datingcoach - tim veninga

17-04-2016 10:45 54 berichten
Hoi,

Heeft iemand ervaring met boeken / tips van dating coach tim veninga?

Dit zou kennelijk een gekende datingcoach zijn en ik krijg er telkens in mijn spam email box emails van allerlei dating tips van hem.

Was wel benieuwd wat die persoon dan echt voor goede tips & tricks heeft?

Groeten,

Wolke
Alle reacties Link kopieren
Is dat een pickup-artist?
.
Iemand die het van spam en ongevraagde berichten moet hebben zou Ik niet serieus nemen n
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:impala schreef op 17 april 2016 @ 10:50:

Is dat een pickup-artist?Wat bedoel je met pickup artist?
quote:himalaya schreef op 17 april 2016 @ 10:50:

Iemand die het van spam en ongevraagde berichten moet hebben zou Ik niet serieus nemen nWeet niet hoe hij in mijn spam komt, en weet dus ook niet of je zo iemand serieus moet nemen, vandaar dat ik eens wou polsen hier of er iemand ervaring mee heeft?
Nooit van gehoord.
Nooit van gehoord.
Verkapte reclame dit zodat we 'm allemaal gaan Googlen?
Hele goeie!...ik raad hem iedereen aan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Gekende?

En nu spam jij ons weer?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Deadpool schreef op 17 april 2016 @ 11:06:

Verkapte reclame dit zodat we 'm allemaal gaan Googlen?

Absoluut niet zeg, ik zit hier al jaren waarom zou ik mij daarmee bezig houden?

Dit is gewoon een vraag omdat ik die al meermaals in mijn spam was tegengekomen , ik mag hier toch een vraag stellen?
Ik vroeg gewoon ervaringen, omdat ik benieuwd was of het de moeite waard was zijn boeken eens te lezen ofzo!
quote:elle5460 schreef op 17 april 2016 @ 11:08:

Hele goeie!...ik raad hem iedereen aan.Wat zijn jouw ervaringen ermee?
Kijk eens hoe hij overkomt op Youtube...wat een simpele ziel. ' JIj kan alles krijgen wat je maar wil, jij kan alles krijgen wat je maar wil... O_o' Dat levert al die kleine prinsjes op hier op het viva-forum die geen nee kunnen accepteren na een micro-fysieke-reactie van een meisje. Weg gegooid geld. Lees anders eens de blogs van Marcelino Lopez. Dat is gratis hij een psycholoog met een gratis datingsite.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Deadpool schreef op 17 april 2016 @ 11:06:

Verkapte reclame dit zodat we 'm allemaal gaan Googlen?Grote kans dat hij nu stukken bekender is dan 4 minuten geleden.
quote:wolkje75 schreef op 17 april 2016 @ 11:11:

[...]

Wat zijn jouw ervaringen ermee?

Heb heel veel filmpjes van hem op you tube gekeken, en ik vind dat hij veel, zo niet heel veel,waarheden heeft.

Ga het zelf maar eens zien, maar...ik raad het iedere vrouw aan.

Steek ervan op , van wat voor jou belangrijk is, of door jou word gezien of ervaren , als belangrijk.
quote:wolkje75 schreef op 17 april 2016 @ 11:11:

[...]

Wat zijn jouw ervaringen ermee?Moet je eerst het kanaal voor Elle haar deur droog leggen. Dan weet je het.
quote:viva-amber schreef op 17 april 2016 @ 11:15:

Kijk eens hoe hij overkomt op Youtube...wat een simpele ziel. ' JIj kan alles krijgen wat je maar wil, jij kan alles krijgen wat je maar wil... O_o' Dat levert al die kleine prinsjes op hier op het viva-forum die geen nee kunnen accepteren na een micro-fysieke-reactie van een meisje. Weg gegooid geld. Lees anders eens de blogs van Marcelino Lopez. Dat is gratis hij een psycholoog met een gratis datingsite.

Ook dit is een goeie!

Ook van hem zo,n beetje alles gelezen.
Ik geloof dat hij een keer in een BNN programma geweest is. Een pick-up artist. Leert mannen vrouwen te versieren door ze eerst te vernederen, een beetje "gepast" geweld te gebruiken zodat ze kwetsbaar zijn en dan hun slag te slaan.

Geen fan van GeenStijl, maar: Klik
Een beetje functioneel geweld om een man te versieren daar men ik dan wel weer voor.
quote:viva-amber schreef op 17 april 2016 @ 11:15:

Dit dus.

Hij hoort bij dat zooitje pick-up 'artiesten' die vrouwen als objecten zien die je als vuil moet behandelen. Heb wel eens gelezen dat de mannen op zijn bijeenkomsten 'Sex Bomb' van Tom Jones naar elkaar zingen. Zie je het al voor je?
quote:wolkje75 schreef op 17 april 2016 @ 11:09:

[...]

Absoluut niet zeg, ik zit hier al jaren waarom zou ik mij daarmee bezig houden?

Dit is gewoon een vraag omdat ik die al meermaals in mijn spam was tegengekomen , ik mag hier toch een vraag stellen?Oh waar lees je dat je geen vraag mag stellen? Ik lees overigens ook nergens dat ik geen wedervraag mag stellen. Ps je geeft t antwoord zelf al: het is spam.
Tim veninga is momenteel een van de grootste op het gebied van de achtergrond, dating, mannen en vrouw verschillen, in Nederland.

Hij doet het erg goed!..leuk jong ook.
quote:elle5460 schreef op 17 april 2016 @ 11:33:

Tim veninga is momenteel een van de grootste op het gebied van de achtergrond, dating, mannen en vrouw verschillen, in Nederland.

Hij doet het erg goed!..leuk jong ook.Als jij met het soort mannen date dat van zijn cursussen afkomt vind ik het niet gek dat ze allemaal in het kanaal eindigen.
Wat een griezelig jongetje. Ik denk dat hij een heel klein piemeltje en bijpassend miniatuuregootje heeft. Als je trucjes nodig hebt om vrouwen te interesseren, dan ben je als man niet heel mans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven