Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Rocinante schreef op 13 april 2016 @ 22:30:

[...]

Watskebeurt?

Niks wat beter wordt als ik het hier deel. Een flinke borrel doet vast wonderen en dan sta ik straks op en kijk in de spiegel en zeg" niet zeiken Nico hup naar bed" dat werkt wel. In elk geval voorlopig

Maarre Roc,.......nog op vrije voeten dus. Jij oke?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 13 april 2016 @ 21:47:

Ik trakteer voor iedereen een cocktail :cheer:[afbeelding] lekker proost!
quote:Rhaegal schreef op 13 april 2016 @ 22:22:

Lé, wat fijn!

Gefeliciteerd.

Ik doe met je mee Nicotientje!Fijn!
voor alle ouders met zieke kinderen.

STD en blouse, ik kan geen mooie woorden of plaatjes vinden die passen. T is gewoon k*t, voor de kinders en voor jullie. Sterkte. En ik wens jullie slaap, onbezorgde en versterkende slaap.

En Leo, wat enorm fijn en spannend! Ik hoop dat je gaat genieten. Schraap je keel maar, dat wordt zingen. Echt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Goodmorning!

Ik was er vroeg bij, was om half 5 al wakker. Dus het gaat een lange dag worden...

Gelukkig laatste werkdag, mijn lange weekend staat voor de deur.

Dat heb ik om de week en dat is heerlijk, om de week op vrijdag en maandag vrij.

Ik werk 4 dagen per week en dat heb ik zo verdeeld, de ene week van maandag t/m donderdag en de andere week van dinsdag t/m vrijdag.

Dus om de week een weekend van 4 dagen.
Leo, wat leuk!
Goedemorgen!

Gefeliciteerd, Leo!!!

voor iedereen die hem kan gebruiken.
Goeie dag vandaag!
quote:Eleonora-1 schreef op 13 april 2016 @ 21:05:

Joehoe!

Maandag aanstaande ga ik beginnen bij het AZC bij mij in de buurt voor een vluchtelingenorganisatie!

Twee dagen per week om te beginnen.

Hoera!Gefeliciteerd!
quote:Eleonora-1 schreef op 13 april 2016 @ 21:05:

Joehoe!

Maandag aanstaande ga ik beginnen bij het AZC bij mij in de buurt voor een vluchtelingenorganisatie!

Twee dagen per week om te beginnen.

Hoera!Gefeliciteerd!
quote:yasmijn schreef op 14 april 2016 @ 05:24:

Goodmorning!

Ik was er vroeg bij, was om half 5 al wakker. Dus het gaat een lange dag worden...

Dat heb ik om de week en dat is heerlijk, om de week op vrijdag en maandag vrij.

Ik werk 4 dagen per week en dat heb ik zo verdeeld, de ene week van maandag t/m donderdag en de andere week van dinsdag t/m vrijdag.

Dus om de week een weekend van 4 dagen.Dat is wel heel fijn!
quote:yasmijn schreef op 14 april 2016 @ 05:24:

Goodmorning!

Dus om de week een weekend van 4 dagen.Heerlijk!
Mogguh!

Gefeliciteerd Leo!

Ik ben nog wat moe, maar dat komt wel. Oh en verkouden.
Gefelicitieerd Leo, leuk!

En beterschap, Peacy. Bij ons sinds een paar dagen de jongste ziek, voor het eerst sinds jaren. Wat een kleine ukkies zijn het dan...
Mag ik een groot glas water?

Heb me toch een fietstocht achter de rug om de Turkse pizza van de Lidl te kunnen bemachtigen. Bedankt Eleonora Maar het is gelukt! Ach doe om het te vieren er ook maar een droge witte wijn naast.
Haha! Al die mensen die die turkse pizza gaan halen!

Leo toch!
Hier niemand ziek. Zoon had wel zin in een lang weekend dus hij deed een beetje ziek, tot hij zich realiseerde dat er morgen op school een oude meneer-die-het-zelf-heeft-meegemaakt komt vertellen over de tweede wereldoorlog en dat dat nooit meer terugkomt. Waarop hij op wonderbaarlijke wijze genas .

Ik wens de echte ziekerts heel veel beterschap!
quote:gardalimone schreef op 14 april 2016 @ 17:24:

Mag ik een groot glas water?

Heb me toch een fietstocht achter de rug om de Turkse pizza van de Lidl te kunnen bemachtigen. Bedankt Eleonora Maar het is gelukt! Ach doe om het te vieren er ook maar een droge witte wijn naast.

Eet ze!

Heeeeerrrlijk!
quote:BridgetteDubois schreef op 14 april 2016 @ 17:31:

Haha! Al die mensen die die turkse pizza gaan halen!

Leo toch!

Leuk he?

Ik vind het zó leuk dat het geprobeerd wordt.
volgens mij is dit gewoon de nieuwe baan van Leo: reclame maken voor Lidl
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik maak meer winst voor ze dan Thomas van Luyn! (vaste stem van de Lidl)
quote:Eleonora-1 schreef op 13 april 2016 @ 21:42:

[...]

Eerst vrijwillig want je moet zo'n beetje jurist zijn om er te werken.

Ik ga cursussen krijgen, opgeleid worden binnen die organisatie en ja, daarna, wie weet.

Eerst maar eens twee maanden kijken hoe het gaat.

Goeie klussen qua inspreken en acteren ga ik gewoon blijven doen.

Kan gewoon naast elkaar lijkt me.

Klinkt goed! Gefeliciteerd

Ben je er al geweest? Ik was de eerste keren best onder de indruk. Gelukkig zijn hier die ellendige tenten in de modderzooi nu weg en komen er fatsoenlijke locaties.
Zoon en dochter staannsamen voor de kast in de bijkeuken. Ze moeten even een regenjas kiezen voor kamp. Hele stapel voorradig maar geen enkele jas is iemands persoonlijke bezit. Dochter geeft broer het oranje jack en zegt: 'Hier neem jij de groene maar, dan neem ik die blauw met rode wel!' Zoon protesteert: 'Die is niet groen maar oranje,' Dochter: 'Hoezo? Jij bent kleurenblind, dus als ik groen zeg, dan is het groen want ik ben niet kleurenblind.' Zoon: 'Oké ik neem die groene wel.'

Zoon ziet prima verschil tussen groen en oranje, maar hij koos nu voor de weg zonder ruzie bekende hij zojuist. Nu is het oranje jack denk ik echt het enige dat hij past, dus prima opgelost.
3 x raden waar mijn man net mee thuis komt...
Super van je zoon fietsie. En grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven