Het Stamcafé X
vrijdag 8 april 2016 om 08:12
Deel tien van ons heerlijke café!
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
woensdag 13 april 2016 om 19:06
quote:Oudblond schreef op 13 april 2016 @ 18:56:
He Hats!!! Hoe gaat je baan?Leuk! Veel! En ff wennen weer. Paar lange dagen, eerst maandag dat stomme ov waardoor je idioot lang doet over een klein stukje, gister en vandaag lastige werktijden qua files. Maar morgen lekker om 7 uur beginnen dus vroeg klaar en voor de files uit.
He Hats!!! Hoe gaat je baan?Leuk! Veel! En ff wennen weer. Paar lange dagen, eerst maandag dat stomme ov waardoor je idioot lang doet over een klein stukje, gister en vandaag lastige werktijden qua files. Maar morgen lekker om 7 uur beginnen dus vroeg klaar en voor de files uit.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 13 april 2016 om 19:17
quote:Rhaegal schreef op 13 april 2016 @ 18:29:
[...]
Ja nou, ik wissel nou eenmaal per paar maanden van nick. Niet omdat ik dan met drama weg wil of het zat ben, maar ik wil gewoon niet herkend worden/als iemand me herkend te loepen zijn en daar heb ik best wel goede redenen voor Het is ook nooit een geheim ofzo.Ben je mijn malle buuf? Oh nee ik heb t al gezien....ook leuk trouwens!
[...]
Ja nou, ik wissel nou eenmaal per paar maanden van nick. Niet omdat ik dan met drama weg wil of het zat ben, maar ik wil gewoon niet herkend worden/als iemand me herkend te loepen zijn en daar heb ik best wel goede redenen voor Het is ook nooit een geheim ofzo.Ben je mijn malle buuf? Oh nee ik heb t al gezien....ook leuk trouwens!
woensdag 13 april 2016 om 19:21
woensdag 13 april 2016 om 19:24
woensdag 13 april 2016 om 19:26
quote:Oudblond schreef op 13 april 2016 @ 19:21:
[...]
Dan doe je dat toch? Of is ze verhuisd
PS: vierdubbel nicken, zou dat een record zijn?
Zou wat zijn! Mag ik dan ook je gave om calorieen te verslinden alsof het tic tac is?? Please please please???
Ze is hier verhuisd/ verdwenen of heeft een andere nick. Woont bij mij vast nog steeds in de buurt!
Vierdubbelnicken...welke sanctie staat daarop?
[...]
Dan doe je dat toch? Of is ze verhuisd
PS: vierdubbel nicken, zou dat een record zijn?
Zou wat zijn! Mag ik dan ook je gave om calorieen te verslinden alsof het tic tac is?? Please please please???
Ze is hier verhuisd/ verdwenen of heeft een andere nick. Woont bij mij vast nog steeds in de buurt!
woensdag 13 april 2016 om 19:28
quote:Moiren_ schreef op 13 april 2016 @ 19:22:
Ik wil al dagen het radiootje van de kleindochter van 2 huizen verderop kapot stampen. Er zit 1 liedje op, Gangnam style. En dat ding blijkt heel hard te kunnen en heel vaak hetzelfde liedje af te kunnen spelen.Klinkt volledig rechtvaardig. Ik zeg doen!
Ik wil al dagen het radiootje van de kleindochter van 2 huizen verderop kapot stampen. Er zit 1 liedje op, Gangnam style. En dat ding blijkt heel hard te kunnen en heel vaak hetzelfde liedje af te kunnen spelen.Klinkt volledig rechtvaardig. Ik zeg doen!
woensdag 13 april 2016 om 19:40
quote:Nicotientje schreef op 13 april 2016 @ 19:26:
[...]
Sanctie... eh ik vrees uitsluiting uit de bunker van Leo. Maar dat gaan de kroegmaatjes natuurlijk niet toelaten!
Zo fijn als je mijn ziekte van Crohn over wil nemen.
[...]
Sanctie... eh ik vrees uitsluiting uit de bunker van Leo. Maar dat gaan de kroegmaatjes natuurlijk niet toelaten!
Zo fijn als je mijn ziekte van Crohn over wil nemen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 13 april 2016 om 19:41
woensdag 13 april 2016 om 19:41
Oh wat hebben jullie veel gepost, geen zin/tijd om alles bij te lezen. Vrijdag en zaterdag vertrekt er hier steeds een kind op kamp/trainingsweekend. Ik moet wassen en (helpen pakken bij zoon van 16.) Zondag komt dochter dan thuis om maandag weer weg te gaan. Ze moeten vooral sportkleding mee en dat hebben ze tot vrijdag nodig. Zoon heeft veel sportkleding, maar clubkleding mag niet mee op schoolreis dus de helft valt af.
woensdag 13 april 2016 om 19:46
quote:Oudblond schreef op 13 april 2016 @ 19:44:
[...]
Goed voor je figuur, denk ik ?
Hij is er eindelijk. Het eten staat klaar, maar hij moet nog van alles doen ineens.
Hij had zo'n dorst, want zijn water was al na de eerste wedstrijd op.
Dan vul je je fles toch bij? Er was vast wel ergens een kraan.
Oja....
[...]
Goed voor je figuur, denk ik ?
Hij is er eindelijk. Het eten staat klaar, maar hij moet nog van alles doen ineens.
Oja....
woensdag 13 april 2016 om 19:47
quote:fietsie schreef op 13 april 2016 @ 19:41:
Oh wat hebben jullie veel gepost, geen zin/tijd om alles bij te lezen. Vrijdag en zaterdag vertrekt er hier steeds een kind op kamp/trainingsweekend. Ik moet wassen en (helpen pakken bij zoon van 16.) Zondag komt dochter dan thuis om maandag weer weg te gaan. Ze moeten vooral sportkleding mee en dat hebben ze tot vrijdag nodig. Zoon heeft veel sportkleding, maar clubkleding mag niet mee op schoolreis dus de helft valt af.Jij hebt hulp van LV nodig Fietsie! Sinds je baan moet ik trouwens vaak maar bekijken hoe ik thuis kom.
Oh wat hebben jullie veel gepost, geen zin/tijd om alles bij te lezen. Vrijdag en zaterdag vertrekt er hier steeds een kind op kamp/trainingsweekend. Ik moet wassen en (helpen pakken bij zoon van 16.) Zondag komt dochter dan thuis om maandag weer weg te gaan. Ze moeten vooral sportkleding mee en dat hebben ze tot vrijdag nodig. Zoon heeft veel sportkleding, maar clubkleding mag niet mee op schoolreis dus de helft valt af.Jij hebt hulp van LV nodig Fietsie! Sinds je baan moet ik trouwens vaak maar bekijken hoe ik thuis kom.
woensdag 13 april 2016 om 19:47
quote:Moiren_ schreef op 13 april 2016 @ 19:46:
[...]
Oja....
Gewonnen?
[...]
Oja....
Gewonnen?