Mode & Beauty alle pijlers

Sport BH

17-04-2016 13:14 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Nu ik wat fanatieker aan het hardlopen ben, wil ik een sportBH gaan kopen. Ik heb de komende paar weken eigenlijk geen tijd om relaxt in de stad te gaan shoppen, dus wil graag eentje bestellen.

Ik heb cupmaat 75B en shirtmaat M. Bestel ik dan dus een M?

Ik draag altijd voorgevormde BH's met beugel. Ik heb het idee dat het bij een niet-voorgevormde ik van die "driehoekjes" krijg, puntige borsten. Hoe is dat bij een sportbh?

Is het echt een toevoeging, een sportbh? Of is het onzin?

Ben benieuwd naar jullie ervaring!
Sport bh is zeker een toevoeging. Ik heb zelf shock absorber, dat is een heel fijn merk vind ik!
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik kan niet zonder met mijn D/E cup

Ik heb shock absorber,alles zit mooi
Een sport bh is zeker een fijn als je gaat sporten. Ik heb een dure die eigenlijk helemaal niet fijn zit. Als extra heb ik er een bij de lidl gekocht. Die zit veel fijner. De prijs zegt dus niet veel.

Ik heb mijn kleding maat aangehouden bij het kopen. Meerdere online besteld en wat niet goed zat terug gestuurd.
Een sportbeha is echt een must, ik heb er een paar van nike en van de primark zitten allebei goed
Absoluut een aanrader, vooral met hardlopen. Ik heb er een van de hunkemoller (HKMX). De boel zit lekker stevig verpakt
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Sportbh is inderdaad echt een verbetering, ik heb trouwens dezelfde cupmaat als jij.

Omdat ik 'maar' een kleine cup heb, vind ik die van de H&M trouwens al voldoende. Ik hoef geen dure shockabsorbers. Ik heb trouwens maat S van die van de H&M denk ik, een sportbh mag goed aanspannen.
Bedankt voor jullie snelle en eenduidige reacties!

Ik zie bij Hunkemoller een mooie (goede tip!) met alsnog voorgevormde cups. Dat is dan misschien wel een goede voor mij....! Die zien eruit alsof ze heel lekker zitten.
quote:miss011 schreef op 17 april 2016 @ 13:24:

Ik zie bij Hunkemoller een mooie (goede tip!) met alsnog voorgevormde cups. Dat is dan misschien wel een goede voor mij....! Die zien eruit alsof ze heel lekker zitten.Ik heb trouwens bij een sportbh liever geen voorgevormde of beugels, als die niet 100% juist aansluiten erger ik me er altijd aan.
Ik heb er ook van de h&m. Heb er niet eens direct last van met sporten als ik er geen een draag (tenzij ik ga hardlopen oid), maar vind het onprettiger om mijn gewone 'dure' beha's iedere dag in de was te moeten gooien omdat ze nat zijn van het zweet.
quote:miss011 schreef op 17 april 2016 @ 13:24:

Ik zie bij Hunkemoller een mooie (goede tip!) met alsnog voorgevormde cups. Dat is dan misschien wel een goede voor mij....! Die zien eruit alsof ze heel lekker zitten.Ik ben zelf ook fan van voorgevormde cups en draag daarom inderdaad die van Hunkemoller ook wel eens, maar die van Nike met voorgevormde cups (Pro Rival) zijn nog fijner naar mijn mening (ongeveer zelfde maat als jij)! Tipje; de rode variant is momenteel met 40% korting bij Zalando, dus ongeveer even duur als een Hunkemoller bh nu
Voor mijn D cup kan ik ook echt niet zonder, zeker bij het hardlopen. Kies iets wat lekker zit, maar bezuinig er niet op. Juist bij hardlopen heb je goede ondersteuning nodig. Als de boel beweegt bij het sporten, is de beha niet stevig genoeg. Test het dus door even wat te springen.

Ik heb zelf de shock absorbers en sinds ik die heb ontdekt wil ik niets anders meer. Alles wat ik hiervoor had valt daarbij in het niet. Ook die van de Hunkemöller. Ze zijn duur maar gaan lang mee.
Bedankt voor de tip Princess_familiar! Misschien dat ik die wel koop....

Dignity, ik heb nu met normale BH geen last van shocken ofzo. Heb ook geen grote cup. Ik denk meer dat een sportbh lekkerder zit doordat de banden wat breder zijn. Heb nu wel eens dat een bandje afzakt en rondom kan het wat zachter zitten.

Nu ik het blijf volhouden, dacht ik een leuk cadeautje voor mezelf...
Ik heb dezelfde maat en ik draag sportbh's van de HEMA in maat S. Zitten lekker strak, maar je voelt eigenlijk niet dat je er eentje aan hebt. Het enige nadeel is dat je echt helemaal geen tieten meer overhoudt
quote:okkervil schreef op 17 april 2016 @ 14:05:

Ik heb dezelfde maat en ik draag sportbh's van de HEMA in maat S. Zitten lekker strak, maar je voelt eigenlijk niet dat je er eentje aan hebt. Het enige nadeel is dat je echt helemaal geen tieten meer overhoudt

Haha dat is wel waar ja. Ik was bijna plat.

Toevallig van de week zelf op sport bh jacht geweest en mezelf laten adviseren in een sportwinkel. Ik heb ongeveer dezelfde cup als jou en greep in eerste instantie ook naar een M. Op advies toch maar gegaan voor een S. Nu verschilt het wel erg per merk, want de gekochte van Adidas zit prima als S. Maar menig ander van S kreeg ik bijna niet aan of uit.
Juist bij hardlopen heb je een goede sportBH nodig. Je borsten gaan nl. bij hardlopen een soort achtjes draaien (op en neer en van links naar rechts). Je hebt dus een sportBH nodig die juist die beweging sterk vermindert. Kijk dus vooral of de BH wel geschikt is voor hardlopen. Een BH die geschikt is voor Pilates, turnen of skaten, biedt geen goede ondersteuning bij hardlopen. Shock Absorber heeft goede SportBH's die hun steun niet verliezen. Met beetje googelen er laatst eentje van Shock Absorber gevonden die nog goedkoper was dan de Hunkemöller eigen merk SportBH's, die ik onvoldoende steun vind geven voor de intensievere sporten. Ook toen ik nog een kleinere cupmaat had, vond ik het draagcomfort slecht bij die Hunkemöller SportBH's of HEMA-SportBH's. Bij een grotere cupmaat, is het verschil nog veel groter, valt me op.

Trouwens: goed dat je blijft volhouden. Een goede SportBH is het geld echt waard.
Zelfde maat hier.

Had altijd de Shockabsorbers, maar een jaar geleden de voorgevormde sportbh 's van de Decathlon ontdekt (€15,00). Doen net zo goed, zo niet beter hun werk en zitten ook nog eens comfortabeler. Ik word altijd een beetje claustrofobisch van die harnas-bh's die je over je hoofd moet aantrekken (veel Shock Absorber modellen hebben dat).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven