Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
quote:Splinter_ schreef op 23 april 2016 @ 12:21:

Maar geen moorddiner hoor. Dat snap ik nooit Grote kans dat de butler het heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bereikbaarheidsdienst.

Mensen denken dan echt dat je naar planningen voor volgende week gaat kijken. Gekkies.
Ik doe dees trouwens, erg leuk en lekker http://www.biteswelove.nl/
Nog 22 geloof ik he?
quote:Pil0u schreef op 23 april 2016 @ 14:04:

Mensen denken dan echt dat je naar planningen voor volgende week gaat kijken. Gekkies.Wat een maffen. Bereikbaarheidsdienst lijkt me voor calamiteiten toch?
quote:Pil0u schreef op 23 april 2016 @ 14:05:

Ik doe dees trouwens, erg leuk en lekker http://www.biteswelove.nl/

Leuk!

Ik heb zo'n abo maar dan voor nagellak
quote:Pil0u schreef op 23 april 2016 @ 14:05:

Nog 22 geloof ik he?19.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 23 april 2016 @ 13:37:

[...]

Grote kans dat de butler het heeft gedaan.

Onbetrouwbare types.
quote:Pil0u schreef op 23 april 2016 @ 14:04:

Mensen denken dan echt dat je naar planningen voor volgende week gaat kijken. Gekkies.

Grapjurkjes.

Ik heb er volledig vertrouwen in dat jij ze dan heel liefjes uitlegt dat ze kunnen opzouten
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 23 april 2016 @ 14:56:

[...]

19.17 16
quote:Splinter_ schreef op 23 april 2016 @ 16:42:

[...]

17 16Best lastig hé dat hoofdrekenen
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 23 april 2016 @ 14:55:

[...]

Leuk!

Ik heb zo'n abo maar dan voor nagellak Doe eens een linkje? Ik ben op het moment erg into nagellak. Heb net deze gekocht bij de Hema.

En een rode gelnagellak bij de Kruidvat. Maar ik heb nog nooit gelnagellak gehad. Volgens mij duurt het eeuwen voordat dat goed droog is.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 23 april 2016 @ 16:46:

[...]

Best lastig hé dat hoofdrekenen

Neehee, dat was met en zonder die post.

Slimpie.
Ja, liefjes, ik

Die groene vind ik gaaf Dee!
quote:Splinter_ schreef op 23 april 2016 @ 21:30:

[...]

Neehee, dat was met en zonder die post.

Slimpie. Tuurlijk
Ik ben ook heel benieuwd hoe die is als ik het op mijn nagels heb.

De paarse is hier wel heel paars maar is eigenlijk veel donkerder.
http://www.meeki.me/

Deze Dee.

Hema ben ik niet kapot van. Dekt me niet goed genoeg en moeten daarom veel te veel lagen op.
Dank je wel. Mooie kleuren hoor. Ik had die blauwe van de vorige keer wel willen hebben. Erg mooi. Ben je er tevreden over?
Als ik 2x achter elkaar nagellak op heb gedaan, vervellen mijn nagels. Ze zijn zo dun en scheuren zo snel...

Dan neem ik me voor om het niet meer te doen. Maar na een paar weken doe ik het weer, dus ik blijf slechte nagels houden

Ik werd vanmorgen om 4u gebeld.... Echt... Omdat de auto het niet deed. Nou, dan ga je met het OV.

Ja maar dat is moeilijk.

Ja maar dat is geen excuus. Go!

Ik zie dat ze net hebben ingeklokt. Mien God, daarvoor bel je mij wakker?

En toen werd ik om 6u weer gebeld door de andere locatie, dat er iemand niet was. *zucht*

Ikhouvanmijnbaanikhouvanmijnbaan

Straks nog maar even een uurtje liggen
Weet iemand nog een lekker venkelgerecht?
Mijn god, Plous. Zijn die mensen dan zo niet-zelfredzaam? Een taxi bellen kan altijd.

Maar gelukkig heb je een leuke baan leuke baan leuke baan.

Venkel: TH heeft natuurlijk die heerlijke venkelsalade. En zelf rooster ik ze nog wel eens in de oven, samen met wortel, pastinaak, courgette, paprika, cherrytomaatjes etc. Alles in repen snijden, olijfolie over sprenkelen en roosteren maar.
quote:Deedot schreef op 23 april 2016 @ 22:54:

Dank je wel. Mooie kleuren hoor. Ik had die blauwe van de vorige keer wel willen hebben. Erg mooi. Ben je er tevreden over?Die lichte blauwe heb ik Ja ik ben erg tevreden. Mooi, sneldrogend en na 2 laagjes oogt het als gellak. Alleen nagels wel goed ontvetten voor het lakken, anders gaat het chippen aan de bovenkant.
quote:Pil0u schreef op 24 april 2016 @ 09:45:

Als ik 2x achter elkaar nagellak op heb gedaan, vervellen mijn nagels. Ze zijn zo dun en scheuren zo snel...

Dan neem ik me voor om het niet meer te doen. Maar na een paar weken doe ik het weer, dus ik blijf slechte nagels houden

Heb ik ook (en momenteel weer korte stompjes daardoor) Ik heb nu een goede basecoat ( http://www.iciparisxl.nl/ ... b9IobIIwS7Q8guBoCjRXw_wcB ) en daarmee zou het beter moeten worden.
En fijn zulke mensen Pilou. Niet zelf iets kunnen bedenken
https://vegetarischetenis ... nkel-courgette-en-tomaat/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven