Tettertopic versie 32!
zaterdag 16 april 2016 om 18:30
zondag 17 april 2016 om 00:54
Was gaaf! Wij hadden veel lol, met snotneus en zere keel, dus ik ben benieuwd wat er voor geluid uit me komt morgen
Publiek was verder vrij tam en eigenlijk was de band ook niet heel enthousiast. Maar ze speelden echt goed en ze zijn nog steeds lekker
Oh, en we zijn na afloop nog naar de artiesteningang gegaan, maar ze waren al weg.
Publiek was verder vrij tam en eigenlijk was de band ook niet heel enthousiast. Maar ze speelden echt goed en ze zijn nog steeds lekker
Oh, en we zijn na afloop nog naar de artiesteningang gegaan, maar ze waren al weg.
zondag 17 april 2016 om 07:56
De shakes zijn al klaar ivm bijna flauw vallen enzo
Nee, ik ben gister niet meer gaan slapen, dat werkt bij mij niet. Dus ik had een lekkere lange dag. Vandaag tot 7u geslapen, dus dat was al een stukkie beter en voel me nu ook beter.
A-ha.... Leuk Splint, dat je bent geweest en dat ze nog lekkah zijn! .
Klink je nu als Katja? Of klinkt er niks?
Nee, ik ben gister niet meer gaan slapen, dat werkt bij mij niet. Dus ik had een lekkere lange dag. Vandaag tot 7u geslapen, dus dat was al een stukkie beter en voel me nu ook beter.
A-ha.... Leuk Splint, dat je bent geweest en dat ze nog lekkah zijn! .
Klink je nu als Katja? Of klinkt er niks?
zaterdag 23 april 2016 om 12:03
quote:Pil0u schreef op 11 april 2016 @ 20:13:
Escaperoom is echt super leuk!
Niet alleen als werkding maar ook met vrienden. Zeker een aanrader dusIk vind het een heel erg leuk idee! Ik vind moorddiners ook leuk. Moeten we naast babypoesknuffelen bij Olijf niet weer eens een meet regelen hiervoor?
Escaperoom is echt super leuk!
Niet alleen als werkding maar ook met vrienden. Zeker een aanrader dusIk vind het een heel erg leuk idee! Ik vind moorddiners ook leuk. Moeten we naast babypoesknuffelen bij Olijf niet weer eens een meet regelen hiervoor?
Het Viva forum is papaja.
zaterdag 23 april 2016 om 12:21