Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
quote:RotjeGo schreef op 23 april 2016 @ 20:47:

Ik zie net die reclame van de efteling. Staat er een echt (sorry, het joch kan er ook niks aan doen, maar wát een casting ) afzichtelijk jochie voor een klas. Dit jongetje is vast heel aardig en heel goed in rekenen, maar een carrière als acteur lijkt me een slecht plan..Jij trekt volle zalen, dat jongetje is niet afzichtelijk, kan hij ook niets aan doen.
Alle reacties Link kopieren
V.i.poo brrrr krijg daar zo de rillingen van!
Everybody Appie??
Hoezo is dat jongetje afzichtelijk?
Later is nu
Make up voor een natuurlijke uitstraling..
Later is nu
Niet irritant, maar doodeng: de nieuwe van Magnum met die wilde beesten
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 25 april 2016 @ 19:47:

Niet irritant, maar doodeng: de nieuwe van Magnum met die wilde beestenIk snap niet wat wilde beesten met een Magnum te maken hebben
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reclames met een vrouw die met een Gooise "r" praat.
quote:Leekje schreef op 12 april 2016 @ 19:26:

De hoekjes van Almhof, maar vooral eigenlijk de actrice. Wat een irritant mens, wat een irritante reclame. Ze zal wel een bak geld hiervoor krijgen want zo wil je toch niet op tv?Ja vreselijk en dan die afzichtelijke pruik die ze op heeft....
quote:calvijn1 schreef op 25 april 2016 @ 19:47:

Niet irritant, maar doodeng: de nieuwe van Magnum met die wilde beestenIk vind het geluid dat je hoort als iemand in zo'n reclame een magnum afbijt veel enger.
quote:anoniem250420162158 schreef op 20 april 2016 @ 12:51:

Welke half gare idioot heeft het spotje van Hornbach bedacht, waarbij een blote vent van een heuvel rolt.

Gatver, dat wil ik niet zien als ik aan het eten ben, zonder eten trouwens ook niet. Snap het hele concept niet.

Haha ik vind reclames van Hornback juist wel leuk. Smaken verschillen

Wat ik al jaren lang verschrikkelijk vind: Kruidvat. leuke winkel, maar de reclame is niet om aan te horen.
quote:Keuken1987 schreef op 26 april 2016 @ 22:09:

[...]

Ik snap niet wat wilde beesten met een Magnum te maken hebben

'Release the beast in you'

Ik vind dit soort wilde dieren zo eng

Die van KPN vind ik ook irritant. Twee van die ettertjes die de buurt lastig vallen met de afstandsbediening

Heeft iemand de nieuwe van Lipton Icetea al gezien?

Doet mij erg denken aan die twee meisjes die in Panama vermist waren
quote:Manonna schreef op 27 april 2016 @ 01:13:

[...]

Ik vind het geluid dat je hoort als iemand in zo'n reclame een magnum afbijt veel enger.

Ja dat! Echt geen fijn geluid gewoon.

die reclame van Lipton heb ik nog niet gezien, die is nog niet lang op tv dan zeker?
quote:Dreamer schreef op 22 april 2016 @ 11:48:

De níeuwe van Tele2. Nu allemaal 'bejaarde' mensen, die graag willen delen omdat het kan..

Dit is 'De jeugd van tegenwoordig', verkleed als 'De Ouderen van tegenwoordig'

Watskebeurt
Mijn zoon merkte laatst op dat veel reclames zo hetzelfde zijn en dat had ik ook al eens gezien. Je hebt die (mooie, vind ik) reclame van De Ruyter, waarin een vrouw een hagelslag of vruchtenhagel beschrijft. Maar nu zijn er ook andere reclames met zo'n concept.

Dan heb je nu ineens allemaal reclames achter elkaar met rare dansjes. De andere keer zijn er allemaal 'deskundigen' in witte jassen, die iets aanprijzen.
Later is nu
quote:anoniem250420162158 schreef op 25 april 2016 @ 13:24:

[...]

Jij trekt volle zalen, dat jongetje is niet afzichtelijk, kan hij ook niets aan doen.

Hoe weet jij nou of ik volle zalen trek of niet?

En ik zeg toch dat hij er niks aan kan doen?

Hij lijkt op een mini versie van WA..arm joch..
Ik vind het geluid dat je hoort als iemand in zo'n reclame een magnum afbijt veel enger.[/quote]

Van dat geluid krijg ik nu juist meteen zin in een magnum. Bij mij werkte die reclame dus ( jammer dat ik op dieet ben).
quote:Manonna schreef op 27 april 2016 @ 01:13:

[...]

Ik vind het geluid dat je hoort als iemand in zo'n reclame een magnum afbijt veel enger.

Dit inderdaad! Af-schuw-e-lijk!!!

Voor mij reden geweest de Magnum te boycotten.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Ik vind het afbijten van een Magnum sowieso bijzonder. Mij lukt dat dus niet met krakend geluid (zo ik dat al wil), omdat het ding of te koud of te warm is, waardoor het of niet lukt (koud) of een bende wordt (te warm).

Nog los van het feit dat ik een liedje zing van de kou op mijn tanden.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik kijk nu naar 'Wil je een spelletje doen' of zoiets op SBS6 en dat is één en al reclame. Wat érg! Prijzen tussendoor zijn bitterballen, bier, kaas enz. Hoe krijg je Nederland aan het ongezond eten en drinken
Later is nu
quote:soetkees schreef op 27 april 2016 @ 20:41:

Ik vind het afbijten van een Magnum sowieso bijzonder. Mij lukt dat dus niet met krakend geluid (zo ik dat al wil), omdat het ding of te koud of te warm is, waardoor het of niet lukt (koud) of een bende wordt (te warm).

Nog los van het feit dat ik een liedje zing van de kou op mijn tanden.Ohhhhhhh de Almond, krak * gaat naar de Jumbo * dankjewel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:calvijn1 schreef op 27 april 2016 @ 08:49:

[...]

'Release the beast in you'

Ik vind dit soort wilde dieren zo eng

Die van KPN vind ik ook irritant. Twee van die ettertjes die de buurt lastig vallen met de afstandsbediening

Heeft iemand de nieuwe van Lipton Icetea al gezien?

Doet mij erg denken aan die twee meisjes die in Panama vermist waren

Ik zag hem net voor het eerste, moest ook gelijk aan die 2 meisjes denken. Dom en onnadenkend van Lipton

Reclame
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Vreselijke reclame (vind ik) van die knoflooksaus waarin een Tukkers (?) / Turks koppel op vakantie is in Turkije op familiebezoek. Als ze dan met de family aan tafel zitten vraag hij wat ze eten en dan laat ze de knoflooksaus zien. Oh Turks!
Geef je moeder een sieraad van Swarovski- kristal. Nou de kinderen van die moeders in die reclame, zijn nog niet eens aan een zelfgemaakte tekening toe, laat staan dat ze naar de winkel kunnen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:soetkees schreef op 27 april 2016 @ 20:41:

Nog los van het feit dat ik een liedje zing van de kou op mijn tanden.Dat maakt het extra eng en irritant. Geen mens die zo een Magnum eet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven