Het Stamcafé X
vrijdag 8 april 2016 om 08:12
Deel tien van ons heerlijke café!
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
woensdag 13 april 2016 om 19:51
woensdag 13 april 2016 om 19:52
woensdag 13 april 2016 om 19:54
quote:SaveTheDay schreef op 13 april 2016 @ 19:51:
[...]
De kneus Dreum knapt een beetje op. Koorts is nu verhoging, dus dat scheelt alweer. Heb m net lekker in badje gedaan en gemasseerd met olie. Papflesje en naar bed want hij had zwarte kringen onder zijn ogen.
Hij snurkt al Goede kant uit gelukkig. Hopelijk een goede nacht en morgen naar de eigen HA toch?
[...]
De kneus Dreum knapt een beetje op. Koorts is nu verhoging, dus dat scheelt alweer. Heb m net lekker in badje gedaan en gemasseerd met olie. Papflesje en naar bed want hij had zwarte kringen onder zijn ogen.
Hij snurkt al Goede kant uit gelukkig. Hopelijk een goede nacht en morgen naar de eigen HA toch?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 13 april 2016 om 19:54
Hee
Te veel om bij te lezen. Maar uit de laatste posts begrijp ik dat ik snel ook Turkse pizza van de Lidl moet halen.
En er waren jarige kinderen? Gefeliciteerd!
En zieke?
Beterschap!
Mijn jong heeft zijn rapport gehad. Vwo gaat m niet worden, maar zijn havo rapport was prima. Hij leert niet graag. En ook in de les tekent hij liever ontdekte ik.
Hij tekent ook vrolijkere dingen hoor
Te veel om bij te lezen. Maar uit de laatste posts begrijp ik dat ik snel ook Turkse pizza van de Lidl moet halen.
En zieke?
Beterschap!
Mijn jong heeft zijn rapport gehad. Vwo gaat m niet worden, maar zijn havo rapport was prima. Hij leert niet graag. En ook in de les tekent hij liever ontdekte ik.
Hij tekent ook vrolijkere dingen hoor
woensdag 13 april 2016 om 19:56
quote:SaveTheDay schreef op 13 april 2016 @ 19:51:
[...]
Hij snurkt al Ah fijn. Slapen geneest, zei mijn oude oma altijd.
[...]
Hij snurkt al Ah fijn. Slapen geneest, zei mijn oude oma altijd.
woensdag 13 april 2016 om 19:57
quote:Kittens schreef op 13 april 2016 @ 19:54:
Hee
En zieke?
Beterschap!
[afbeelding]
Hij tekent ook vrolijkere dingen hoor Goed zeg!
Hee
En zieke?
Beterschap!
[afbeelding]
Hij tekent ook vrolijkere dingen hoor Goed zeg!
woensdag 13 april 2016 om 19:58
woensdag 13 april 2016 om 19:58
quote:Moiren_ schreef op 13 april 2016 @ 19:46:
[...]
Hij is er eindelijk. Het eten staat klaar, maar hij moet nog van alles doen ineens.
Hij had zo'n dorst, want zijn water was al na de eerste wedstrijd op.
Dan vul je je fles toch bij? Er was vast wel ergens een kraan.
Oja....
Ik sta versteld. Ik ken geen enkele twaalfjarige die dergelijke taakjes nog niet aan kan
[...]
Hij is er eindelijk. Het eten staat klaar, maar hij moet nog van alles doen ineens.
Hij had zo'n dorst, want zijn water was al na de eerste wedstrijd op.
Dan vul je je fles toch bij? Er was vast wel ergens een kraan.
Oja....
Ik sta versteld. Ik ken geen enkele twaalfjarige die dergelijke taakjes nog niet aan kan
woensdag 13 april 2016 om 20:03
quote:Kittens schreef op 13 april 2016 @ 19:54:
Hee
En zieke?
Beterschap!
[afbeelding]
Hij tekent ook vrolijkere dingen hoor Duidelijk product van zijn creatieve moeder. Mooi poesje!
Hee
En zieke?
Beterschap!
[afbeelding]
Hij tekent ook vrolijkere dingen hoor Duidelijk product van zijn creatieve moeder. Mooi poesje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 13 april 2016 om 20:12
quote:Oudblond schreef op 13 april 2016 @ 20:07:
En aan allen: don't forget to wash where the sun doesn't shine!Ren and Stimpy Haunted House: http://youtu.be/BdlVcPxTd6k
En aan allen: don't forget to wash where the sun doesn't shine!Ren and Stimpy Haunted House: http://youtu.be/BdlVcPxTd6k