En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ik ga ovenschotel maken van courgette,tomaat,aardappelen,spekjes,uitjes en gorgonzola.
Waarschijnlijk weer niks of hooguit broodje of zo.... (gaat ff niet lekker met me maar probeer 1 x per dag toch iets te eten).
Oke infojunk, thnx!

Ik eet vanavond makkelijk: een uitsmijter. Witte boterhammetjes, sla, komkommer, augurk, ham en een spiegeleitje.
Roerbakprutje van broccoli, bloemkool en aardappelblokjes en een valessburger gevuld met camembert en bieslook.
zalm met een salsa van kakifruit, notenvruchtenrijst en sla
Everytime you make a typo, the errorists win.
Aardappeltjes uit de oven, bloemkook en een heerlijk gekruid biefstukje.
quote:thee schreef op 06 november 2008 @ 13:31:

Waarschijnlijk weer niks of hooguit broodje of zo.... (gaat ff niet lekker met me maar probeer 1 x per dag toch iets te eten).hou je taai!! kan je niet bij iemand aanschuiven??? ff wat afleiding en gelijk wat te eten.
Witlof met ham en kaas uit de oven, aardappelpannenkoekjes en een haaskarbonade.
Shit happens
Pittige linzensoep met rookworst.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
morgen wordt ut spruitjesstamppot met stoofvlees uit de vriezer.heb late dienst, dus makkelijk in de plingggg.
Ik heb vandaag een hele smerige pizza gegeten. Heb op mijn werk gegeten, omdat we vandaag langer werkten dan normaal gesproken lieten we eten bezorgen. Had juist zo'n trek in een goede italiaanse pizza maar deze was echt niet te eten....

Morgen gewoon weer aardappelen en groente met kip. Lekker hollands! Of misschien wel boerenkool met worst, ik beslis altijd pas op de dag zelf.
Dit weekend ben ik weer bij mijn vriend en kookt hij. Omdat zijn zoontje er ook is eten we waarschijnlijk aardappeltjes, groente en vlees.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik heb gister rode kool gewokt maar vond het geen succes. De hachee, verse appeltjes, aardappelpuree, gekaramelliseerde sjalotjes en trostomaatjes uit de oven smaakte verder wel lekker.

Vanavond van alles nog over, misschien doe ik dan wat gebakken champignons erbij die ik nog in de koelkast heb. Weet niet hoe ik die rode kool nog kan redden. Met een deel gekeken of ik het nog goed kreeg in de magnetron maar lukte ook niet.

Was bijna de lekkere sju erbij vergeten;

Oh MyleneValerie, wat maak jij er een prachtige gerechten van!!! Dat geeft me zelfs 's ochtends na de koffie al zin in avondeten. Doe je professioneel iets in de keuken of is het gewoon hobbyen? (nieuwsgierig, want ik hou van koken maar zo ziet het er bij mij nooit uit).

Zelf eet ik vanavond kaasfondue met witte wijn, stokbrood en tomatensalade.
Vandaag eten we lekker (&) makkelijk: kipreepjes met meegebakken ananas en kaas, met pitabroodjes, sla en knoflooksaus.

Morgen komt een vriendin bij met eten, ik ga haar Yette's spinaziestamppot met brie en kerstomaatjes voorschotelen. Sla erbij.
quote:robo schreef op 07 november 2008 @ 10:32:

Oh MyleneValerie, wat maak jij er een prachtige gerechten van!!! Dat geeft me zelfs 's ochtends na de koffie al zin in avondeten. Doe je professioneel iets in de keuken of is het gewoon hobbyen? (nieuwsgierig, want ik hou van koken maar zo ziet het er bij mij nooit uit).

Zelf eet ik vanavond kaasfondue met witte wijn, stokbrood en tomatensalade.

Het is pure hobby. Ik heb zelfs geen ene opleiding gehad in de horeca. Achteraf vind ik het heel jammer hoor. Maar het kookplezier is pas later gekomen. Nu kan ik niet meer in die branche werken. Baal ik wel van. Dus echt gewoon ploeteren als hobbykok.

Heerlijk kaasfondue, zie ook lekkere dingen (bijgerechten, dippers) op het topic van Revival "kaasfondue". Mmmm, binnenkort zou ik het weer een keer eten met een vriendin. Zie er nu al naar uit.
@myleneValerie: respect, zeker omdat je het allemaal zelf geleerd hebt. Jammer is dat soms hè, dat je pas later in je leven ontdekt wat je eigenlijke passie is.

Ik ga zeker genieten van de kaasfondue vanavond en ook even kijken op het kaasfondue-topic. Mijn man kookt, maar ik kan natuurlijk altijd hinten :-)
Ik eet lasagna. Restje uit de vriezer en staat nu te ontdooien.
Heb de hele week op het werk gegeten. Vandaag eindelijk even -verplicht van mezelf- op de bank.

Met een kant-en-klare AH quiche

Brie met bospaddestoelen, hij was heerlijk!!

Morgen doe ik een nieuwe poging om linzensoep te maken.
rare combi: lekkere vis met pestosaus (saus zat al in de verpakking), puree basilicum met geraspte kaas, spinazie met room + slaatje met gewone sla,veldsla en maïs + zelfbedachte vinaigrette met gesmolten kruidenkaas
spinaziesoep en taco's met ijsbergsla en tomaat-gehaktvulling. Ben nu bezig dus weet nog niet of het lekker gaat worden
Tacos met pastor met uitjes en koriander.
Gister : hutspot met draadjesvlees

Vandaag eten we vooraf een maissoepje met venkel en garnalen. Als hoofdgerecht kip in een krokant korstje van mosterd, peterselie en broodkrui, een italiaans groententaartje en aardappeltjes uit de oven.

Toetje weet ik nog niet....
Donderdag: hete bliksem

Vrijdag: Chinese spruitjes met rijst

Vandaag: Ovenschotel uit de glazen stad.
STamppot boerenkool met worst, jus, augurk, zilveruitjes en picalilly.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven