Werk & Studie alle pijlers

CV op internet zetten

19-04-2016 10:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,

Ik lees al enige tijd mee en zou nu ook graag wat aan jullie willen vragen.

Momenteel heb ik een inhoudelijk niet geweldige baan, gelukkig wel fantastische collega's maar een vervelende werkgever die de zaken niet op orde heeft. Dit zorgt voor behoorlijk veel onrust. Daarnaast is er sprake van een erg hoog verloop.

Hierdoor heb ik besloten dat het voor mij ook tijd wordt om verder te gaan kijken naar een nieuwe baan. Ik werk in de sociaal juridische sector waar momenteel de banen helaas niet voor oprapen liggen.

Momenteel stuur ik brieven nav openstaande vacatures en vraag ik rond in mijn netwerk. Mijn LinkedIn profiel is goed bijgewerkt alleen wil ik hier niet vermelden dat ik zoek naar een nieuwe baan.

Ook heb ik al meerdere malen gelezen dat het zinvol is om je cv op internet te zetten, mijn vraag hierover is waar je dat het beste kan doen.

Hebben jullie tips? Alvast bedankt!
Bij Intermediair, daar stond dat van mij ook. Veel reacties gekregen.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 19 april 2016 @ 10:45:

Bij Intermediair, daar stond dat van mij ook. Veel reacties gekregen.Dankjewel!
Monsterboard heb ik ook wel eens reacties van gekregen.
Op LinkedIn zou je iets kunnen zetten als "Always interested in challenging opportunities." Niet zozeer al oproep maar meer als karaktereigenschap. Als iemand op je huidige werk dan vraagt of je weg wilt, kan je altijd zeggen dat je ook open staat voor opportunities binnen het bedrijf, of zelfs binnen je huidige functie.
Bedankt voor de tips, hier ga ik iets mee doen.
Je kunt het ook nog plaatsen bij de Nationale Vacaturebank.
verba volant, scripta manent.
Je kunt je cv ook toevoegen aan je profiel op LinkedIn.
Afhankelijk in welke richting je een baan zoekt, kun je je ook inschrijven bij detacherings- en werving en selectiebureaus die functies hebben in die branche.
Je schrijft dat de banen niet voor het oprapen liggen.. maar is er dan geen enkele vacature? CV op internet kan, maar ik denk dat het toch vooral zaak is om actief te solliciteren, desnoods door middel van een open sollicitatie. Wat kun je een ander bedrijf bieden?
Als je een baan zoekt in de juridische sector:

http://www.jbb.nl/juridische-dienstverl ... xYWdxJcLMI

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven