En wat eten we vandaag?
donderdag 6 november 2008 om 18:09
donderdag 6 november 2008 om 22:01
Ik heb vandaag een hele smerige pizza gegeten. Heb op mijn werk gegeten, omdat we vandaag langer werkten dan normaal gesproken lieten we eten bezorgen. Had juist zo'n trek in een goede italiaanse pizza maar deze was echt niet te eten....
Morgen gewoon weer aardappelen en groente met kip. Lekker hollands! Of misschien wel boerenkool met worst, ik beslis altijd pas op de dag zelf.
Morgen gewoon weer aardappelen en groente met kip. Lekker hollands! Of misschien wel boerenkool met worst, ik beslis altijd pas op de dag zelf.
vrijdag 7 november 2008 om 10:19
Ik heb gister rode kool gewokt maar vond het geen succes. De hachee, verse appeltjes, aardappelpuree, gekaramelliseerde sjalotjes en trostomaatjes uit de oven smaakte verder wel lekker.
Vanavond van alles nog over, misschien doe ik dan wat gebakken champignons erbij die ik nog in de koelkast heb. Weet niet hoe ik die rode kool nog kan redden. Met een deel gekeken of ik het nog goed kreeg in de magnetron maar lukte ook niet.
Was bijna de lekkere sju erbij vergeten;
Vanavond van alles nog over, misschien doe ik dan wat gebakken champignons erbij die ik nog in de koelkast heb. Weet niet hoe ik die rode kool nog kan redden. Met een deel gekeken of ik het nog goed kreeg in de magnetron maar lukte ook niet.
Was bijna de lekkere sju erbij vergeten;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 7 november 2008 om 10:32
Oh MyleneValerie, wat maak jij er een prachtige gerechten van!!! Dat geeft me zelfs 's ochtends na de koffie al zin in avondeten. Doe je professioneel iets in de keuken of is het gewoon hobbyen? (nieuwsgierig, want ik hou van koken maar zo ziet het er bij mij nooit uit).
Zelf eet ik vanavond kaasfondue met witte wijn, stokbrood en tomatensalade.
vrijdag 7 november 2008 om 10:55
vrijdag 7 november 2008 om 11:19
quote:robo schreef op 07 november 2008 @ 10:32:
Oh MyleneValerie, wat maak jij er een prachtige gerechten van!!! Dat geeft me zelfs 's ochtends na de koffie al zin in avondeten. Doe je professioneel iets in de keuken of is het gewoon hobbyen? (nieuwsgierig, want ik hou van koken maar zo ziet het er bij mij nooit uit).
Het is pure hobby. Ik heb zelfs geen ene opleiding gehad in de horeca. Achteraf vind ik het heel jammer hoor. Maar het kookplezier is pas later gekomen. Nu kan ik niet meer in die branche werken. Baal ik wel van. Dus echt gewoon ploeteren als hobbykok.
Heerlijk kaasfondue, zie ook lekkere dingen (bijgerechten, dippers) op het topic van Revival "kaasfondue". Mmmm, binnenkort zou ik het weer een keer eten met een vriendin. Zie er nu al naar uit.
Het is pure hobby. Ik heb zelfs geen ene opleiding gehad in de horeca. Achteraf vind ik het heel jammer hoor. Maar het kookplezier is pas later gekomen. Nu kan ik niet meer in die branche werken. Baal ik wel van. Dus echt gewoon ploeteren als hobbykok.
Heerlijk kaasfondue, zie ook lekkere dingen (bijgerechten, dippers) op het topic van Revival "kaasfondue". Mmmm, binnenkort zou ik het weer een keer eten met een vriendin. Zie er nu al naar uit.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 7 november 2008 om 11:58
@myleneValerie: respect, zeker omdat je het allemaal zelf geleerd hebt. Jammer is dat soms hè, dat je pas later in je leven ontdekt wat je eigenlijke passie is.
Ik ga zeker genieten van de kaasfondue vanavond en ook even kijken op het kaasfondue-topic. Mijn man kookt, maar ik kan natuurlijk altijd hinten
Ik ga zeker genieten van de kaasfondue vanavond en ook even kijken op het kaasfondue-topic. Mijn man kookt, maar ik kan natuurlijk altijd hinten
zaterdag 8 november 2008 om 12:17