Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Veel plezier Splint!! Wordt vast gaaf. Zitten jullie in een hotel daar?
En fijn van onschuldig hart gedoe. Die betablokkers vond ik best relaxed btw. Die heb ik een paar jaar geslikt (vroegah) tegen migraine-achtige hoofdpijn. Werd er lekker rustig van
A-ha, here we come!
Alle reacties Link kopieren
Heb al jaren last van die hartkloppingen. Vooral als je net in bed ligt. Tijdens de angst en paniekstoornis was het helemaal erg. Nu gelukkig zo goed als niet meer.

Veel plezier bij A-ha!

Heb je nog wat kunnen slapen Pilou? Of ben je maar wakker gebleven?
Was gaaf! Wij hadden veel lol, met snotneus en zere keel, dus ik ben benieuwd wat er voor geluid uit me komt morgen

Publiek was verder vrij tam en eigenlijk was de band ook niet heel enthousiast. Maar ze speelden echt goed en ze zijn nog steeds lekker

Oh, en we zijn na afloop nog naar de artiesteningang gegaan, maar ze waren al weg.

We zitten in een appartementje, Puss. Via airbnb, heel prima. Bremen is best leuk!

Betablockers vond ik toen echt heel fijn met die rechtzaak, maar ik vind het toch niet zo fijn om iets te moeten slikken. Maar ik kan me goed voorstellen dat je er lekker rustig van werd
Oh ja dat is ook zo. Betablokker deja vu

Fijn van goed concert!

Jammer van tam publiek/tamme band. Ik geloof wel dat dat een wisselwerking is. Als er een zaal vol suffen staat dat het moeilijk is voor de band om dan helemaal los te gaan. En andersom net zo.
De shakes zijn al klaar ivm bijna flauw vallen enzo

Nee, ik ben gister niet meer gaan slapen, dat werkt bij mij niet. Dus ik had een lekkere lange dag. Vandaag tot 7u geslapen, dus dat was al een stukkie beter en voel me nu ook beter.

A-ha.... Leuk Splint, dat je bent geweest en dat ze nog lekkah zijn! .

Klink je nu als Katja? Of klinkt er niks?
We hebben een en/of rekening
quote:Pil0u schreef op 20 april 2016 @ 21:04:

We hebben een en/of rekening

Dat hebben wij niet eens
Had ik met E ook niet
Aaaaah

real lof!
Wat goed!
Het hagelt!
Hier was een flinke plensbui, daarna zon en nu regent het weer.

Niks an.
quote:Pil0u schreef op 20 april 2016 @ 21:04:

We hebben een en/of rekening Wow! Wat serieus! Leuk
Het Viva forum is papaja.
Ik wil even helpen met vullen van dit topic.
Ik lees hier allemaal hartkloppingenverhalen. Brrr. Wat vervelend dat er zoveel mensen bekend zijn hier met dit soort klachten. Gelukkig allemaal redelijk onschuldig zo te horen, maar het klinkt eng.
quote:Pil0u schreef op 23 april 2016 @ 11:30:

Hier was een flinke plensbui, daarna zon en nu regent het weer.

Niks an.Het is sowieso koud nu! Altijd in het weekend en straks ook met koningsdag. Niks an zo.
quote:Pil0u schreef op 11 april 2016 @ 20:13:

Escaperoom is echt super leuk!

Niet alleen als werkding maar ook met vrienden. Zeker een aanrader dusIk vind het een heel erg leuk idee! Ik vind moorddiners ook leuk. Moeten we naast babypoesknuffelen bij Olijf niet weer eens een meet regelen hiervoor?
Ja.
Maar geen moorddiner hoor. Dat snap ik nooit
quote:NymphadoraTonks schreef op 23 april 2016 @ 11:54:

Ik wil even helpen met vullen van dit topic. Goed bezig
Lijkt me superleuk!

Ik ga over een maand met 'klant-collega's' eentje bij TH in de buurt doen. Die is net nieuw. Dus ik ga oefenen

De poezen hier zijn uitzonderlijk klef trouwens. Kan zijn dat dit komt omdat ik ze maar 2 uur per dag zie door de weeks... hmmpf. Hopelijk gaat dat snel wat beter
quote:NymphadoraTonks schreef op 23 april 2016 @ 12:03:

[...]

Ik vind het een heel erg leuk idee! Ik vind moorddiners ook leuk. Moeten we naast babypoesknuffelen bij Olijf niet weer eens een meet regelen hiervoor? Goede combi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven