Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Tuc en de geit moeten ook van de zender af. WTF!!

En Trivago duurt 2 minuten te lang :-)
quote:helssing schreef op 07 april 2016 @ 23:31:

Nou ik snap helemaal niks van die reclame van blokker, Senseo? vrouw met een briefje, kledingruil gedoe? en staat iets op en dan hilarisch gelach

shoot me!Nou! Je zegt precies wat ik dacht!! Waar slaaaaaaaat het op?!!! Als die meiden al samenkomen voor een kledingparty, dan lijken mij dat eerder rosé typjes dan Senseo koffie typjes
quote:nerdopviva schreef op 12 april 2016 @ 08:55:

Die reclame van H&M met die zingende kinderen. Veel te hippe kinderen die zingen als de chipmunks.En het liedje blijft nog een dag in je kop hangen. En het doet me nogal aan Benetton denken oftwel, van elk huidskleursoortje móet er een kindje bij zitten..
Alle reclames met blije en vooral populaire mensen. Door de ergernis weet je niet eens meer wat het product is wat ze zo happy, vrijgevochten en avontuurlijk maakt.
Ja die reclame met Tijl Beckandt (vodafone) ook heel irritant.
Alle reclames tegen schimmelnagels en voeten, bah! Smerig!
De níeuwe van Tele2. Nu allemaal 'bejaarde' mensen, die graag willen delen omdat het kan..
Later is nu
Verkade nog niet genoemd? Met die verklede zangers op de achtergrond.

Ik snap de laatste tijd het hele concept van reclames niet meer.
Ik zie en vooral hoor net per ongeluk de nieuwe van Merci chocola. *puke*
quote:Kwebbeltje91 schreef op 22 april 2016 @ 09:24:

Ja die reclame met Tijl Beckandt (vodafone) ook heel irritant.Dat is Ruben Nicolai
quote:LoiseauCoureur schreef op 22 april 2016 @ 18:06:

[...]

Dat is Ruben Nicolai Nee van Vodafone niet toch? Ruben speelt wel in een andere telefoon-reclame. Weet even de naam niet meer. daar vind ik hem overigens wel heel leuk, maar ik ben sowieso al fan van Ruben maar dat terzijde haha.
quote:LoiseauCoureur schreef op 22 april 2016 @ 18:06:

[...]

Dat is Ruben Nicolai

Ruben speelt een nep Duitser in de Youfone reclame.

Ook HEEEL irritant. Zijn 'Duitse' accent slaat nergens op.
Vodafone is echt Tijl Beckand, Ruben Nicolai doet die strontvervelende kling klokje klingelingreclame van Youfone.
quote:salandermillenium schreef op 22 april 2016 @ 11:12:

Alle reclames tegen schimmelnagels en voeten, bah! Smerig!Ja wat is dat met die kalknagels, heeft half Nederland kalknagels en vaginale schimmel ofzo ?
Van Google:

Een paar dagen opletten leert dat Barry Atsma de stem is van zorgverzekeraar VGZ en van de app die je in het Rijksmuseum rondleidt, Jack Wouterse ’doet’ Amstel Bier en Yakult, Dirk Zeelenberg is te horen bij Zilveren Kruis, Evert ten Napel en Wim Kieft geven commentaar in de FIFA voetbalgames van Playstation, Irene Moors is de voice-over van radiostation 100% NL, Daniel Boissevain is de vaste zenderstem van SBS 6, de stem van Egbert Jan Weeber klinkt in commercials van Pedigree, die van Thijs Römer in die van Mercedes, de stem van Carice van Houten zit in de game Heavy Rain en hoort bij de Nederlandse versie van de laatste Sneeuwwitje, Tijl Beckhand doet radioreclames van Vodafone, Tygo Gernandt doet heel veel op stemgebied waaronder Gargamel in de laatste Smurfenfilm, Cees Geel kennen we als de stem van Andrelon en McDonalds en Rick de Leeuw zegt ’Echt HEMA’.
Oh.. Leuk om te weten Wist helemaal niet dat het Irene was die de voice over deed bij 100% nl.
Ik zie net die reclame van de efteling. Staat er een echt (sorry, het joch kan er ook niks aan doen, maar wát een casting ) afzichtelijk jochie voor een klas. Dit jongetje is vast heel aardig en heel goed in rekenen, maar een carrière als acteur lijkt me een slecht plan..
quote:Dreamer schreef op 22 april 2016 @ 11:48:

De níeuwe van Tele2. Nu allemaal 'bejaarde' mensen, die graag willen delen omdat het kan.. Vreselijk inderdaad! En wat zingt die pannenkoek nou? Mik mok mak moddle mik mak moek?
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 23 april 2016 @ 21:21:

[...]

Vreselijk inderdaad! En wat zingt die pannenkoek nou? Mik mok mak moddle mik mak moek?Vind het echt de vervelendste reclame ooit, bah die pannenkoek op zijn gezicht, walgelijk
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Wij, mijn man, zoon en ik, vragen ons al een tijdje af wat 'Duurzaam waterdicht' inhoudt als het om (wandel)schoenen gaat, die wél ademen?
Later is nu
quote:Sabeltandcavia schreef op 23 april 2016 @ 21:21:

[...]

Vreselijk inderdaad! En wat zingt die pannenkoek nou? Mik mok mak moddle mik mak moek?Niet omdat het moet, maar omdat het kan.

Volgens mij.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Plantur shampoo voor vrouwen over 40 (letterlijk verteld uit het Engels).

Als je deze reclame mag geloven, hebben vrouwen boven de 40 die deze shampoo niet gebruiken allemaal een kaal hoofd.
quote:MarianneDavids schreef op 13 april 2016 @ 13:55:

[...]

Ik vind alleen die ene leuk, die schapenscheerder. Wel een beetje zielig voor zijn hond maar het groeit weer aan.Die van dat meisje die het doosje met verlovingsring in zee gooit vind ik ook grappig.
quote:amarna schreef op 25 april 2016 @ 12:43:

Plantur shampoo voor vrouwen over 40 (letterlijk verteld uit het Engels).

Als je deze reclame mag geloven, hebben vrouwen boven de 40 die deze shampoo niet gebruiken allemaal een kaal hoofd.En dat niet alleen. Ze hebben daar ook gróte stress over, over ál die haaruitval
Later is nu
quote:RotjeGo schreef op 23 april 2016 @ 20:47:

Ik zie net die reclame van de efteling. Staat er een echt (sorry, het joch kan er ook niks aan doen, maar wát een casting ) afzichtelijk jochie voor een klas. Dit jongetje is vast heel aardig en heel goed in rekenen, maar een carrière als acteur lijkt me een slecht plan..

Bedoel je deze?

https://www.youtube.com/watch?v=kX1UBS27NNk

Ik vind dat jongetje helemaal niet afzichtelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven