Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Ik had een nuttig en fijn weekend.

Ik heb visjes gekocht! 4. Een kempvismannetje en een harem

Zoiets:

en een paar vrouwkes dus.

Verder huis opgeruimd, wasjes gedraaid en alles opgevouwen, koolhydraatarme broodjes gebakken die heul lekker blijken te zijn, bij de Blokker lunchtrommels gekocht waarvan er in 1 heel makkelijk salade mee kan en de dressing apart en de tomaatjes e.d. ook apart (jaja, voornemens) en de tuin onkruidvrij gemaakt. En natuurlijk een paar nieuwe plantjes gekocht Fijn gevoel om een beetje bij te zijn qua huishoudelijke dingen.

Morgen heb ik een teambuildingdag met mijn klant. Ze hebben me uitgenodigd. Superleuk. We gaan naar een escaperoom Dan moet je dus een 'mysterie' ziek op te lossen om eruit te komen binnen een uur. Verder heb ik deze week voor het eerst de bereikbaarheidsdienst... Ik ben benieuwd hoe dat gaat en of ik heul moe ben aan het eind van de week.

@Puss wat erg van de kater! Hopelijk zit hij gewoon achter lekkere poesjes aan en komt hij vandaag of morgen weer aanlopen, uitgehongerd en moe van de activiteiten.

@Splint: Gefeliciteerd met 2e plaats! Super goed gedaan!

En zonnetje was inderdaad lekker

@Dee: jammer van neef.
Mooie visjes, Plou! Dat mannetje is wel heel prachtig.

Lijkt me leuk, zo'n escaperoom. Je moet dan toch samen een vraagstelling oplossen ofzo? Of iets uitvoeren? Als het maar niet iets met strategisch denken te maken heeft, dat snap ik nooit

Laat je weten hoe het was? Wij moeten dit jaar het bedrijfsuitje plannen, geloof ik, dus ik heb ideetjes nodig.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 10 april 2016 @ 19:32:

[...]

Hij is al een hele poos zijn ballen kwijt, ik ben dus bang dat iets anders is Oh shit
Ik zal uitgebreid verslag doen
Heel goed

We kruipen trouwens langzaam naar de 3000 posts in dit lijntje. Nog maar 96 te gaan
Zou eens tijd worden!
Puss, zag het ook op fb, van katertje . Hoop dat hij toch weer opduikt!

Plous, leuke visjes en Splint van harte met de 2e plaats! Leuke berichten

Wij zijn gisteren in een Escape Room geweest en ik vond het heul gaaf! Je moet zoeken, puzzelen, rekenen, logische denken, out of the box denken en samenwerken. Alleen als je claustrofobie hebt is het misschien iets minder leuk, al konden wij er in eventuele nood wel uit. Eén vriendin heeft het al een paar keer gedaan en zou volgend weekend zo weer meedoen. Ik vond het trouwens niet goedkoop (19 euro p.p.).

Ik heb ook al een bekende die meeliep in Rotterdam, zij heeft m uitgelopen. Ik was alweer blij dat ik 6 km op de teller had staan vanochtend. Verder dit weekend gesport, verjaardag zwager gevierd, Uit eten geweest na die Escape Room en vandaag ook nog even naar mijn werkadres in stad Tonks gefietst. Vanaf volgende week is die stad namelijk niet meer zo makkelijk bereikbaar per auto. Het is 10 km dus wel te doen op de fiets. Kost alleen 3x zoveel tijd....dus de wekker moet dan nog iets eerder.
Hmm, ik had mijn bericht beter in 3 delen kunnen doen, qua topicvullen.
Escaperoom is echt heel leuk. K heeft het vorig jaar gedaan. Weet zo niet meer welk thema. Maar ik heb het voor ons teamuitje ook voorgesteld.

Leuke vissies Pilou! Is de kat al voor het aquarium weg?

En goed bezig geweest zeg, hard gewerkt vandaag.

Klote dat kat weg is van je zus Puss. Ik hoop dat ie snel weer thuis is.
Kat is er weer! Hij maakte vannacht om 2 uur zoveel lawaai dat nichtje wakker werd en ging kijken.

De etterbak heeft nu huisarrest
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dat is goed nieuws, wat zal zus blij zijn
quote:Deedot schreef op 11 april 2016 @ 18:24:

Dat is goed nieuws, wat zal zus blij zijnNou echt wel. Ik had er ook een knoop van in mijn maag. Hij is toch soort van mijn neefje hé Haha, nee maar ik ben wel bijzonder gek met ze.
quote:Talkinghead schreef op 10 april 2016 @ 21:31:

Hmm, ik had mijn bericht beter in 3 delen kunnen doen, qua topicvullen.Ik zal wel even compenseren
Mooie vissen Plous! Ik hoop dat ze nog in de bak zitten als je straks thuis komt En escaperoom is heul hip momenteel hé. Die hoor en lees ik overal.

Hm..ook misschien maar eens proberen.
quote:Splinter_ schreef op 10 april 2016 @ 19:51: Als het maar niet iets met strategisch denken te maken heeft, dat snap ik nooit

Laat je weten hoe het was? Wij moeten dit jaar het bedrijfsuitje plannen, geloof ik, dus ik heb ideetjes nodig.

Een paar domme blondjes erbij die een beetje hyper en bangig doen is ook noodzakelijk hé. Dan voelen de oplossers zich weer heel stoer en dat is weer goed voor de teambuilding enzo.

Dus hoe dan ook ben je een goede toevoeging
quote:Talkinghead schreef op 10 april 2016 @ 21:31:

Wij zijn gisteren in een Escape Room geweest en ik vond het heul gaaf! Je moet zoeken, puzzelen, rekenen, logische denken, out of the box denken en samenwerken. Alleen als je claustrofobie hebt is het misschien iets minder leuk, al konden wij er in eventuele nood wel uit. Eén vriendin heeft het al een paar keer gedaan en zou volgend weekend zo weer meedoen. Ik vond het trouwens niet goedkoop (19 euro p.p.).

Hebben jullie de Social Deal app all? (aanrader! )

Bij ons staat nu een deal bij voor een escaperoom voor € 49,- Kun je met max 6 mensen spelen. Dan is het niet duur.
Escaperoom is echt super leuk!

Niet alleen als werkding maar ook met vrienden. Zeker een aanrader dus
Maar de domme blondjes mogen wat mij betreft wel meteen aan de bar gaan zitten . Zonde van de beperkte voorraad zuurstof in zo'n hok . Ga even zoeken bij social deal, is inderdaad niet duur.
Plous, ik ga niet verder lezen over de inhoud van de door jou bezochte escaperoom, die is in de buurt dus wil ik nog heen!
Puss, terecht van huisarrest voor die scharrelaar. Het idee dat die leukerd echt weg zou zijn, bah

Maar goed, dit was leuk nieuws om vanochtend vroeg al te liken!

Zien jullie mij ff lekker productie maken hier
En het is een tijdje geleden maar misschien kan ik nog een leuke 4-op-een-rij doen
Ik zou het niet eens na kunnen vertellen. Je moet zo veel puzzels oplossen
quote:Pil0u schreef op 11 april 2016 @ 20:39:

Ik zou het niet eens na kunnen vertellen. Je moet zo veel puzzels oplossen
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 april 2016 @ 19:18:

[...]

Een paar domme blondjes erbij die een beetje hyper en bangig doen is ook noodzakelijk hé. Dan voelen de oplossers zich weer heel stoer en dat is weer goed voor de teambuilding enzo.

Dus hoe dan ook ben je een goede toevoeging Daar ben ik toevallig heul goed in hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven