Hema bungalowweken
donderdag 14 april 2016 om 08:16
Via de hema kun je momenteel een voucher kopen om een weekend of midweek weg te gaan naar een landal park. Nou zijn wij van plan om naar rabbit hill te gaan. Er staat alleen bij dat je eventueel ook op een ander park terecht kan komen als het vol zit. Heeft iemand dit al meegemaakt? Hoe groot is de kans dat je niet op je park naar keuze komt? Want anders boek ik liever rechtstreeks maar het scheelt aanzienlijk in de prijs.
Iemand ervaring?
Iemand ervaring?
donderdag 14 april 2016 om 09:21
Geen enkel probleem.
Als je ze nu koopt en binnen een paar dagen boekt heb je nog alle keus.
Het aanbod van parken verschilt per datum. Naar mate je later boekt is de keuze minder geworden, omdat bepaalde parken dan genoeg boekingen voor dit tarief hebben.
Dus als je weet wanneer en waar je naar toe wilt, boeken!
Als je ze nu koopt en binnen een paar dagen boekt heb je nog alle keus.
Het aanbod van parken verschilt per datum. Naar mate je later boekt is de keuze minder geworden, omdat bepaalde parken dan genoeg boekingen voor dit tarief hebben.
Dus als je weet wanneer en waar je naar toe wilt, boeken!
donderdag 14 april 2016 om 10:12
Vorig jaar ook inderdaad gedaan. Toen was het wel een stukkie goedkoper !
Volgens mij toen 125,-- voor een weekend, nu dus al 159,--. Nog steeds wel goedkoper dan normaal natuurlijk.
Wij hadden inderdaad het park van onze voorkeur. Prachtig weer gehad, dus een topweekend ! Zeker omdat het bedlinnen en eindschoonmaak erbij in zit en we een 6-persoons huisje konden boeken. Was best wel ruim. Niks te klagen gehad !
Volgens mij toen 125,-- voor een weekend, nu dus al 159,--. Nog steeds wel goedkoper dan normaal natuurlijk.
Wij hadden inderdaad het park van onze voorkeur. Prachtig weer gehad, dus een topweekend ! Zeker omdat het bedlinnen en eindschoonmaak erbij in zit en we een 6-persoons huisje konden boeken. Was best wel ruim. Niks te klagen gehad !
donderdag 14 april 2016 om 11:37
donderdag 14 april 2016 om 16:24
quote:coralie76 schreef op 14 april 2016 @ 13:40:
[...]
laat TO dat zelf aub bepalen.Dat had ze al gedaan:quote:boefje2012 schreef op 14 april 2016 @ 08:26:
Ik heb de voorwaarden gelezen. Het enige wat me dus tegen staat is dat je geen garantie hebt voor je park naar keuze. Ik vraag me dus af of dit vaak afwijkt. We willen graag naar deze omgeving.quote:boefje2012 schreef op 14 april 2016 @ 12:19:
Ik denk dat we de gok dan maar nemen. Wil graag in de omgeving van Apeldoorn aangezien we naar de julianatoren en de apenheul willen gaan. Bedankt voor de reacties!
[...]
laat TO dat zelf aub bepalen.Dat had ze al gedaan:quote:boefje2012 schreef op 14 april 2016 @ 08:26:
Ik heb de voorwaarden gelezen. Het enige wat me dus tegen staat is dat je geen garantie hebt voor je park naar keuze. Ik vraag me dus af of dit vaak afwijkt. We willen graag naar deze omgeving.quote:boefje2012 schreef op 14 april 2016 @ 12:19:
Ik denk dat we de gok dan maar nemen. Wil graag in de omgeving van Apeldoorn aangezien we naar de julianatoren en de apenheul willen gaan. Bedankt voor de reacties!