Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Ik maak liever zelf pizza maar ben wel lidl fan, goed fruit en groente en lekkere kaas en noten.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 april 2016 @ 18:23:

Hier niemand ziek. Zoon had wel zin in een lang weekend dus hij deed een beetje ziek, tot hij zich realiseerde dat er morgen op school een oude meneer-die-het-zelf-heeft-meegemaakt komt vertellen over de tweede wereldoorlog en dat dat nooit meer terugkomt. Waarop hij op wonderbaarlijke wijze genas .

Ik wens de echte ziekerts heel veel beterschap!

Er komen hier ook elk jaar meneren en mevrouwen vertellen over vroeger en leerlingen vinden dat echt heel erg bijzonder. Dan is een wonderbaarlijke genezing niet zo vreemd.

De lucht is heel bijzonder. Ik word er wat weemoedig van.
quote:Kittens schreef op 14 april 2016 @ 20:14:

3 x raden waar mijn man net mee thuis komt...Turkse pizza?
quote:BridgetteDubois schreef op 14 april 2016 @ 20:19:

[...]

Turkse pizza? Jij mag niet meer raden
quote:BridgetteDubois schreef op 14 april 2016 @ 20:19:

[...]

Turkse pizza?

Het was erg lekker. Blijft in het assortiment.
Wat is het verschil tussen die van Lekker Anders uit de AH en die van de Lidl?

Man hier koopt die en een doos kebab en sla, en smullen maar.
Helemaal van slag.

Kom net bij de mac vandaan, voor t eerst sinds de grotere sausbakjes. En wat blijkt nu? vreselijk is t!

Ze zijn te groot om nog netjes en stiekum leeg te likken!
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 14 april 2016 @ 17:31:

Haha! Al die mensen die die turkse pizza gaan halen!

Leo toch!Ze heeft gewoon aandelen, maar wel lekkere aandelen Goedeavond allen. Ik ga verder bijlezen, maar lust wel een borrel! Nee net als Nico gisteren een zware absint.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Nicotientje schreef op 14 april 2016 @ 20:59:

Helemaal van slag.

Kom net bij de mac vandaan, voor t eerst sinds de grotere sausbakjes. En wat blijkt nu? vreselijk is t!

Ze zijn te groot om nog netjes en stiekum leeg te likken! Die kleintjes hebben ze ook nog hoor, dan neem je er gewoon twee.

Helemaal van slag.

Ze zijn te groot om nog netjes en stiekum leeg te likken! Gatver!!
quote:gardalimone schreef op 14 april 2016 @ 17:24:

Mag ik een groot glas water?

Heb me toch een fietstocht achter de rug om de Turkse pizza van de Lidl te kunnen bemachtigen. Bedankt Eleonora Maar het is gelukt! Ach doe om het te vieren er ook maar een droge witte wijn naast.Ach Italiaantje, volgende keer thuis laten bezorgen, van adres naar adres of zo. Of ik geef een voorraad mee voor je aan mijn vrienden als je in de buurt van Florence woont. Maar he, blijkbaar ben je door je reis wel in de kroeg beland! Neem een lekkere borrel op mijn rekening.
Ik geef een rondje absinth. Twee tentamencijfers terug en allebei gehaald
quote:fietsie schreef op 14 april 2016 @ 19:58:

Zoon en dochter staannsamen voor de kast in de bijkeuken. Ze moeten even een regenjas kiezen voor kamp. Hele stapel voorradig maar geen enkele jas is iemands persoonlijke bezit. Dochter geeft broer het oranje jack en zegt: 'Hier neem jij de groene maar, dan neem ik die blauw met rode wel!' Zoon protesteert: 'Die is niet groen maar oranje,' Dochter: 'Hoezo? Jij bent kleurenblind, dus als ik groen zeg, dan is het groen want ik ben niet kleurenblind.' Zoon: 'Oké ik neem die groene wel.'

Zoon ziet prima verschil tussen groen en oranje, maar hij koos nu voor de weg zonder ruzie bekende hij zojuist. Nu is het oranje jack denk ik echt het enige dat hij past, dus prima opgelost. heerlijk, vooral dat jij je er op dat moment buiten kunt houden! Moet je morgen werken of krijg ik vanavond een lift naar huis? *schudt haar fietszitjekussentjevastop*
Gefeliciteerd!

Ik moet mijn Kerstster water geven, zie ik net.
quote:Goede-Fee schreef op 14 april 2016 @ 20:18:

Ik maak liever zelf pizza maar ben wel lidl fan, goed fruit en groente en lekkere kaas en noten. Ja echt! Hier liggen Llidl en AH op hetzelfde pleintje. AH groenten en fruit: twee dagen in de koelkast: Rot. Lidl twee weken in de koelkast: soep van maken.
quote:Moiren_ schreef op 14 april 2016 @ 21:04:

Ik geef een rondje absinth. Twee tentamencijfers terug en allebei gehaald Gefeliciteerd!
quote:barbaracartland schreef op 14 april 2016 @ 21:07:

Gefeliciteerd!

Ik moet mijn Kerstster water geven, zie ik net.

Jeetje, leeft dat ding nog steeds? Hoe ga je dat met de zomervakantie doen? Gaat-ie mee?

En bedankt

Ik geef een rondje absinth. Twee tentamencijfers terug en allebei gehaald

Hoeraaaa! En proost!

( dorst van de mac )

Ik geef een rondje absinth. Twee tentamencijfers terug en allebei gehaald Gefeliciteerd en dank je wel.

Helemaal van slag.

Ze zijn te groot om nog netjes en stiekum leeg te likken! Ik zit in een netwerk dat wereldproblemen in kaart brengt. Deze lijkt mij waardig voor voordracht. Meer info en onderzoek wel gewenst. Je zal dus nog een aantal keren onderzoek moeten doen voor ik je kan helpen Tientje. Maar intussen en en vooral
quote:yette schreef op 14 april 2016 @ 19:29:

[...]

Klinkt goed! Gefeliciteerd

Ben je er al geweest? Ik was de eerste keren best onder de indruk. Gelukkig zijn hier die ellendige tenten in de modderzooi nu weg en komen er fatsoenlijke locaties.

Ik ben zwaar in de onderdruk.

Echt zwaar.

Brok in mijn keel toen ik er rondliep.

Ik geef een rondje absinth. Twee tentamencijfers terug en allebei gehaald Ah!!! Je duistere zelf nam een paar dagen geleden je agenda over. Dat hoeft nu in elk geval maar gedeeltelijk. Gefeliciteerd Moi
Gefeliciteerd Moi!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bedankt allemaal

Ik vind de Mac echt goor, maar zo'n 1x per jaar moet ik het toch eten. Een bigtasty. En dan heb ik het weer gehad voor een jaar.
quote:Moiren_ schreef op 14 april 2016 @ 21:08:

[...]

Jeetje, leeft dat ding nog steeds? Hoe ga je dat met de zomervakantie doen? Gaat-ie mee?

En bedankt Ik heb geen idee. Ik ben zo onwijs trots dat ik een Kerstster van 1 Euro nu al ruim 4 maanden mag koesteren. Gelukkig doet hij het goed op weinig water. Mijn schoonmoeder hoeft maar een keer per week langs te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven