Meest irritante reclame - DEEL 2

maandag 25 april 2016 om 13:24
quote:RotjeGo schreef op 23 april 2016 @ 20:47:
Ik zie net die reclame van de efteling. Staat er een echt (sorry, het joch kan er ook niks aan doen, maar wát een casting ) afzichtelijk jochie voor een klas. Dit jongetje is vast heel aardig en heel goed in rekenen, maar een carrière als acteur lijkt me een slecht plan..Jij trekt volle zalen, dat jongetje is niet afzichtelijk, kan hij ook niets aan doen.
Ik zie net die reclame van de efteling. Staat er een echt (sorry, het joch kan er ook niks aan doen, maar wát een casting ) afzichtelijk jochie voor een klas. Dit jongetje is vast heel aardig en heel goed in rekenen, maar een carrière als acteur lijkt me een slecht plan..Jij trekt volle zalen, dat jongetje is niet afzichtelijk, kan hij ook niets aan doen.
dinsdag 26 april 2016 om 22:09
dinsdag 26 april 2016 om 22:22
woensdag 27 april 2016 om 01:39
quote:anoniem250420162158 schreef op 20 april 2016 @ 12:51:
Welke half gare idioot heeft het spotje van Hornbach bedacht, waarbij een blote vent van een heuvel rolt.
Gatver, dat wil ik niet zien als ik aan het eten ben, zonder eten trouwens ook niet. Snap het hele concept niet.
Haha ik vind reclames van Hornback juist wel leuk. Smaken verschillen
Wat ik al jaren lang verschrikkelijk vind: Kruidvat. leuke winkel, maar de reclame is niet om aan te horen.
Welke half gare idioot heeft het spotje van Hornbach bedacht, waarbij een blote vent van een heuvel rolt.
Gatver, dat wil ik niet zien als ik aan het eten ben, zonder eten trouwens ook niet. Snap het hele concept niet.
Haha ik vind reclames van Hornback juist wel leuk. Smaken verschillen
Wat ik al jaren lang verschrikkelijk vind: Kruidvat. leuke winkel, maar de reclame is niet om aan te horen.
woensdag 27 april 2016 om 08:49
quote:Keuken1987 schreef op 26 april 2016 @ 22:09:
[...]
Ik snap niet wat wilde beesten met een Magnum te maken hebben
'Release the beast in you'
Ik vind dit soort wilde dieren zo eng
Die van KPN vind ik ook irritant. Twee van die ettertjes die de buurt lastig vallen met de afstandsbediening
Heeft iemand de nieuwe van Lipton Icetea al gezien?
Doet mij erg denken aan die twee meisjes die in Panama vermist waren
[...]
Ik snap niet wat wilde beesten met een Magnum te maken hebben
Die van KPN vind ik ook irritant. Twee van die ettertjes die de buurt lastig vallen met de afstandsbediening
Frankly my dear, I don"t give a damn

woensdag 27 april 2016 om 09:29
woensdag 27 april 2016 om 10:47
Mijn zoon merkte laatst op dat veel reclames zo hetzelfde zijn en dat had ik ook al eens gezien. Je hebt die (mooie, vind ik) reclame van De Ruyter, waarin een vrouw een hagelslag of vruchtenhagel beschrijft. Maar nu zijn er ook andere reclames met zo'n concept.
Dan heb je nu ineens allemaal reclames achter elkaar met rare dansjes. De andere keer zijn er allemaal 'deskundigen' in witte jassen, die iets aanprijzen.
Dan heb je nu ineens allemaal reclames achter elkaar met rare dansjes. De andere keer zijn er allemaal 'deskundigen' in witte jassen, die iets aanprijzen.
Later is nu
woensdag 27 april 2016 om 18:40

woensdag 27 april 2016 om 20:19
woensdag 27 april 2016 om 20:41
Ik vind het afbijten van een Magnum sowieso bijzonder. Mij lukt dat dus niet met krakend geluid (zo ik dat al wil), omdat het ding of te koud of te warm is, waardoor het of niet lukt (koud) of een bende wordt (te warm).
Nog los van het feit dat ik een liedje zing van de kou op mijn tanden.
Nog los van het feit dat ik een liedje zing van de kou op mijn tanden.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
zondag 1 mei 2016 om 15:40
quote:soetkees schreef op 27 april 2016 @ 20:41:
Ik vind het afbijten van een Magnum sowieso bijzonder. Mij lukt dat dus niet met krakend geluid (zo ik dat al wil), omdat het ding of te koud of te warm is, waardoor het of niet lukt (koud) of een bende wordt (te warm).
Nog los van het feit dat ik een liedje zing van de kou op mijn tanden.Ohhhhhhh de Almond, krak * gaat naar de Jumbo * dankjewel
Nog los van het feit dat ik een liedje zing van de kou op mijn tanden.Ohhhhhhh de Almond, krak * gaat naar de Jumbo * dankjewel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 1 mei 2016 om 20:48
quote:calvijn1 schreef op 27 april 2016 @ 08:49:
[...]
Ik zag hem net voor het eerste, moest ook gelijk aan die 2 meisjes denken. Dom en onnadenkend van Lipton
Reclame
[...]
Ik zag hem net voor het eerste, moest ook gelijk aan die 2 meisjes denken. Dom en onnadenkend van Lipton
Reclame
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 1 mei 2016 om 23:24
quote:soetkees schreef op 27 april 2016 @ 20:41:
Nog los van het feit dat ik een liedje zing van de kou op mijn tanden.Dat maakt het extra eng en irritant. Geen mens die zo een Magnum eet.
Nog los van het feit dat ik een liedje zing van de kou op mijn tanden.Dat maakt het extra eng en irritant. Geen mens die zo een Magnum eet.