Chemtrails
zondag 24 april 2016 om 01:01
Steeds meer wetenschappers, piloten, weerdeskundigen zijn zich bewust geworden van de vliegtuigstrepen die geen gewone vliegtuigstrepen zijn. Normaal gesproken blijft een vliegtuigstreep geen uren hangen. Chemtrails blijven uren zichtbaar in de lucht. Chemtrails hebben grote gevolgen voor mens, flora en fauna. Chemtrails vinden plaats sinds 1991 en vanaf die tijd is er in veel landen een toename van ziekten. Vooral een toename van ademhalingsstoornissen, maar ook longaandoeningen, griep en allergieën (en ook psychische stoornissen). Bij dieren is er ook een toename van ziekten. Er wordt verteld dat chemtrails dienen om broeikaseffect tegen te gaan, maar volgens andere informatie verhogen chemtrails het broeikaseffect.
Ik ben hier sinds de dood van Prince achtergekomen. Hij waarschuwde hiervoor.
https://youtu.be/w9Ri3Z8lQm4
Ik ben een beetje gaan onderzoeken en er is veel over te vinden. En ik heb inderdaad wel eens van die vliegtuigen gezien die van die strepen achterlaten die niet verdwijnen.
Wat denken jullie hierover?
Ik ben hier sinds de dood van Prince achtergekomen. Hij waarschuwde hiervoor.
https://youtu.be/w9Ri3Z8lQm4
Ik ben een beetje gaan onderzoeken en er is veel over te vinden. En ik heb inderdaad wel eens van die vliegtuigen gezien die van die strepen achterlaten die niet verdwijnen.
Wat denken jullie hierover?
zondag 24 april 2016 om 06:51
A) Ik geloof er niet in
Prince -ondanks zijn muzikale talent- lijkt me nou niet de beste bron voor wetenschappelijke issues
C) Stel dat je verhaal klopt, dan zijn de gevolgen van deze chemtrails misschien wel veel kleiner dan de wereldwijde gezondheidseffecten van het broeikaseffect.
D) Zou de lange tijdsduur van vliegtuigstrepen niet gewoon aan de hoogte liggen in plaats van aan geheimzinnige chemische toevoegingen? Hoge nevelslierten blijven ook veel langer onveranderd hangen dan lagerhangende bewolking. Vliegtuigen vliegen op 10 km hoogte, dat is héél hoog, waardoor het logisch is dat een vliegtuigstreep zich anders gedraagt dan een gewone wolk op 1-3 km hoogte.
C) Stel dat je verhaal klopt, dan zijn de gevolgen van deze chemtrails misschien wel veel kleiner dan de wereldwijde gezondheidseffecten van het broeikaseffect.
D) Zou de lange tijdsduur van vliegtuigstrepen niet gewoon aan de hoogte liggen in plaats van aan geheimzinnige chemische toevoegingen? Hoge nevelslierten blijven ook veel langer onveranderd hangen dan lagerhangende bewolking. Vliegtuigen vliegen op 10 km hoogte, dat is héél hoog, waardoor het logisch is dat een vliegtuigstreep zich anders gedraagt dan een gewone wolk op 1-3 km hoogte.
zondag 24 april 2016 om 07:07
quote:miss_h schreef op 24 april 2016 @ 04:07:
Illuminati, i knew it
www.hetgrotereplaatje.nl/chemtrails.htmlIndrukwekkende bronnenlijst ook. Dat moet je wel geloven
Illuminati, i knew it
www.hetgrotereplaatje.nl/chemtrails.htmlIndrukwekkende bronnenlijst ook. Dat moet je wel geloven
zondag 24 april 2016 om 07:35
Prince gebruikte drugs.... en dan bang zijn dat ze je dood willen hebben doormiddel vliegtuigstrepen hoog in de lucht. De stoffen in de strepen bereiken ook de verspreiders maar daar hebben hun gelukkig medicatie tegen. Pfff wat een geruststelling. Ik hoef dus alleen maar bij dit groepje te horen om er niet ziek van te worden. Ik ga gelijk even googlen.