Minnaar
maandag 10 november 2008 om 15:07
Ik probeer het met sv's ook alleen op sex te houden, en bij sommigen lukt me dat uitstekend, maar bij anderen krijg komt er dan stiekem soms toch wel iets meer kijken dan alleen maar sex. Wat overigens niet betekent dat ik de hele dag op mijn telefoon en naast mijn msn zit, hoor.....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 10 november 2008 om 15:30
ja hee Piloot en vrouwtje thang.........ik wil me niet met jullie bemoeien maar je weet toch wel weet je neukt?
je mailt elkaar toch?
zie je dat dan niet aan de schrijfstijl, of herken je geen dingen. komen je er geen dingen dan niet ineens heel bekend voor.
en dan nog zeggen dat er meer dan sex bij komt kijken dat er diepgang en gevoel bijkomt.
als ik het nu zou vragen; hee ben jij misschien mijn sv, das begrijpelijk, want ik geef gewoon eerlijk toe dat ik het alleen voor de sex doe.
je mailt elkaar toch?
zie je dat dan niet aan de schrijfstijl, of herken je geen dingen. komen je er geen dingen dan niet ineens heel bekend voor.
en dan nog zeggen dat er meer dan sex bij komt kijken dat er diepgang en gevoel bijkomt.
als ik het nu zou vragen; hee ben jij misschien mijn sv, das begrijpelijk, want ik geef gewoon eerlijk toe dat ik het alleen voor de sex doe.