CONTROLEREN OF GELIJK DUMPEN

08-11-2008 11:45 208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste meiden , gisteren zou mijn vriend bij mij komen voor het weekend.Omdat hij soms pijn heeft in zijn benen heeft hij een scootmobiel , hij vroeg hem met de trein te komen ophalen (2u met de trein).Dat deed ik , we gingen eerst naar de dokter (die ik voor hem betaalde omdat hij geen geld heeft).

Daarna zei hij dat hij eerst eventjes ergens iets moest gaan regelen maar daarna meteen naar mij kwam.

Een uur later belde hij dat zijn batterij van zijn scoot plat was en hij zich niet kon verplaatsen (wat ik niet geloof) hierop zei ik je kan toch de bus nemen ofzo (hij kan prima lopen)maar toen zei hij mijn gsm batterij is leeg en toen werd er opgehangen .Hij had 2 gsm's bij zich dus belde ik de andere...die uit was , moet wel erg toevallig zijn he al die lege batterijen?

Tot 18u vanavond kan ik hem niet bereiken vanwege zijn geloofsovertuiging moesten van gisteren 17U (een uur daarvoor belde hij dus) tot vanavond 18u zijn gsm's uit.

Hij wil mij doen geloven dat hij nu bij één van zijn 'geloofsgenoten ' logeerd .Omdat hij vanwege dat geloof niet officieel met mij mag zijn kan ik dit niet nagaan.Wat ik wél kan doen is die buurt afgaan om te zien of zijn scoot daar ergens staat , als zijn scoot namelijk aan een huis staat dat niet tot zijn geloofsegenoten behoord (wat herkenbaar is aan een symbool aan de deur) dan is hij aan het vreemdgaan.

Doordat ik mij niet kan voorstellen dat alle zijn batterijen opeens leeg waren (en scoot en 2 gsm's) denk ik dat hij liegt , wil ik een partner die tegen mij liegt?NEE

Ik vroeg mij af wat ik best zou doen , de waarheid nagaan door te gaan kijken waar zijn scoot staat , of het feit dat alles erop wijst (3 zogezegde lege batterijen) dat hij liegt als voldoende beschouwen om hem te dumpen.

Ik voel mij erg gekwests ik had gisteren een vrije dag opgeofferd om hem te gaan halen (4 reisuren heen en terug) de trein betaald , zijn dokter betaald en dan liet hij mij hier vervolgens stikken met alle boodschappen die ik gehaald had en alles wat ik gekookt had, ik heb het in de vuilnisbak gegooid en ben gaan slapen , graag jullie raad
Je titel is nogal schreeuwerig met al die hoofdletters.

Daarbij, ik vind het een bijzonder verhaal, welk geloof hééft hij in vredesnaam?
Ja idd, ik zou hem gelijk dumpen. Want idd, als hij niet bij jou is is hij natuurlijk meteen vreemd aan het gaan. Wat hij je eigenlijk van te voren ook verteld heeft, hij moest immers nog even wat regelen!
ALS JE TEGEN HEM OOK ZO GILT SNAP IK WAAROM HIJ WEG BLEEF...
Wijze raad: get real...
Ik denk dat het probleem hem zit in de batterijen, koop gewoon eens goede batterijen en dit alles was niet gebeurd.

sterkte
Wat een onsamenhangend verhaal. Ik begrijp er geen bal van.

Van welk geloof moet tussen 5 en 6 je gsm uitzetten?

Je haalt je van alles in je hoofd. Waarop baseer je dat wantrouwen? Heeft ie al eerder tegen je gelogen? Dat moet haast wel als je nu zo flipt.
Gewoon dumpen. Iemand die er zulke extreme geloofsovertuigingen op nahoudt moet je uberhaupt niet als partner willen. Dus niet alleen als zijn smoes 'n leugen is, maar zeker als hij daarover de waarheid spreekt, zou het exit zijn voor mij. Je moet toch geen vent willen die je gebruikt (taxi laten spelen en geld voor laten schieten) en dan z'n geloofspoeha voor laat gaan?
...dus hij mag niet bellen van zijn geloof, maar wel vreemdgaan?
Jodensterren waren toch al een poosje afgeschaft?
Hoe lang hebben jullie al een relatie?

Waarom is hij niet ziekenfonds verzekerd?

GHou je van hem?
Ja, ook een beetje vreemd, een dokter contant betalen?
Nou ja, eerst je vriendin laten komen (2 uur met de trein), haar de dokter te laten betalen (in welk land is dat dan, iedereen is hier toch verzekerd) en haar vervolgens dissen, klinkt niet echt leuk.

Dat geloof klinkt ook nogal gecompliceerd. Misschien toch maar verder kijken naar een iets minder ingewikkeld exemplaar?
dumpen
MissChicken, doe even normaal met die opmerking.

Wil je weer gaan rellen?
quote:misschicken schreef op 08 november 2008 @ 11:59:

Jodensterren waren toch al een poosje afgeschaft?Die snap ik niet?
quote:Goldielocks schreef op 08 november 2008 @ 12:02:

[...]

Die snap ik niet?Geloof waar je vanaf vrijdag zonsondergang niet meer mag bellen.....klinkt naar het jodendom. En een geloofsteken aan de deur??? Vrije interpretatie zak maar zeggen...
quote:Goldielocks schreef op 08 november 2008 @ 12:02:

[...]

Die snap ik niet?bij zijn geloofsgenoten hangt een geloofsteken naast de voordeur
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar verhaal..

Trol?
quote:misschicken schreef op 08 november 2008 @ 11:59:

Jodensterren waren toch al een poosje afgeschaft?
Als van vrijdagavond zonsondergang tot zaterdagavond zonsondergang de telefoon uit moet, wijst dat erop dat de vriend in kwestie joods is. En als de dokter contact betaald moet worden woont TO kennelijk in het buitenland.

Maar verder vind ik het een wat onduidelijk verhaal. Je vriend dumpen omdat hij een onwaarschijnlijke smoes ophangt lijkt me raar, dan moet er meer aan de hand zijn.

En erg leuk is het natuurlijk niet dat hij je laat zitten met boodschappen en dergelijke.
quote:shining schreef op 08 november 2008 @ 12:01:

MissChicken, doe even normaal met die opmerking.

Wil je weer gaan rellen?Ben jnij extreem gevoelig voor het woord jodenster?
Klojnk.

Aha, het muntje valt.
Zou je iemand die zulke opmerkingen maakt uberhaupt moeten willen snappen? Ongepast miss Chicken...

TO, wat een verhaal... Ik zou klaar zijn met zo iemand...
Neuh sonjaenthom, die neem je niet serieus inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven