aan een zionistisch verbond?

Natuurlijk, en ik ben de achterkleindochter van de Romanovs, kan geen zoon krijgen omdat 'ie anders hemofilie krijgt maar ik bel gewoon een gestoorde Russische geestelijke om dat te fixen.

Da-hag.
quote:citroentekkel schreef op 08 november 2008 @ 14:53:

[...]

nee hoor ik ga niet vreemd ik ben aan het bidden Oh daarom zat je op je knieën
quote:Digitalis schreef op 08 november 2008 @ 14:57:

Haha, gemarteld omdat hij niet deel wilde nemen aan een zionistisch verbond?

Natuurlijk, en ik ben de achterkleindochter van de Romanovs, kan geen zoon krijgen omdat 'ie anders hemofilie krijgt maar ik bel gewoon een gestoorde Russische geestelijke om dat te fixen.

Da-hag.

Joh echt goh dat had jij wel eens eerder mogen vertellen
Ben jij stiekem Anastasia junior dan Digi?
quote:minny schreef op 08 november 2008 @ 14:58:

[...]

Oh daarom zat je op je knieën bend over honey
quote:minny schreef op 08 november 2008 @ 14:58:

[...]

Oh daarom zat je op je knieën
Ik ben trouwens stiekem een man, maar sommigen van jullie wisten dat natuurlijk al
Mag je eigenlijk wel bidden met een volle mond?
min...oh nee, fred is in da house
.Wat ik wél kan doen is die buurt afgaan om te zien of zijn scoot daar ergens staat

Ga je dan wéér 4 uur in de trein zitten...
quote:Lalein schreef op 08 november 2008 @ 15:02:

min...oh nee, fred is in da house
quote:minny schreef op 08 november 2008 @ 15:01:

Mag je eigenlijk wel bidden met een volle mond? Vast wel, ik bid nooit maar volgens mij kun je ook bidden met je mond stijf dicht.

Vraagt zich toch af wat voor symbool er aan de deur hangt.
Het gaat her hier vermakelijk en snedig aan toe. Ik zie de humor ook wel, maar het is ook sneu.

TO, sorry dat ik het zeg maar je gaat om met een wel heel vaag type. Hij heeft duidelijk geen respect voor je, en gebruikt je.

De straten rondrijden om te kijken of hij ook echt vreemd gaat vind ik een hoog soapgehalte hebben en zou beneden mijn waardigheid zijn.

Trek je eigen plan en ga eens stevig nadenken hoe wat je anders moet gaan doen om niet weer in zo'n situatie verzeild te raken. Met het geld dat je uitspaart door niet met foute mannen om te gaan kun je een goede therapeut betalen.

Wat betreft je bekering: ken je het boek ' Een vreemdeling en bijwoner ben ik bij u' van Nan Fink? Gaat over een vrouw die joods wil worden. Goeie sjabbes nog!
quote:citroentekkel schreef op 08 november 2008 @ 15:05:

quote:citroentekkel schreef op 08 november 2008 @ 15:05:

Een mezoeza hangt in de deurpost. Het is een metalen (vaak zilver of goud) buisje met daarin een rolletje papier met daarop een joodse tekst. Zie de wiki
quote:minny schreef op 08 november 2008 @ 15:00:

Ben jij stiekem Anastasia junior dan Digi?Ssssht, ik zit hier undercover. Ken je die Disneyfilm? Daar heb ik in gespeeld. Maar mondje dicht hoor, voordat ik straks ook gemarteld word door Poetins Medvedevs aanhangers. Die zijn nogal anti-monarchistisch.
Volgens mij zit ik op de verkeerde stoel (bureaustoel)
quote:hanke321 schreef op 08 november 2008 @ 15:10:

Volgens mij zit ik op de verkeerde stoel (bureaustoel)je kunt met een gerust hart de klapstoel erbij pakken ...
Alhoewel ik het een vreemd verhaal vind zal ik je toch een goede raad geven: als je hem zo weinig vertrouwt dat je erover na moet denken of je hem moet controleren (door te kijken waar zijn scootmobiel voor de deur staat) dan is er absoluut geen vertrouwen meer in de relatie en kun je er beter maar mee kappen. Dumpen dus die vent, al was het alleen maar omdat hij gewoon misbruik van je maakt.
quote:Yamuna schreef op 08 november 2008 @ 15:11:

[...]

je kunt met een gerust hart de klapstoel erbij pakken ...Ik hoef niet meer bang te zijn dat ik daar door heen zal zakken (zie mijn topic van gister)
quote:Lalein schreef op 08 november 2008 @ 15:08:

[...]

[afbeelding]Oh dat symbool

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven