Het Stamcafé X
vrijdag 8 april 2016 om 08:12
Deel tien van ons heerlijke café!
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in de Provence neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zaterdag 16 april 2016 om 08:40
quote:Eleonora-1 schreef op 16 april 2016 @ 08:39:
[...]
Ik heb een beetje gedommeld meer Hats. Echt slapen kun je het niet noemen.
De laatste tijd heb ik veel nieuwe(re) films gezien. Gisteren nog 'Welcome TO me', met de briljante Kristen Wig. Zelfs twee keer gezien.
'St. Vincent' vond ik ook zo heerlijk en 'Interstellar' heeft nog dagen bij me nagedreund.
Heerlijk, weer wat mooie, nieuwe dingen zien.Interstellar vond ik prachtig
[...]
Ik heb een beetje gedommeld meer Hats. Echt slapen kun je het niet noemen.
De laatste tijd heb ik veel nieuwe(re) films gezien. Gisteren nog 'Welcome TO me', met de briljante Kristen Wig. Zelfs twee keer gezien.
'St. Vincent' vond ik ook zo heerlijk en 'Interstellar' heeft nog dagen bij me nagedreund.
Heerlijk, weer wat mooie, nieuwe dingen zien.Interstellar vond ik prachtig
zaterdag 16 april 2016 om 08:42
quote:SaveTheDay schreef op 16 april 2016 @ 08:27:
[...]
Hoelang is dat al geleden?
Ze is nu 5,5...
Slaapt meestal door, maar nog steeds niet iedere nacht. Maar de tijd van tien keer eruit per nacht is voorbij, al is mijn slaapritme nog steeds naar zijn grootje.
Kan enorm genieten van een doorslaapnacht die ik dan ook zelf doorslaap (ipv steeds wakker te worden uit gewoonte). Walhalla is dat.
[...]
Hoelang is dat al geleden?
Ze is nu 5,5...
Slaapt meestal door, maar nog steeds niet iedere nacht. Maar de tijd van tien keer eruit per nacht is voorbij, al is mijn slaapritme nog steeds naar zijn grootje.
Kan enorm genieten van een doorslaapnacht die ik dan ook zelf doorslaap (ipv steeds wakker te worden uit gewoonte). Walhalla is dat.
zaterdag 16 april 2016 om 08:44
Sjonge jonge... ik verbaas me ook echt enorm.
Leo, ik bedoelde een tosti zalm. Tosti besmeren met boursin, rood uitje erop, plakjes zalm en rucola.
Je kent m vast al zo simpel, maar ik nog niet en hij leek me zo lekker!!
Hats, je zal inderdaad wel doodmoe zijn zeg. Geniet van je weekend.
Save wat heerlijk dat het vannacht beter ging!
Leo, ik bedoelde een tosti zalm. Tosti besmeren met boursin, rood uitje erop, plakjes zalm en rucola.
Save wat heerlijk dat het vannacht beter ging!
zaterdag 16 april 2016 om 08:45
quote:LittleRedRidingHood schreef op 16 april 2016 @ 08:42:
[...]
Ze is nu 5,5...
Kan enorm genieten van een doorslaapnacht die ik dan ook zelf doorslaap (ipv steeds wakker te worden uit gewoonte). Walhalla is dat.Ja dat is ook wat, slaapt het kind dan wordt je zelf om de 2 uur wakker
[...]
Ze is nu 5,5...
Kan enorm genieten van een doorslaapnacht die ik dan ook zelf doorslaap (ipv steeds wakker te worden uit gewoonte). Walhalla is dat.Ja dat is ook wat, slaapt het kind dan wordt je zelf om de 2 uur wakker
zaterdag 16 april 2016 om 08:46
zaterdag 16 april 2016 om 08:46
quote:BridgetteDubois schreef op 16 april 2016 @ 08:44:
Save wat heerlijk dat het vannacht beter ging!Oew die klinkt lekker!
Save wat heerlijk dat het vannacht beter ging!Oew die klinkt lekker!
zaterdag 16 april 2016 om 08:48
quote:BridgetteDubois schreef op 16 april 2016 @ 08:46:
[...]
Nou ja het ligt er wel een beetje aan hoe je naar je idool kijkt ja. Ik heb daar gewoon altijd nuchter in gestaan. Zat me nooit helemaal voor te stellen hoe het was om met hem te trouwen etc..Nee, die meiden vallen flauw omdat ze soms gewoon letterlijk verdrukt worden.
[...]
Nou ja het ligt er wel een beetje aan hoe je naar je idool kijkt ja. Ik heb daar gewoon altijd nuchter in gestaan. Zat me nooit helemaal voor te stellen hoe het was om met hem te trouwen etc..Nee, die meiden vallen flauw omdat ze soms gewoon letterlijk verdrukt worden.
zaterdag 16 april 2016 om 08:57
quote:hatsetats schreef op 16 april 2016 @ 08:55:
Combi van vaak lang wachten zodat je een plekje vooraan hebt, dus lang niet eten en drinken. Druk, warm en dan hoef je je maar beetje op te winden en je valt met een beetje pech flauw.Je zal ook best gelijk hebben. Wij hebben echt onze ogen uitgekeken daar. Hadden ook een staplek vooraan, en gingen gewoon voor een leuke avond. Echt ongelooflijk wat er allemaal gebeurde
Combi van vaak lang wachten zodat je een plekje vooraan hebt, dus lang niet eten en drinken. Druk, warm en dan hoef je je maar beetje op te winden en je valt met een beetje pech flauw.Je zal ook best gelijk hebben. Wij hebben echt onze ogen uitgekeken daar. Hadden ook een staplek vooraan, en gingen gewoon voor een leuke avond. Echt ongelooflijk wat er allemaal gebeurde
zaterdag 16 april 2016 om 09:03
quote:BridgetteDubois schreef op 16 april 2016 @ 08:44:
Save wat heerlijk dat het vannacht beter ging!Getverderrie Bridgette, wat klinkt dat goddelijk!
Save wat heerlijk dat het vannacht beter ging!Getverderrie Bridgette, wat klinkt dat goddelijk!