Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Solomio schreef op 23 april 2016 @ 21:43:

[...]

Vertypt natuurlijk, maar niet per ongeluk, maar omdat ze niet weet hoe het zit.Mijns inziens is vertypen per ongeluk. Anders typ je iets zoals je het expres wil, alleen is dat dan wel fout (snapjewattikbedoel??)
Nonny heb ik al eerder zo zien posten, dat is geen onbekende.

Zo, inderdaad Monique ziet er naast oud ook heel raar uit.
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nou nog nooit een onbekend café binnengelopen, om naar de stamtafel te lopen, iemand aan te kijken en te zeggen "tering wat ben jij lelijk"?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:linjmh schreef op 23 april 2016 @ 21:45:

[...]

Mijns inziens is vertypen per ongeluk. Anders typ je iets zoals je het expres wil, alleen is dat dan wel fout (snapjewattikbedoel??)Ja, dat snap ik. Maar ze heeft duidelijk de werkwoordspelling niet zo goed begrepen. Zoals vele, vele anderen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Goede-Fee schreef op 23 april 2016 @ 21:45:

Nonny heb ik al eerder zo zien posten, dat is geen onbekende.

Zo, inderdaad Monique ziet er naast oud ook heel raar uit. Nou! Mijn man zei: dat was een mooie vrouw en nu word je er bang van
quote:yasmijn schreef op 23 april 2016 @ 21:42:

Ik zie op Ned 1 Monique van de Ven. Die had ik nooit weer herkend. Heeft zij zich even laten verbouwen! Dat is toch al langer? Of heeft ze het opnieuw gedaan?
quote:Hayek schreef op 23 april 2016 @ 21:46:

Wie is er nou nog nooit een onbekend café binnengelopen, om naar de stamtafel te lopen, iemand aan te kijken en te zeggen "tering wat ben jij lelijk"? Oh dagelijks
Die bovenlip stoort me echt heel erg.
quote:Solomio schreef op 23 april 2016 @ 21:47:

[...]

Dat is toch al langer? Of heeft ze het opnieuw gedaan?Er is meer gedaan. Kijk maar!

[...]

Ja, dat snap ik. Maar ze heeft duidelijk de werkwoordspelling niet zo goed begrepen. Zoals vele, vele anderen.jammer dat ze daar zelf geen uitsluitsel over geeft ;)
quote:Nonny schreef op 23 april 2016 @ 21:41:

[...]

Hoi, nou ik zat gewoon van allerlei topics te lezen. Ik reageer nooit op stamcafetopics omdat ik dat ons kent ons en pest een nieuw forumlid niet zo trek. Ik reageerde op dat Sinterklaas verhaal, me niet realiserend dat dit onder café viel. En ik reageer op iedereen zoals ik wil. En ben volgens mij niet snibbig.

Maar goed. Geen last meer van mij dus.

Ik denk dat je wat selectief leest en dat je mening niet helemaal op de realiteit is gebaseerd.

Er komen hier allerhande forummers.

Ook nieuwe.

En er wordt hier niet gepest.

En iedereen reageert zoals 'ie wil maar ergens perse niet willen reageren en dan met een soort van sneer binnenkomen is niet zo aardig.

Je hebt het over dat er gepest wordt maar wat jij doet is op z'n minst onaardig.

Ik zou dus even opletten met anderen ergens op wijzen terwijl je zelf nogal ferme, smalende uitspraken doet.
quote:yasmijn schreef op 23 april 2016 @ 21:47:

[...]

Nou! Mijn man zei: dat was een mooie vrouw en nu word je er bang van Ok that does it ik ga nú de tv aanzetten
quote:linjmh schreef op 23 april 2016 @ 21:40:

[...]

Misschien kan Nonny zelf even toelichten wat ze deed, zijn we daar ook weer van af
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Goede-Fee schreef op 23 april 2016 @ 21:48:

Die bovenlip stoort me echt heel erg.De tv staat hier uit, maar heeft ze zich zo laten liften dat wat vroeger d'r schaamhaar was, tegenwoordig d'r snor is?
Oh dear, how sad, never mind.

[...]

Dat is toch al langer? Of heeft ze het opnieuw gedaan?Was die niet in haar gezicht gebeten door een hond?
I like being a mess. It's who I am.
quote:Goede-Fee schreef op 23 april 2016 @ 21:48:

Die bovenlip stoort me echt heel erg.Hoe langer ik kijk, hoe enger ik het vind
quote:AllyMcBeal schreef op 23 april 2016 @ 21:49:

[...]

Was die niet in haar gezicht gebeten door een hond?

Heel vroeger.

Nu is het allemaal gedaan. De lippen zijn totaal anders, wangen opgevuld, strakgetrokken. Oogleden kan ik nog inkomen. Nu ziet ze eruit als een pop.
quote:Nonny schreef op 23 april 2016 @ 21:43:

[...]

Dat staat wel in de OP. Maar werkt dus niet zo.

Want?

Voorbeelden graag.

Er komen hier soms zelfs mensen posten die in de napraat dikke ruzie hadden met mensen hier en niemand vraagt ze te vertrekken.

Ik heb een keer de suggestie gedaan aan iemand die de ene na de andere klacht had maar verder niet hoor.
quote:AllyMcBeal schreef op 23 april 2016 @ 21:49:

[...]

Was die niet in haar gezicht gebeten door een hond?Zie niks daarover, wel over te veel botox.
quote:yasmijn schreef op 23 april 2016 @ 21:51:

[...]

Heel vroeger.

Nu is het allemaal gedaan. De lippen zijn totaal anders, wangen opgevuld, strakgetrokken. Oogleden kan ik nog inkomen. Nu ziet ze eruit als een pop.Ik loop weer hopeloos achter dus
quote:AllyMcBeal schreef op 23 april 2016 @ 21:54:

[...]

Ik loop weer hopeloos achter dus De vrouw heeft het echt overdone.
Zonde, echt erg.
Ik kijk een film, was de bedoeling met vriend, maar zonder vriend nu.
Ik kijk 'Dokter Deen' dus ben er al aan gewend.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yasmijn schreef op 23 april 2016 @ 21:56:

[...]

De vrouw heeft het echt overdone.Heb even gekeken maar echt wat zonde zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven