Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Van harte, Mo!
Mo, gefeliciteerd!
Mo gefeliciteerd!!!
Jon, even sparren over ER.. wat ben ik blij dat die enge Geert eruit is... brrr.. kreeg echt de kriebels van em...
Ik vind Huikwan een kanjer! Hersentjes op de goede plek en de verbaasde blikken van Yin en Hans waren goud waard. De uitleg van Hans dat ze over de rug van Geert nog in de expeditie was.... :puke:

'Hoor wie het zegt!'

Ben heel benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt!

(je kent me te goed Druif )
Ik ken je te goed??

Ik vind Hiukwan ook goed!! Maar ik denk dat Hans wint. Hij bewaart die munt.. dat is slim! Ik vind Yin gehaaid en Sharon te lief..
Wat moeten ze nare dingen eten!!!!!
Ik weet het niet! Het zal mij niet verbazen als Hiukwan wint. Medelijden met Sharon nu......

Ik vind trouwens dat het deze keer niets met de Robinson te maken heeft. Het draait om complotten en gekonkel..........
Ja, maar dat vind ik eigenlijk al een hele tijd. Ze spraken gewoon af op wie ze gingen stemmen.. erg jammer. Ik vond die directeur van een basisschool ook erg sterk (en leuk om naar te kijken ).
Prince bedoel je! (er is geen kwijl smilie!!)

Het is nu in ieder geval duidelijk dat Hans, Yin en Hiukwan in de finale zitten!

Ja die!! Erg leuk!

Ja, ik ben benieuwd. Yin zal de volgende zijn denk ik.
En er zitten er natuurlijk nog twee op dat andere eiland. Toch? Die komen er nog bij. Dan kan die nare Geert alsnog winnen.
Volgens mij is er deze keer geen verliezers eiland, dus ik denk dat het tussen deze drie zal gaan.
Oh.. ik begreep uit stukjes gesprek, dat Kyra en die nare Geert dus samen op dat eiland zitten. Maar misschien heb ik het mis hoor.. Kijk pas sinds een paar weken wat actiever.
Ze zitten met zijn allen in een hotel en zullen waarschijnlijk een stem hebben bij de uiteindelijke winnaar.

Hoe is het trouwens bij de scouting nu? Heb je al een beslissing genomen? En hoe was je werkweek nu je ook nog in moest vallen voor je zieke collega?
Tja... mijn werkweek was erg heftig, maar ik ben inmiddels uitgerust, waardoor ik er al weer heel anders op terugkijk. De kinderen waren wel erg druk, maar dit blijft tot aan de kerstvakantie. Ze zijn erg nerveus voor sinterklaas en alle andere feestdagen.

Ik sprak van de week een medeleiding die momenteel op stage is. Haar intentie is wel om weer te beginnen, tenzij ze zich blijft ergeren aan die ene medeleiding. Met mij ging het afgelopen zaterdag wel redelijk. Misschien reageerde M ook wel zo heftig, juist omdat ze hem knijpt... ze wil gewoon dat ik blijf.

Maar ik merk dat ik zo'n kamp gewoon helemaal niets vind. Nooit leuk gevonden, maar omdat we zo op elkaar ingespeeld waren met het vorige leidersteam, ging het altijd wel. Iedereen had z'n eigen taken. Maar ik heb het zoooo koud gehad en daardoor zo slecht geslapen.. dat maakt het niet beter. Volgende keer neem ik echt een kruik mee. Of een electrische deken.. nog beter. Haha.

Hoe is het met man? Weer helemaal opgeknapt?

BaS, hoe is het met jou??
Of misschien helemaal niet meer mee op kamp?

Met man gaat het heel goed weer. Is ook voorzichtig weer hele dagen aan het werk. Is nog wel wat moe en heeft af en toe nog even een uurtje slaap overdag nodig, maar ook dat wordt steeds minder.

We zijn nu allebei 1 maand 3 dagen 23 uren 37 minuten 52 seconden rookvrij! En we zijn daar allebei hartstikke trots op! Natuurlijk hebben we allebei onze momenten dat we zouden willen roken, maar dat is het voordeel dat we allebei gestopt zijn...... we lachen elkaar uit

Om de kilootjes de baas te blijven zijn we begonnen met hardlopen en dat gaat ook verbazend goed! Langzaam opbouwschema, vandaag 7x2 minuten hardlopen maar daar hebben we er 8x2 van gemaakt. Tussen de hardloop minuten door, wandelen we 2 minuten. De bedoeling is dat we de laatste week van dit jaar 30 minuten achter elkaar hardlopen. Dussssss.........
Knap hoor Jonna, 't stoppen met roken! Chapeau!

Ik heb net mijn beddenlakens gewassen en ik wil zo graag dat ik elke dag in frisse schone lakens kan liggen.. het wasmiddel ruikt zo lekker Maar om nou élke dag mijn lakens te wassen vind ik ook weer zoiets.. haha!

Gauw mijn spullen bij elkaar grabbelen; morgen weer naar school, een hele lange dag
Voor alle Divi een speciaal voor jullie van mij

Bedankt voor alle felicitaties

@Jonna al lang rookvrij samen met man!

@Druif worden drukke weken zo te lezen, en een elektrieke deken of kruik is zoooooo lekker

@B&S how is life?

Update over LZM leuke zondag meneer:

er is geen update

dwz hij was gisteren niet in de muziekkroeg zijn stamcafe

dus ik heb hem niet gezien

Hij heeft in t begin van onze ontmoeting mij verteld dat hij *ons contact* van mij laat uitgaan.

Dat is op zich een uitdaging op mijn pro aktieve kwaliteiten, want ik laat meestal het initiatief aan de man over...toch ben ik die uitdaging aangegaan omdat ik hem zoooo leuk vind

In t begin belde hij mij regelmatig, nu heeft hij t druk druk druk op t werk en prive en zet hij regelmatig zijn mobiele telefoon uit (oke dat kan, als hij vindt dat hij nodig heeft)

Hoe dan ook Ik heb besloten, hoe jammer ik dit op dit moment nu ook vind, dat hij de door mij aangeboden kansen heeft gemist.

Regelmatig bel en sms ik hem, mail ik hem en nu ligt de bal bij hem, wat mij betreft.

Ik kijk weer verder als mijn neus lang is

Genoeg andere leuke mannen, die mij ook leuk vinden, zo bleek gisteren weer!

En aanstaande zondag speelt de geweldig leuke band weer met die leuke zanger waar ik, in t zelfde weekend dat ik LZM heb ontmoet,

nog een intiem moment mee heb beleefd *de zanger zoende toen geweldig lekker*

Dus als ik zondagochtend nog niets van LZM heb gehoord of gezien....wordt t zondag flirtmiddag/avond met de leuke zanger van de band of een andere leuke man

Of LZM dan wel aanwezig is of niet, het is en blijft zijn gemiste kans

AMEN!

Mannen?????
Er schijnt een virus in MSN te zitten. Het virus laat je harde schijf crashen. Zet MSN dus uit...
Hoei, heb hem net uitgezet Druif! :-S
Waar heb je dat bericht gelezen Druif? Ik kan er niets over vinden?
ik hoorde net op de radio dat dat virus werkt als je een gratis virusscan hebt ofzowwwww

Ik heb gewoon een betaalde virusscan van nod32, werkt perfect!

@Pip klinkt leuk joh van je stage en je ervaring en inzicht wat betreft begeleider
Man kwam ermee.. en die heeft het denk ik van de computer-maak-meneer die afgelopen dagen op de zaak bezig is geweest.
Hmm MSN is mijn hulplijn :'( Nja, er zijn ergere dingen op de wereld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven