Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 april 2016 om 22:21
quote:doornroosje9 schreef op 16 april 2016 @ 21:48:
Jeetje, wat is Willem vervelend. Ik vertik het om op zijn topics te reageren, geen zin om zo'n onzin tussen mijn actieve topics te hebben staan.Ik heb hem onder de negeer, maa dan zie ik nog die topics. Zo irritant.
Jeetje, wat is Willem vervelend. Ik vertik het om op zijn topics te reageren, geen zin om zo'n onzin tussen mijn actieve topics te hebben staan.Ik heb hem onder de negeer, maa dan zie ik nog die topics. Zo irritant.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 16 april 2016 om 22:29
zaterdag 16 april 2016 om 22:36
zaterdag 16 april 2016 om 22:44
quote:doornroosje9 schreef op 16 april 2016 @ 21:48:
Jeetje, wat is Willem vervelend. Ik vertik het om op zijn topics te reageren, geen zin om zo'n onzin tussen mijn actieve topics te hebben staan.
Ik heb hem even geloept.
Ik weet niet zo goed wat het over mij zegt maar ik vind hem momenteel vooral erg grappig.
Jeetje, wat is Willem vervelend. Ik vertik het om op zijn topics te reageren, geen zin om zo'n onzin tussen mijn actieve topics te hebben staan.
Ik heb hem even geloept.
Ik weet niet zo goed wat het over mij zegt maar ik vind hem momenteel vooral erg grappig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 16 april 2016 om 22:49
quote:hatsetats schreef op 16 april 2016 @ 21:36:
Sinnombre heeft n ban. Terecht, ze noemde Barbiee een aandachts****.
En deze maakt rare rondjes in mijn hoofd.
Want het **** stukje van de belediging slaat waarschijnlijk op betaling. Terwijl we hier allemaal vrijwillig en kosteloos aanwezig zijn, én gelezen hopen te worden.
Is het dan een belediging naar een ander omdat die ander dan kennelijk zo dom is om op het verkeerde podium te posten, óf is het juist onwaarschijnlijke domheid om aandacht te vragen met zo'n onzinnige belediging ?
Sinnombre heeft n ban. Terecht, ze noemde Barbiee een aandachts****.
En deze maakt rare rondjes in mijn hoofd.
Want het **** stukje van de belediging slaat waarschijnlijk op betaling. Terwijl we hier allemaal vrijwillig en kosteloos aanwezig zijn, én gelezen hopen te worden.
Is het dan een belediging naar een ander omdat die ander dan kennelijk zo dom is om op het verkeerde podium te posten, óf is het juist onwaarschijnlijke domheid om aandacht te vragen met zo'n onzinnige belediging ?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 16 april 2016 om 23:12
zaterdag 16 april 2016 om 23:19
zaterdag 16 april 2016 om 23:23
zaterdag 16 april 2016 om 23:27
zaterdag 16 april 2016 om 23:33
zaterdag 16 april 2016 om 23:38
quote:hatsetats schreef op 16 april 2016 @ 23:30:
[...]
Yeah right. Komt op mij over als klassiek gevalletje stoken.Of op een klassiek geval: de 1 heeft de pech dat ie gelezen en gestaft wordt.
[...]
Yeah right. Komt op mij over als klassiek gevalletje stoken.Of op een klassiek geval: de 1 heeft de pech dat ie gelezen en gestaft wordt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 16 april 2016 om 23:38